Οδική συμπεριφορά: Ποιος είπε ότι τα ηλεκτρικά δεν στρίβουν;

6.175 Επισκέψεις στο άρθρο (25/4/2024)
Με το Kia EV6 GT σε πλήρη δράση, θα μπεις δυναμικά στη στροφή, με τα ηλεκτρονικά του αυτοκίνητου να σε... μαζεύουν (e-LSD πίσω διαφορικό) όταν πας να ξεφύγεις.

Με το Kia EV6 GT σε πλήρη δράση, θα μπεις δυναμικά στη στροφή, με τα ηλεκτρονικά του αυτοκίνητου να σε... μαζεύουν (e-LSD πίσω διαφορικό) όταν πας να ξεφύγεις.

Μιλήσαμε για τα πάντα, και στην πιο παραμικρή λεπτομέρεια. Ώρα για δράση και οδήγηση. Αναγνωρίζοντας τον «ιδιαίτερο» χαρακτήρα του EV6 GT, η Kia δίνει στο μοντέλο διαφορετική αρχιτεκτονική ανάρτησης. Παραμένουν οι 5 σύνδεσμοι στον πίσω άξονα (με πιο χοντρές αντιστρεπτικές), όμως υπάρχουν εμπρός 2 βραχίονες αντί για έναν (Γόνατα ΜακΦέρσον). Επίσης, η ρύθμιση είναι πιο σκληρή, για να ελέγξεις όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά ένα θηρίο 2.200 κιλών, λεπτομέρεια που αντιλαμβάνεσαι όταν περάσεις πάνω από ένα τραχύ σημείο των προβληματικών (sic) ελληνικών δρόμων.

 
Επαναλαμβανόμαστε. Δεν θέλεις το Kia EV6 GT για άνεση, αλλά για να στρίβεις όταν πρέπει. Να μπεις πιο δυνατά στην στροφή, χωρίς να αγχωθείς, αξιοποιώντας την μπόλικη πρόσφυση των Pilot Sport 4S ελαστικών. Κι αν τύχει και το παρακάνεις, θα δεις πως υπάρχει υπερστροφή, θα χρειαστεί να βάλεις τη μαεστρία σου. Φυσικά, το EV6 GT έχει τα ηλεκτρονικά αλλά και τις φρενάρες για να σε επαναφέρει, ηλεκτρονικά τα οποία μπορείς να ρυθμίσεις με τον τρόπο που εσύ θέλεις. Θυμίζουμε πως στον πίσω άξονα έχει τοποθετηθεί ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό (e-LSD) με χαρακτηριστικά torque vectoring, χάρη στο οποίο δίνεται ανεξάρτητη κατανομή στον κάθε -πίσω- τροχό, όση χρειάζεται για να μένει το αυτοκίνητο στην πορεία του.
 
Αυτό το σύστημα, αλλά και τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά απενεργοποιούνται όταν επιλέξεις το Drift Mode. Προσοχή! Μόνο σε ελεγχόμενο χώρο, διότι το εύρος της ιπποδύναμης και ο όγκος του αυτοκινήτου δεν ελέγχονται εύκολα, δίχως ESP. Αφού λοιπόν είσαι σταματημένος (θέση P στον επιλογέα), αφού απενεργοποιήσεις το ESC, πατάς ταυτόχρονα για περίπου 3 δευτερόλεπτα και τα δύο paddles. Τότε, το EV6 GT γίνεται πισωκίνητο και ξεκινάνε τα... μπαντιλίκια. Οι πλαγιολισθήσεις είναι απολαυστικές, το τιμόνι παίρνει φωτιά, το ίδιο και τα ελαστικά σου. Με προσοχή όμως (και πάλι), διότι ο συνδυασμός +2 τόνων και 585 ίππων απαιτεί εγκράτεια.

Σελίδα 1Δοκιμή: Ηλεκτρικό Kia EV6 GT με 585 άλογα | Το ισχυρότερο Kia ever
Σελίδα 2Σχεδίαση: Κάνουν «μπαμ» οι 21άρες ζάντες με τις πράσινες φωσφοριζέ δαγκάνες του
Σελίδα 3Εσωτερικό - Χώροι: Οθονάρες, bucket καθίσματα & χώροι αυτοκρατορικοί
Σελίδα 4Κινητήρας - Αυτονομία: 400 χλμ. θα πας, εκτός αν πατήσεις το μαγικό GT κουμπί...
Σελίδα 5Οδική συμπεριφορά: Ποιος είπε ότι τα ηλεκτρικά δεν στρίβουν;
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
MIKRA VANS LEASING
VW CRAFTER LEASEPRO