facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Ταξιδεύοντας: Σαν βγεις στον πηγαιμό…

Διαβάστηκε από 66167 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/5/2013

Το πώς συμπεριφέρεται ένα αυτοκίνητο στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο είναι αναμφίβολα ένα πολύ βασικό χαρακτηριστικό του. Το οποίο σαφώς και συνυπολογίζεται από τον εκάστοτε υποψήφιο αγοραστή. 
Για να είναι ένα αυτοκίνητο «καλοτάξιδο» θα πρέπει να διακρίνεται σε κάποιες υποπαραμέτρους που είναι: να έχει αξιοπρεπή ιπποδύναμη, να ξεχωρίζει στους τομείς της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας και τελευταία και σημαντική παράμετρος, να προσφέρει ικανοποιητική άνεση, τόσο στον τομέα της κύλισης, όσο και του θορύβου, αεροδυναμικού αλλά και κύλισης. 
Τα ξεχωρίσαμε!
Προβήκαμε στον διαχωρισμό,  ανάλογα με τον κυβισμό των υπό δοκιμή μοντέλων, ώστε η σύγκριση να είσαι όσο το δυνατόν αρτιότερη. 
Η πρώτη κατηγορία είναι έως 1.000 κ.εκ., ενώ η δεύτερη είναι για τα αυτοκίνητα που διαθέτουν μηχανικό σύνολο έως 1.300 κ.εκ.
Τα 1.000άρια μας
Το Toyota Aygo κερδίζει το χρυσό μετάλλιο, ενώ στο βάθρο ανεβαίνει επίσης το Daihatsu Cuore, καθώς και το VW up! μαζί με τα αδερφάκια του Mii και Citigo. Όλα τα προαναφερθέντα μοντέλα ξεχωρίζουν, μιας και καταφέρνουν με τις μικρές και ευέλικτες διαστάσεις τους να μην ταλαιπωρούν τον οδηγό τους, αν αποφασίσει να κινηθεί κι εκτός των τοιχών της πόλης. 
To Aygo διαθέτει νέες ρυθμίσεις από τους Ιάπωνες μηχανικούς, τόσο μηχανολογικά, όσο και στον τομέα της αεροδυναμικής. Προσφέρει ένα ήσυχο ταξίδι, όντας παράλληλα κι απαλλαγμένο από την καταβολή των τελών κυκλοφορίας μιας κι εκπέμπει μόλις 99 γρ./χλμ.CO2 (από 105). 
Το δεύτερο στην κατάταξη Cuore, ξεχωρίζει περισσότερο για τις επιδόσεις που προσφέρει στον οδηγό του. Το μηχανικό σύνολο του 1,0 λτ. με το μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (DVVT) αποδίδει 70 ίππους και διακρίνεται για τη ζωντάνια και το νεύρο του, με την μακριά 4η και 5η ταχύτητα, να βοηθούν στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο. 
Οι τρίτοι της κατάταξης (up!, Citigo και Mii) εξοπλίζονται όλοι με έναν 3κύλινδρο κινητήρα 1 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 60 ίππους και 95 Nm ροπής. Η λειτουργία του κινητήρα χαρακτηρίζεται πολιτισμένη, ενώ και οι επιδόσεις ικανοποιούν. Το 5τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, έχει σφιχτή κλιμάκωση και ευχάριστη αίσθηση και είναι ακριβές στις γρήγορες αλλαγές. Οι ανωμαλίες του οδοστρώματος φιλτράρονται πολύ καλά, το τιμόνι τους είναι ακριβές, στις στροφές εμπνέουν σιγουριά και στον ανοιχτό δρόμο ενθουσιάζουν με το στιβαρό τους πάτωμα, παρά τις μικρές του διαστάσεις.  
Στα μεγαλύτερου κυβισμού 
... ξεχωρίζει το Kia Rio, το οποίο διακρίνεται στην κίνηση εκτός πόλης. Με πολύ μικρή διαφορά ακολουθεί το Hyundai i10, ενώ τρίτο είναι το σπιρτόζικο Mitsubishi Colt με τους 95 ίππους του. Και τα τρία είναι πολύ καλά στον ανοιχτό δρόμο, αλλά στην καρδιά του οδηγού μένει το Rio καθότι είναι πιο συμμετοχικό στο δρόμο. Η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, όπως και η προσφερόμενη άνεση και στα τρία μοντέλα, ενώ όσο κι αν ανέβουν τα χιλιόμετρα στο κοντέρ, παραμένουν ευθύβολα. Ο αεροδυναμικός θόρυβος στο Rio και Colt είναι περιορισμένος σε ταχύτητες έως τα 140 χλμ/ώρα.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Κατανάλωση: Όσο μικρότερη...τόσο καλύτερα!
Χώροι: Ανετα σαν το σαλόνι σας!
Ταξιδεύοντας: Σαν βγεις στον πηγαιμό…
Στην πόλη: Εάλω η πόλις!
Συμπέρασμα: Στο νήμα…
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: CHEVROLET SPARK | DAIHATSU CUORE | HYUNDAI I10 | KIA RIO | MITSUBISHI COLT | NISSAN MICRA | SEAT MII | SKODA CITIGO | TOYOTA AYGO X | VOLKSWAGEN UP |

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς ο κινητήρας του Opel Mokka κέρδισε 6 παραπάνω άλογα;

Bridgestone VS Pirelli : Ποιο semi-slick ελαστικό σε πίστα & elk test;

Δοκιμή του κορυφαίου Peugeot 308 GTi

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2024 autotriti.gr