Στο δρόμο

4.209 Επισκέψεις στο άρθρο (21/3/2024)
Στο δρόμο
6 Φωτογραφίες »

Από τα πρώτα κιόλας μέτρα αντιλαμβάνεσαι την έξτρα πρόσφυση που προσφέρουν οι δυο εμπρός τροχοί και την ασφάλεια που αυτό συνεπάγεται. Το βάρος του συστήματος KALS απαιτεί λίγο παραπάνω δύναμη και αποφασιστικότητα στο στρίψιμο, αλλά αυτό γρήγορα συνηθίζεται, ενώ αν προέρχεσαι από τον χώρο του αυτοκινήτου, ούτε που θα το καταλάβεις. Μετά από ένα σύντομο διάστημα εξοικείωσης θα διαπιστώσεις ότι ο τρόπος που στρίβει το CV3 σε γεμίζει σιγουριά και αυτοπεποίθηση, οπότε αλλάζει τα όσα ήξερες και έκανες μέχρι τώρα, αφού μπορείς να φρενάρεις δυνατά υπό κλίση ακόμα και σε γυαλισμένη άσφαλτο.




Δυναμική δεν είναι μόνο η εμφάνιση, αλλά και η συμπεριφορά του και για αυτό ευθύνονται τόσο ο κινητήρας, όσο και το στήσιμο του scooter. Οι 50+ ίπποι κινούν χωρίς δισταγμό τα (αρκετά) κιλά του CV3 με ψεκασμό και μετάδοση να μεταφράζουν με ακρίβεια τις εντολές σου και να αντιδρούν άμεσα σε οποιαδήποτε ταχύτητα. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε 8,8 δευτερόλεπτα, τοποθετώντας το CV3 στην πρώτη θέση ανάμεσα στα τρίτροχα scooter σε αυτή τη διαδικασία. Ανεβάζοντας ρυθμό διαπιστώσαμε ότι στρίβοντας με πολλά χιλιόμετρα το scooter παραμένει «βιδωμένο» στην τροχιά που έχεις ορίσει χωρίς «ναι μεν, αλλά» και ο τρόπος που «πατάει» εμπνέει εμπιστοσύνη και σε προκαλεί να ανακαλύψεις τα όριά του, καθώς η συμπεριφορά του ξεφεύγει από τα δεδομένα των scooter θυμίζοντας μοτοσυκλέτα!



Μέσα στην πόλη οι δυο εμπρός τροχοί κάνουν πολύ πιο εύκολη την ισορροπία στις πολύ χαμηλές ταχύτητες στοιχείο που θα εκτιμήσουν τόσο οι αρχάριοι αναβάτες που έρχονται από τον χώρο του αυτοκινήτου, όσο και οι πιο έμπειροι. Η τοποθέτηση των καθρεπτών στο φέρινγκ αυξάνει το συνολικό πλάτος του scooter και χρειάζεται λίγο προσοχή όταν φιλτράρεις την κίνηση. Στο φανάρι μπορείς να «κλειδώσεις» τους μπροστινούς τροχούς και το CV3 θα σταθεί όρθιο χωρίς να κατεβάσεις καν τα πόδια σου, ενώ επιτρέπει και μικρές μετατοπίσεις ως και 9 μοίρες, αν ρίξεις όμως το βάρος σου αριστερά ή δεξιά τότε θα ξεκλειδώσει. Φυσικά, απελευθερώνει τους τροχούς αυτόματα μόλις ανοίξεις το γκάζι. Το κόψιμο του τιμονιού είναι πολύ μεγάλο, αυξάνοντας κατακόρυφα την ευελιξία μέσα στην κίνηση και κάνοντας πιο εύκολο το παρκάρισμα.   

Οι αναρτήσεις σιδερώνουν τους κακοτράχαλους δρόμους προσφέροντας άνεση, ενώ τα φρένα έχουν πολύ καλή αίσθηση αλλά και δύναμη καθώς ακινητοποιούν το scooter από τα 100 χλμ. / ώρα σε 44,7 μέτρα με το ABS να επεμβαίνει διακριτικά όπου χρειάζεται.

Σελίδα 1Kymco CV3 Noodoe - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις - φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
E-CUSTOM
Mitsubishi