Χώροι: Έχει το περισσότερο χώρο για τα πόδια που έχουμε μετρήσει και πολλά στοιχεία πρακτικότητας

57.433 Επισκέψεις στο άρθρο (2/5/2024)
Το φαρδύ πίσω κάθισμα θα δώσει τη δυνατότητα ακόμα και σε τρεις ενήλικους να κάτσουν άνετα, ενώ πέρα του πλάτους, το πάτωμα είναι επίπεδο, τα 7,5 εκ. περιθώριο για το κεφάλι σημαίνει πως μέχρι 1,90 κά
2 Φωτογραφίες »

Το φαρδύ πίσω κάθισμα θα δώσει τη δυνατότητα ακόμα και σε τρεις ενήλικους να κάτσουν άνετα, ενώ πέρα του πλάτους, το πάτωμα είναι επίπεδο, τα 7,5 εκ. περιθώριο για το κεφάλι σημαίνει πως μέχρι 1,90 κάθεσαι άνετα και το περιθώριο των 24,5 εκ. για τα πόδια είναι το μεγαλύτερο νούμερο που έχουμε μετρήσει.

Στην καμπίνα του νέου ηλεκτρικού Toyota bZ4X υπάρχει πολύς χώρος, είτε κάθεσαι μπροστά, είτε πίσω. Το φαρδύ πίσω κάθισμα θα δώσει τη δυνατότητα ακόμα και σε τρεις ενήλικους να κάτσουν άνετα, ενώ πέρα του πλάτους, το πάτωμα είναι επίπεδο, τα 7,5 εκ. περιθώριο για το κεφάλι σημαίνει πως μέχρι 1,90 κάθεσαι άνετα και το περιθώριο των 24,5 εκ. για τα πόδια είναι το μεγαλύτερο νούμερο που έχουμε μετρήσει.


Το πορτ μπαγκάζ είναι στα 452 λίτρα, ένα όχι ιδιαίτερα μεγάλο νούμερο σε σύγκριση με το RAV4 π.χ., αλλά κάτι αξιοπρεπές με δεδομένη την ηλεκτρική φύση του μοντέλου.
2 Φωτογραφίες »

Το πορτ μπαγκάζ είναι στα 452 λίτρα, ένα όχι ιδιαίτερα μεγάλο νούμερο σε σύγκριση με το RAV4 π.χ., αλλά κάτι αξιοπρεπές με δεδομένη την ηλεκτρική φύση του μοντέλου.


Πέρα από ευρύχωρο όμως το bZ4X είναι και πρακτικό. Κάτω από την κεντρική κονσόλα υπάρχει ένα ράφι για τσάντες και το οποίο αντικαθιστά το ντουλαπάκι - το οποίο έχει αφαιρεθεί από την πλευρά του συνοδηγού του ταμπλό για να ανοίξει ακόμα περισσότερο ο χώρος. Το πορτ μπαγκάζ είναι στα 452 λίτρα, ένα όχι ιδιαίτερα μεγάλο νούμερο σε σύγκριση με το RAV4 π.χ., αλλά κάτι αξιοπρεπές με δεδομένη την ηλεκτρική φύση του μοντέλου. Σημειώστε πως στο πάτωμα του πορτμπαγκάζ υπάρχει και μια ειδική θήκη για την τοποθέτηση του καλωδίου φόρτισης.

Σελίδα 1Πρώτη Δοκιμή: Toyota bZ4X, το «ηλεκτρικό RAV4» της Toyota
Σελίδα 2Σχεδίαση: Δυναμική παρουσία που τραβάει τα βλέμματα
Σελίδα 3Εσωτερικό: Πρωτότυπο με έμπνευση από κόκπιτ αεροπλάνου
Σελίδα 4Χώροι: Έχει το περισσότερο χώρο για τα πόδια που έχουμε μετρήσει και πολλά στοιχεία πρακτικότητας
Σελίδα 5Κινητήρες: Σε προσθιοκίνητη και τετρακίνητη έκδοση με δύο μοτέρ
Σελίδα 6Στο δρόμο: Αρκετά άνετο και πάει παντού
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
LINGLONG VS CONTINENTAL
moto