Τι αυτοκίνητο παίρνω με 15.000 ευρώ;
Τι αυτοκίνητο παίρνω με 15.000 ευρώ;
28.754 Επισκέψεις στο άρθρο (25/2/2023)
Καινούργια αυτοκίνητα που αγοράζεις χωρίς να δώσεις μια... μικρή περιουσία. Αυτά είναι τα 4 αυτοκίνητα που παίρνεις γύρω στα 15.000 ευρώ. Τα συγκρίνουμε και τα αξιολογούμε σε Κατανάλωση-Χώρους-Ασφάλεια στην «βασική». Ποια είναι τα καλύτερα;
Τρία μίνι και ένα crossoverάκι στα 15 χιλιάρικα
Βάλαμε όριο τα 15 χιλιάρικα, παρουσιάζουμε τα 4 μοντέλα που μπορείς να αγοράσεις σε αυτό το κόστος, τα συγκρίνουμε σε Κατανάλωση-Χώρους-Ασφάλεια. Ποιο είναι το καλύτερο συνδυαστικά, ποιο «καίει» λιγότερο και ποιο είναι το πιο ευρύχωρο; Στην λίστα που ακολουθεί βρίσκουμε τρία μίνι, τα Hyundai i10, Fiat 50 και Kia Picanto, καθώς και το crossoverάκι Toyota Aygo X.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
1ο σε αξιολόγηση το i10, φθηνότερο & 7 χρόνια εγγύηση το Picanto Aygo X, καλύτερο εξοπλισμό το Kia Picanto
Το Hyundai i10 των 67 ίππων με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο έχει το πιο ολοκληρωμένο πακέτο σε μετρήσεις και value for money (από 14.890 ευρώ). Με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και για απεριόριστα χιλιόμετρα, είχε τον καλύτερο συνδυασμό μετρήσεων σε Κατανάλωση-Χώρους-Ασφάλεια. Στην δεύτερη θέση βρίσκεται το Toyota Aygo X, το ολοκαίνουργιο crossoverάκι με τα 72 άλογα και το χειροκίνητο κιβώτιο (και σε έκδοση CVT). Μπορεί να είναι ακριβότερο (15.470 ευρώ), έχει όμως 6 χρόνια εγγύηση και πολύ καλό εξοπλισμό (7άρα οθόνη αφής, συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού). Στάνταρ οθόνη infotainment έχει και το Fiat 500 με τους 70 mild hybrid ίππους που έχει κόστος 15.400 ευρώ. Τέλος, το Kia Picanto με τα 67 PS είναι φθηνότερο όλων (14.390 ευρώ), έχοντας και την καλύτερη εγγύηση της αγοράς (7 χρόνια) και 5 χρόνια δωρεάν service.
Κατανάλωση: Καλύτερο σε όλα το Toyota Aygo X, mild hybrid το Fiat 500
Super κατανάλωση που θυμίζει full υβριδικό έχει το Toyota Aygo X. Το ιαπωνικό crossoverάκι είναι πιο οικονομικό σε πόλη και ταξίδι, έχει αυτονομία πάνω από 850 χλμ. και προτάσσει ένα εξαιρετικά προσιτό σε κόστος κίνησης πακέτο. Κάτω από το καπό του Toyota Aygo X βρίσκεται ο 3κύλινδρος 1.000άρης των 72 ίππων, ο οποίος «καίει» σε μέσες πραγματικές συνθήκες 5,4 λτ./100 χλμ. Αρκετά οικονομικό είναι και το Fiat 500, το μοναδικό μοντέλο της λίστας με ήπια υβριδική τεχνολογία. Το μοντέρνο σχεδιαστικά 500αράκι έχει έναν 1.000άρη κινητήρα 70 ίππων και μία μονάδα μίζας-γεννήτριας 5 ίππων συν μια μπαταρία λιθίου στα 11 αμπερώρια, με κατανάλωση στα 5,6 λτ./100.
