Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/4/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/4/2006
Πρώτη επαφή
Lexus RX 350
MVP!
Η Lexus προκειμένου να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη θέση του μοντέλου στην κατηγορία, εφοδίασε το RX με έναν εξαιρετικό κινητήρα, χωρητικότητας 3,5 λίτρων, V6, απόδοσης 276 ίππων.
Κινείται με την ίδια ευκολία σε κάθε είδους οδόστρωμα. Διαθέτει άνετους χώρους και πολυτελή χαρακτήρα. Έχει δυναμικό design και πλέον, κάτω από το καπό του, ένα θηριώδη V6 κινητήρα 3,5 λίτρων! Ο πολυτιμότερος "παίκτης" της Lexus παίζει σε όλες τις θέσεις, με την ίδια αποτελεσματικότητα και ευκολία.
Το RX είναι το "χρυσό αβγό" της Lexus! Έχει κατακτήσει την αγορά των Η.Π.Α, ενώ, όπως αποδεικνύεται και από τις πωλήσεις, κερδίζει συνεχώς έδαφος και στην ευρωπαϊκή αγορά (πωλήσεις το 2005 14.478 οχήματα). Για να μη μακρηγορούμε, από το 1997 που διατίθεται, έχει καταφέρει να δημιουργήσει ένα πάρα πολύ καλό όνομα στο segment των πολυτελών SUV, γεγονός που αποδεικνύεται εμπράκτως από τα 1.000.000 οχήματα, που έχουν ταξινομηθεί παγκοσμίως στο διάστημα αυτό. Η Lexus προκειμένου να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τη θέση του μοντέλου στην κατηγορία, εφοδίασε το RX με έναν εξαιρετικό κινητήρα, χωρητικότητας 3,5 λίτρων, V6, απόδοσης 276 ίππων.
Ο εσωτερικός διάκοσμος του RX έχει το απαραίτητο "κυριλέ" ύφος, που ταιριάζει… γάντι στο χαρακτήρα του οχήματος. Η ποιότητα των υλικών είναι κορυφαία, ενώ σε πολύ καλά επίπεδα κινείται και η εργονομία των επιμέρους χειριστηρίων. Όσον αφορά τώρα στους διαθέσιμους χώρους, 5 επιβάτες με όλες τους τις αποσκευές (χ.α. 439 λτ.) θα μεταφερθούν άνετα στην καμπίνα του RX της Lexus.
Kινητήρας
Τρία χρόνια χρειάστηκε το τεχνικό team της Lexus για να εξελίξει και -εν τέλει- να παρουσιάσει το νέο μηχανικό σύνολο των 3,5 λίτρων, που από δω και στο εξής θα εφοδιάζει το RX. Το νέο αυτό μοτέρ παίρνει τη θέση του παλαιού 3λιτρου κινητήρα του RX (204 ίππων), χαρίζοντας στο όχημα "ζωντάνια" και σπορτίφ επιδόσεις. Ο νέος 6κύλινδρος 3,5 λίτρων κινητήρας έχει τρία χαρακτηριστικά: Γραμμική λειτουργία, άφθονη ροπή και εξαιρετικό ήχο! Ό,τι δηλαδή χρειάζεται ένα αυτοκίνητο όπως το RX, ούτως ώστε να κινηθεί με ευκολία σε κάθε είδους οδόστρωμα και κάθε είδους συνθήκες. Αρμονικός κρίνεται και ο συνδυασμός του με το 5άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, από το οποίο όμως θα θέλαμε κάπως καλύτερη απόκριση στα "γρήγορα" κατεβάσματα, όταν δουλεύει στη σειριακή λειτουργία.
Οδική συμπεριφορά
Επιθυμείτε άνετη, χαλαρή και ξεκούραστη οδήγηση; Κανένα πρόβλημα. Ρυθμίζετε την αερανάρτηση (στον extra εξοπλισμό) του RX στη θέση "normal" και φύγατε! Βαρεθήκατε και θέλετε πιο γρήγορους ρυθμούς; Ένα κλικ κάτω στη ρύθμιση της ανάρτησης (θέση "low") και αμέσως οι κλίσεις του αμαξώματος περιορίζονται, εμφανίζοντας ένα διαφορετικό, πιο σπορ πρόσωπο του RX. Μη σας φαίνεται παράξενο. Το RX μπορεί να οδηγηθεί σε γοργούς ρυθμούς, ακόμα και σε κλειστές διαδρομές, παρά τον μεγάλο όγκο του! Έχεις όση δύναμη χρειάζεσαι από τον κινητήρα, ένα πιο σφιχτό set up στην ανάρτηση, μόνιμη τετρακίνηση και φυσικά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Εάν και πάλι όλα αυτά δε σας καλύπτουν, τότε δοκιμάστε στο χώμα. Τελευταία "σκάλα" η ανάρτηση (θέση "high"), πιο ψηλά το αμάξωμα από το έδαφος -για να μη το σπάσουμε κιόλας- και η περιπέτεια ξεκινάει! Εάν έχετε την οικονομική δυνατότητα να το αποκτήσετε, σκεφτείτε το καλά… Το RX 350, πάντως, φαντάζει ιδανική επιλογή για όλες τις ώρες και όλες τις χρήσεις.