Κινητήρας: Ελαφρώς πιο οικονομικό το 308 από το 2008

120.717 Επισκέψεις στο άρθρο (10/12/2022)
Κινητήρας: Ελαφρώς πιο οικονομικό το 308 από το 2008
2 Φωτογραφίες »

Ο turbo 1,2 PureTech στην έκδοση των 130 ίππων προσφέρει ζωντάνια και σβέλτες επιδόσεις τόσο στο 308 hatchback όσο και στο 2008. Τραβάει εμφατικά από χαμηλά, λειτουργεί πολιτισμένα με μια αμυδρή υποψία της 3κύλινδρης φύσης του και δείχνει το ίδιο ορεξάτος είτε στις 1.000, είτε στις 5.000 σ.α.λ. Έξυπνα κλιμακωμένο και το 6τάχυτο κιβώτιο με τον θετικότατο επιλογέα βοηθά σε γοργά προσπεράσματα και στον αλέγκρο χαρακτήρα του συνόλου. Παρά τα κοινά στοιχεία στην λειτουργία, βλέπουμε διαφορά στην κατανάλωση καυσίμου, αφού σύμφωνα με τις δικές μας μετρήσεις, το 308 δίνει μέση κατανάλωση καυσίμου στα 7,1 λτ./100 χλμ. ενώ στο 2008, η πραγματική μέση κατανάλωση φλερτάρει με τα  8,0 λτ./100 χλμ., ενώ δεν υπάρχει στάνταρ κάποια ECO λειτουργία (όπως στο 308), που σίγουρα θα βοηθούσε την κατάσταση.

Σελίδα 1Peugeot 308 ή 2008; Hatchback ή SUV με ίδια λεφτά και μοτέρ;
Σελίδα 2Εσωτερικό: Λίγο πιο ευρύχωρο το 2008
Σελίδα 3Κινητήρας: Ελαφρώς πιο οικονομικό το 308 από το 2008
Σελίδα 4Στον δρόμο: Βιδώνει στην άσφαλτο το 308, πατάει χώμα το 2008
Σελίδα 5Συμπέρασμα: Ο καθένας με τα γούστα και τις ανάγκες του
E-CUSTOM
Mitsubishi