Χώροι: Μεγάλο... μίνι το i10, βάζεις και ψηλούς στο 4-θέσιο Picanto, τελευταίο το 500άρι
Το Hyundai i10 είναι το πιο άνετο μίνι της κατηγορίας. Πιο συγκεκριμένα, έχει την πιο ευρύχωρη πίσω καμπίνα, με 130,5 εκ. φάρδος. Στην πράξη, μπορούν να καθίσουν με αρκετή ευκολία 2 ενήλικοι επιβάτες, ενώ χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες θα χωρέσει και ένα μικρό παιδί. Συν τοις άλλοις, ο «αέρας» για πόδια (10,2 εκ.) στο Hyundai i10 είναι ευθέως ανταγωνιστικός και σε κατασκευές μεγαλύτερης κατηγορίες. Από εκεί και πέρα, θα σταθούμε λίγο παραπάνω και στο 4-θέσιο Kia Picanto. Έχει πορτ-μπαγκάζ 255 λτ., ενώ ο διαθέσιμος χώρος μέχρι την οροφή είναι στα 8 εκ., κάτι που σημαίνει ότι επιβάτες ύψους άνω του μέσου όρου θα καθίσουν πολύ βολικά. Τελευταίο σε όλες τις μετρήσεις είναι το Fiat 500, χωρητικότητα πορτ-μπαγκάζ στα 185 λτ..
Κορυφαίο σε ασφάλεια το Hyundai i10, πρώτο σε προσπέρασμα το Fiat 500
Προσφέροντας από τον στάνταρ εξοπλισμό ένα πακέτο 10 Προηγμένων Τεχνολογιών Ενεργητικής Ασφαλείας SmartSense, το Hyundai i10 προβάλλει ένα ασφαλές οδηγικό προφίλ. Αυτό διαπιστώσαμε και στην πράξεις με τις μετρήσεις μας, στις οποίες το κορεατικό μοντέλο «κοκκάλωσε» από τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 36,2 μέτρα. Στην δεύτερη θέση βρίσκουμε το Fiat 500 το οποίο ολοκληρώνει προσπέρασμα 60-100 χλμ./ώρα σε 12,46 δλ., αξιοποιώντας και το μικρό ηλεκτρικό boostάρισμα στις χαμηλές στροφές.
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την κατάταξή τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό (33%), για να υπολογίσουμε την τελική κατάταξη.Μπορείτε να δείτε αναλυτικά στις επόμενες επιλογές και τι λαμβάνουμε υπόψη για να κάνουμε την κατάταξη και στους 3 επιμέρους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων και της ασφάλειας.
Rank | Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Τιμή | Κατα νάλωση | Χώροι | Ασφά λεια |
---|---|---|---|---|---|
1º | HYUNDAI i10 1.0 MPI 67 PS 67ps | 5º | 1º | 3º | |
2º | TOYOTA AYGO X 1.0 72 PS 72ps | 1º | 7º | 5º | |
3º | FIAT 500 1.0 HYBRID 70 PS 70ps | 2º | 8º | 4º | |
4º | KIA PICANTO 1.0 MPI 67 PS 67ps | 4º | 4º | 8º |
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ο υπολογισμός έχει γίνει για τον μέσο όρο του Έλληνα οδηγού, όπου το 80% των χιλιομέτρων γίνεται εντός πόλης και το 20% σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατα νάλωση | |
---|---|---|
1º | TOYOTA AYGO X 1.0 72 PS 72ps | 5,4 |
2º | FIAT 500 1.0 HYBRID 70 PS 70ps | 5,6 |
3º | KIA PICANTO 1.0 MPI 67 PS 67ps | 6,5 |
4º | HYUNDAI i10 1.0 MPI 67 PS 67ps | 6,7 |
Κατανάλωση στην πόλη
Κατανάλωση στην πόλη
Για την μέτρηση της κατανάλωσης εντός πόλης εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομοιώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι κινούμαστε με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και σε ορισμένες συνθήκες ως 80, σαν να κινούμαστε σε κάποια κεντρική λεωφόρο, πραγματοποιώντας παράλληλα στάσεις σαν να περιμένουμε σε φανάρι. Έπειτα από το όργανο που συνδέουμε στη θύρα OBD του οχήματος (παίρνει δεδομένα από τον εγκέφαλο κατευθείαν) λαμβάνουμε το νούμερο της κατανάλωσης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση πόλη (λτ.) | |
