Η απτή ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή, ενώ το design μίνιμαλ και μοντέρνο.
Hi-tech εσωτερικό με άπλετους χώρους
Αυτό το γενναίο μεταξόνιο μεταφράζεται σε άπλετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Βέβαια, αυτό δεν είναι το μόνο highlight στην καμπίνα του EV9, η οποία έχει σχεδιαστεί βάσει του μοτίβου «Opposites United». Μπαίνοντας στο σαλόνι, σε πρώτο πλάνο συναντά κανείς το «Triple Panorama Display», μια διαμόρφωση της Kia με τρεις οθόνες: μία 12,3 ιντσών σε ρόλο ψηφιακού πίνακα οργάνων, μία αφής 5,1" για τη διαχείριση του κλιματισμού και, τέλος, μία αφής 12,3 ιντσών ως πύλη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Επιπλέον, υπάρχει και Head-Up Display, που ανεβάζει ακόμα περισσότερο τις τεχνολογικές μετοχές στην καμπίνα, ενώ υπάρχουν και «κρυφά» κουμπιά αφής στη φάσα κάτω από την οθόνη, τα οποία φωτίζονται όταν είναι ενεργοποιημένο το αυτοκίνητο. Όπως προείπαμε, ως προαιρετική επιλογή μπορούν να τοποθετηθούν κάμερες αντί για πλαϊνούς καθρέπτες, οι οποίες προβάλλουν εικόνα στην καμπίνα μέσω δύο οθονών τοποθετημένων στις πόρτες, στο σημείο όπου συνηθίζεται να στρέφει κανείς το βλέμμα του για να δει από τον πλαϊνό καθρέπτη.
Κουμπιά αφής κατά μήκος του ταμπλό. Ενισχύουν το minimal προφίλ του σχεδιασμού και ταυτόχρονα εξυπηρετούν την εργονομία.
Από πλευράς χώρων για αποσκευές, το διαμέρισμα έχει όγκο από 333 έως 828 λίτρα, ανάλογα με τη διάταξη των καθισμάτων, ενώ υπάρχει και κάτω από το καπό ένα χώρος (σ.σ. το λεγόμενο «frunk») 90 λίτρων για τη δικίνητη έκδοση και 52 λτ. για την τετρακίνητη.
Σελίδα 1 | Οδηγούμε το νέο Kia EV9: Μεγάλο SUV με 385 άλογα |
Σελίδα 2 | Macho σχεδίαση που παραπέμπει σε πολυτελή SUV |
Σελίδα 3 | Hi-tech εσωτερικό με άπλετους χώρους |
Σελίδα 4 | Πισωκίνητη & τετρακίνητη έκδοση με ισχύ έως 385 άλογα |