Ανετο και χωρίς να πατάς φρένο

54.831 Επισκέψεις στο άρθρο (9/4/2019)

Το e-Soul εφοδιάζεται στάνταρ με προηγμένο σύστημα ανάκτησης ενέργειας που διαθέτει προσαρμοζόμενη κλιμάκωση και ειδικούς διακόπτες πίσω από το τιμόνι. Έτσι ο οδηγός μπορεί να ρυθμίζει την επιβράδυνση του κινητήρα, φρενάροντας έτσι παράλληλα και το e-Soul, κάτι που πρακτικά σε μικρές ταχύτητες σημαίνει πως δεν χρειάζεται καν να φρενάρεις. Αντίστοιχα με τους ίδιους διακόπτες μπορεί να ελαττώσει την επιβράδυνση, ωστόσο αυτή η χρήση των διακοπτών απαιτούν μια εξοικείωση. Αντίστοιχα εξοικείωση σε μικρότερο βαθμό θέλει και η χρήση του γκαζιού, καθώς η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη από μηδενικές στροφές.

Πέραν αυτών στη διαδρομή μας στα πέριξ της Φρανκφούρτης η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια πίσω, που αντικατέστησαν τον ημιάκαμπτο άξονα, έδειξε αρκετά αποτελεσματική στις αλλαγές πορείας και στο φιλτράρισμα των –ελάχιστων- ανωμαλιών του δρόμου. Γι αυτό πάντως θα περιμένουμε να το οδηγήσουμε και στους ελληνικούς δρόμους, που έχουν μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας. Τέλος το e-Soul διαθέτει επιλογή οδηγικού προφίλ (Drive Mode Select) που επιτρέπει στον οδηγό να υιοθετήσει το προτιμώμενο στιλ επιλέγοντας ανάμεσα στα Normal, Eco, Eco+ και Sport.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ford
test center