---|---|---|
1º | TOYOTA AYGO X 1.0 72 PS 72ps | 5,7 |
2º | FIAT 500 1.0 HYBRID 70 PS 70ps | 5,8 |
3º | KIA PICANTO 1.0 MPI 67 PS 67ps | 6,9 |
4º | HYUNDAI i10 1.0 MPI 67 PS 67ps | 7,2 |
Κατανάλωση σε ταξίδι
Κατανάλωση σε ταξίδι
Για την κατανάλωση σε ταξίδι, με το όργανο πάντα συνδεδεμένο στη θύρα OBD του οχήματος , μετράμε σε ανοιχτό δρόμο για 5 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Αυτό γίνεται 3 φορές και κρατάμε το μέσο όρο των επιμέρους μετρήσεων.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση στο ταξίδι (λτ.) | |
---|---|---|
1º | TOYOTA AYGO X 1.0 72 PS 72ps | 5 |
2º | FIAT 500 1.0 HYBRID 70 PS 70ps | 5,1 |
3º | KIA PICANTO 1.0 MPI 67 PS 67ps | 5,2 |
4º | HYUNDAI i10 1.0 MPI 67 PS 67ps | 5,2 |
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Υπολογίζεται με βάση την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ κάθε μοντέλου και την πραγματική (μετρημένη από μας) κατανάλωση του μοντέλου σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πραγματική αυτονομία | |
---|---|---|
1º | TOYOTA AYGO X 1.0 72 PS 72ps | 854 |
2º | HYUNDAI i10 1.0 MPI 67 PS 67ps | 750 |
3º | FIAT 500 1.0 HYBRID 70 PS 70ps | 745 |
4º | KIA PICANTO 1.0 MPI 67 PS 67ps | 714 |
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα; Πόσος χώρος υπάρχει για τα γόνατα και το κεφάλι τους; Πόση είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ τους;Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | HYUNDAI i10 1.0 MPI 67 PS 67ps |
2º | KIA PICANTO 1.0 MPI 67 PS 67ps |
3º | TOYOTA AYGO X 1.0 72 PS 72ps |
4º | FIAT 500 1.0 HYBRID 70 PS 70ps |
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Για το εσωτερικό πλάτος, οι μετρήσεις στηρίζονται σε μια ειδική πτυσσόμενη ράβδο που μετράει την απόσταση μεταξύ των θυρών στο ύψος του στήθους. Για 3 ενήλικες χρειάζεστε 1,35 μέτρα, ενώ για 2 μεγάλους και ένα παιδί 1,25 μέτρα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Εσωτερικό πλάτος πίσω (εκ.) | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI i10 1.0 MPI 67 PS 67ps | 130,5 |
2º | TOYOTA AYGO X 1.0 72 PS 72ps | 128,0 |
3º | KIA PICANTO 1.0 MPI 67 PS 67ps | 125,0 |
4º | FIAT 500 1.0 HYBRID 70 PS 70ps | 121,0 |
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Οι μετρήσεις των εσωτερικών χώρων γίνονται με τη βοήθεια του… «Λυκούργου», μιας συσκευής που προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Με το κάθισμα του οδηγού στην πιο χαμηλή θέση (αν υπάρχει ρύθμιση του ύψους), την πλάτη κάθετη και με τη θέση αυτή σταθερή, μετράμε την απόσταση του Λυκούργου από την πλάτη του μπροστά καθίσματος.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Γόνατα (εκ.) | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI i10 1.0 MPI 67 PS 67ps | 10,2 |
2º | KIA PICANTO 1.0 MPI 67 PS 67ps | 8,7 |
3º | TOYOTA AYGO X 1.0 72 PS 72ps | 2,5 |
4º | FIAT 500 1.0 HYBRID 70 PS 70ps | 2,5 |
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πάλι πρωταγωνιστής είναι ο «Λυκούργος» (προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά), ωστόσο σε αυτή την περίπτωση το νούμερο που μετράμε είναι η απόσταση του άνω άκρου του κεφαλιού του «Λυκούργου» από την οροφή.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κεφάλι (εκ.) | |
