Αυτή
είναι η εντύπωση που αποκομίζει
από τον 6κύλινδρο σε σειρά
κινητήρα ο οδηγός. Οι
εργοστασιακές μετρήσεις κάνουν
λόγο για 231 ίππους στις 5.900 σ.α.λ.
και 330 Νm ροπής μόλις στις 2.900 σ.α.λ.
Εντυπωσιακό είναι και το γεγονός
της απόδοσης του 90% της ροπής από
τις 1.500 σ.α.λ.! Τα στοιχεία αυτά
στην πράξη μεταφράζονται ως
παροχή ισχύος σε όλο το φάσμα των
στροφών λειτουργίας του
μηχανικού συνόλου. Χάρη στην
πολιτισμένη λειτουργία του και
σε συνδυασμό με την ενισχυμένη
ηχομόνωση -για να μην αναφέρουμε
και το εκπληκτικό ηχοσύστημα- ο
παραγόμενος θόρυβος ίσα που
φτάνει στα αυτιά οδηγού και
επιβατών, μόνο όταν οι στροφές
λειτουργίας ξεπεράσουν τις 4.000.
Παρά το μεγάλο κυβισμό και την
υψηλή απόδοση ισχύος αλλά και
την τετρακίνηση που επιφέρει
κατά πολύ περισσότερες τριβές σε
σχέση με τα δικίνητα μοντέλα, η
κατανάλωση καυσίμου είναι
σχετικά χαμηλή. Κατά τη διάρκεια
της δοκιμής μας, σε μεικτές
συνθήκες χρήσης, οι απαιτήσεις
της 330 xi σε καύσιμο ήταν 16,4 λίτρα/
100 χλμ.
Μονάδα παραγωγής μεγάλης ισχύος
το μηχανικό σύνολο της 330 xi. Εκτός
της απόδοσης, διακρίνεται και
για την πολιτισμένη του
λειτουργία.