Πρώτη Δοκιμή: Toyota bZ4X, το «ηλεκτρικό RAV4» της Toyota

56.077 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2024)
Δοκιμή Toyota bZ4X AWD Electric
2 Φωτογραφίες »

Δοκιμή Toyota bZ4X AWD Electric

- Με σούπερ τιμή (36.990 ευρώ), όσο ένα μικρότερο SUV βενζίνης
- Έχει εγγύηση μπαταρίας για να πας, να έρθεις και να ξαναπάς στο φεγγάρι (1.000.000 χλμ.)
- Είναι «αγρίμι» στο off road, βοηθάνε οι 2 ηλεκτροκινητήρες εμπρός και πίσω
- Πολύ ευρύχωρο στο εσωτερικό, είναι σε μέγεθος σαν το RAV4

Το πρώτο ηλεκτρικό Toyota, ήρθε σε μέγεθος RAV4

Μετά από αρκετή αναμονή, το Toyota bZ4X πέρασε επιτέλους την πόρτα του γκαράζ μας για να το δοκιμάσουμε, όπως μόνο το Test Center ξέρει και πράττει. Η αλήθεια είναι πως είχαμε μεγάλη ανυπομονησία για το συγκεκριμένο μοντέλο, καθώς πρόκειται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Toyota που από την πρώτη οδηγική επαφή, αλλά και από τα τεχνικά χαρακτηριστικά μας προκάλεσε το ενδιαφέρον.

Οι Ιάπωνες αποφάσισαν το πρώτο τους ηλεκτρικό να είναι ένα οικογενειακό SUV, με μήκος στα 4,69 μέτρα, δηλαδή είναι λίγο πιο μακρύ από το RAV4. Αυτό σημαίνει πως μπαίνει στην πιο δύσκολη  από πλευράς ανταγωνισμού κατηγορία, εκεί όπου θα βρει μοντέλα όπως το VW ID.4, το Nissan Αriya και το Skoda Enyaq (διαβάστε παρακάτω περισσότερο για τον ανταγωνισμό).

Με σούπερ τιμή (36.990 ευρώ), όσο ένα μικρότερο SUV βενζίνης

Το Toyota bZ4X ξεκινάει την εμπορική του πορεία με γκολ από τα αποδυτήρια. Αναφερόμαστε στην τιμή του, η οποία με αφετηρία από 36.990 ευρώ είναι από τις πιο ανταγωνιστικές που υπάρχουν στην αγορά (δείτε εδώ αναλυτικά τις τιμές και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων), όπως επίσης και 39.960 ευρώ της 4κίνητης έκδοσης που δοκιμάσαμε.  Στα ίδια χρήματα ή θα συναντήσουμε μικρότερης κατηγορίας e-SUV είτε εκδόσεις με μικρότερες μπαταρίες. Μάλιστα το πρώτο εξοπλιστικό επίπεδο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, full LED φώτα, ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, οθόνη αφής HD 8 ιντσών, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες.
 

Πόσο καλό είναι εκτός δρόμου (off-road) το bZ4X; Το πρώτο τιμόνι χωρίς κολόνα είναι made by Toyota και το «φοράει» το bZ4X


Η μπαταρία μπορεί να αντέξει σύμφωνα με την Toyota 8.000 κύκλους φόρτισης και για το λόγο αυτό η μάρκα δίνει 10 χρόνια εγγύηση ή 1.000.000 χιλιόμετρα.
2 Φωτογραφίες »

Η μπαταρία μπορεί να αντέξει σύμφωνα με την Toyota 8.000 κύκλους φόρτισης και για το λόγο αυτό η μάρκα δίνει 10 χρόνια εγγύηση ή 1.000.000 χιλιόμετρα.

Έχει εγγύηση μπαταρίας για να πας, να 'ρθεις και να ξαναπάς στο φεγγάρι (1.000.000 χλμ.)

Τον Value For Money χαρακτήρα του μοντέλου συμπληρώνει ιδανικά η εγγύηση της μπαταρίας. Συγκεκριμένα, η μπαταρία των 71,4 kWh (ωφέλιμες 64 kWh) σύμφωνα με την Toyota, μπορεί να αντέξει 8.000 κύκλους φόρτισης και να μην πέσει σε απόδοση (όταν οι άλλοι κατασκευαστές έχουν τους 1.000 κύκλους ως όριο). Γι' αυτό το λόγο η μάρκα δίνει 11 χρόνια εγγύηση ή 1.000.000 χιλιόμετρα (με σχετικό ετήσιο έλεγχο EV Health Check). Πας στο φεγγάρι, επιστρέφεις και ξαναπάς!
 

Roadtrip πάνω από 5.200 χιλιόμετρα μαζί με την Ολυμπιακή Φλόγα Μπαταρία με εγγύηση 1.000.000 χλμ.: «Δεν σπάει, δεν χαλάει», τώρα και σε ηλεκτρικό

Είναι «αγρίμι» στο off road, μπορείς να διασχίζεις ποτάμι με βάθος μισό μέτρο

Το bZ4X είναι ένα πραγματικά ικανό off road SUV που μπορεί να σε πάει σε πολύ δύσβατα εδάφη, ειδικά στην τετρακίνητη έκδοση, η οποία έχει μοιρασμένη την ισχύ της 50/50 στους δύο άξονες. Μάλιστα, και οι δύο εκδόσεις καταφέρνουν να ανταπεξέλθουν στο πέρασμα υδάτινου κωλύματος με βάθος 50 εκατοστών, νούμερο ανταγωνιστικό για σκληροτράχηλα SUV.

Τιμές στην Ελλάδα για όλες τις εκδόσεις του Toyota bZ4X Το Toyota bZ4X απέναντι στον ανταγωνισμό

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τη δοκιμή του ηλεκτρικού Toyota bZ4X καθώς και ειδικά άρθρα για τις εκτός δρόμου ικανότητες και τον ανταγωνισμό που θα συναντήσει.

Σελίδα 2Σχεδίαση: Δυναμική παρουσία που τραβάει τα βλέμματα
Σελίδα 3Εσωτερικό: Πρωτότυπο με έμπνευση από κόκπιτ αεροπλάνου
Σελίδα 4Χώροι: Έχει το περισσότερο χώρο για τα πόδια που έχουμε μετρήσει και πολλά στοιχεία πρακτικότητας
Σελίδα 5Κινητήρες: Σε προσθιοκίνητη και τετρακίνητη έκδοση με δύο μοτέρ
Σελίδα 6Στο δρόμο: Αρκετά άνετο και πάει παντού
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
test center