---|---|---|
1º | KIA PICANTO 1.0 MPI 67 PS 67ps | 8,0 |
2º | HYUNDAI i10 1.0 MPI 67 PS 67ps | 3,3 |
3º | FIAT 500 1.0 HYBRID 70 PS 70ps | 2,5 |
4º | TOYOTA AYGO X 1.0 72 PS 72ps | 2,0 |
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Ποια είναι η εργοστασιακή χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πορτ-μπαγκάζ (λτ.) | |
---|---|---|
1º | KIA PICANTO 1.0 MPI 67 PS 67ps | 255 |
2º | HYUNDAI i10 1.0 MPI 67 PS 67ps | 252 |
3º | TOYOTA AYGO X 1.0 72 PS 72ps | 231 |
4º | FIAT 500 1.0 HYBRID 70 PS 70ps | 185 |
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια είναι καλύτερα στην δοκιμή αποφυγής κινδύνου, ποια στρίβουν καλύτερα, ποια φρενάρουν καλύτερα, ποια προσπερνάνε καλύτερα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | HYUNDAI i10 1.0 MPI 67 PS 67ps |
2º | FIAT 500 1.0 HYBRID 70 PS 70ps |
3º | TOYOTA AYGO X 1.0 72 PS 72ps |
4º | KIA PICANTO 1.0 MPI 67 PS 67ps |
Ποια στρίβουν καλύτερα
Ποια στρίβουν καλύτερα
Η αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς του μοντέλου είναι πολυσύνθετη και γίνεται έπειτα από πολλά χιλιόμετρα δοκιμών. Λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), ενώ σημαντικές είναι οι πληροφορίες που λαμβάνει ο δοκιμαστής-οδηγός από το τιμόνι, την ανάρτηση, καιώς και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου υπό πίεση ή στις κανονικές συνθήκες οδήγησης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Οδική Συμπεριφορά | |
---|---|---|
1º | TOYOTA AYGO X 1.0 72 PS 72ps | 9 |
2º | FIAT 500 1.0 HYBRID 70 PS 70ps | 9 |
3º | HYUNDAI i10 1.0 MPI 67 PS 67ps | 9 |
4º | KIA PICANTO 1.0 MPI 67 PS 67ps | 8 |
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Η διαδικασία των μετρήσεων των φρένων γίνεται με τυποποιημένο τρόπο (πίεση ελαστικών που αναγράφει ο κατασκευαστής, στεγνό οδόστρωμα κ.λπ.), οι οποίες ισχύουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κατά τη διαδικασία ο οδηγός αναπτύσσει ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ./ώρα, οπότε και φρενάρουμε απότομα. Μέσω ειδικού οργάνου μέτρησης μετράμε τη απόσταση από τη στιγμή που η ταχύτητα γίνει 100 χλμ. /ώρα μέχρι το όχημα να ακινητοποιηθεί.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Φρένα | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI i10 1.0 MPI 67 PS 67ps | 36,2 |
2º | TOYOTA AYGO X 1.0 72 PS 72ps | 39 |
3º | FIAT 500 1.0 HYBRID 70 PS 70ps | 39,1 |
4º | KIA PICANTO 1.0 MPI 67 PS 67ps | 40,7 |
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Σε αυτή διαδικασία κάνουμε προσομοίωση μιας προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο. Εδώ ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι από τα 60 χλμ./ώρα με 4η/5η σχέση ή με kickdown μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και καταγράφουμε το χρόνο που χρειάζεται.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Προσπέρασμα | |
---|---|---|
1º | FIAT 500 1.0 HYBRID 70 PS 70ps | 12,46 |
2º | KIA PICANTO 1.0 MPI 67 PS 67ps | 15,1 |
3º | TOYOTA AYGO X 1.0 72 PS 72ps | 15,23 |
4º | HYUNDAI i10 1.0 MPI 67 PS 67ps | 15,35 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »