Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/7/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/7/2003

Aνεση και καλές επιδόσεις

Εναν πολύ καλό συνδυασμό ανάμεσα στην άνεση και την οδική συμπεριφορά αντιπροσωπεύει το νέο Accord κατά την κίνησή του στο δρόμο. Η δομή των αναρτήσεων δεν έχει αλλάξει καθώς θεωρείται επιτυχημένη, και συνεπώς το νέας γενιάς μεσαίο μοντέλο της Honda διαθέτει τη σοφιστικέ λύση των διπλών ψαλιδιών εμπρός σε ένα υποπλαίσιο με ελαστικούς συνδέσμους ενώ στο πίσω μέρος παραμένει η γνωστή διάταξη με τους πέντε συνδέσμους (σε μία μορφή διπλών ψαλιδιών με έναν επιπλέον σύνδεσμο) προσαρμοσμένη σε υποπλαίσιο σταθερά συνδεδεμένο με το πλαίσιο του οχήματος. 
Πρόκειται για μια δοκιμασμένη λύση η οποία εξελίχτηκε περαιτέρω και έχει να επιδείξει αλλαγές στη γεωμετρία. Γενικά η ρύθμιση που έχει γίνει φαίνεται να έχει ως πρώτο στόχο την καλύτερη δυνατή απορρόφηση των οδικών ανωμαλιών χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το αυτοκίνητο "πλέει". Απλώς ενώ όλες οι δυνάμεις που ασκούνται στο όχημα ελέγχονται, συνοδεύονται από κλίσεις του αμαξώματος που όμως δεν προβληματίζουν. 
Η συμπεριφορά είναι ουδέτερη στις στροφές με λογικές τάσεις υποστροφής. Εάν ο οδηγός πιέσει το όχημα σε δρόμο με συνεχείς κλειστές στροφές ή σε κακής ποιότητας άσφαλτο, η υποστροφή είναι πιο έντονη και εμφανίζεται αρκετά νωρίτερα. Φαινόμενα υπερστροφής εμφανίζονται μόνο σε πολύ ολισθηρό δρόμο και με απότομη επιβράδυνση μέσα στη στροφή. Το στοιχείο αυτό δείχνει ότι το νέο Accord "νιώθει" καλύτερα στον αυτοκινητόδρομο όπου εκμεταλλεύεται καλύτερα τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης, του πλαισίου αλλά και του ισχυρού δίλιτρου κινητήρα διατηρώντας υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες με αξιοσημείωτη σταθερότητα και άνεση. 
Σε κάθε περίπτωση ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα πολύ καλό σε αίσθηση και πληροφόρηση σύστημα διεύθυνσης (είναι και αρκετά γρήγορο) ενώ πολύ αποτελεσματικά είναι και τα φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και απλοί πίσω με ABS και EBD) που θα αργήσουν πολύ να δείξουν σημάδια κόπωσης. 


Στις στροφές οι κλίσεις είναι έντονες, όμως δεν επηρεάζουν τον οδηγό ο οποίος παρά τις λογικές υποστροφικές τάσεις έχει ικανοποιητικά περιθώρια πρόσφυσης στη διάθεσή του. 


Λιγότερο σπορτίφ και περισσότερο άνετο είναι το νέο Accord επιτρέποντας γρήγορες και ασφαλείς μετακινήσεις. 


Το πεντάλ του γκαζιού στηρίζεται στο πάτωμα και έχει βολικό σχήμα. 


 ΔΟΚΙΜΗ Νέο Honda Accord
 
According to Honda... 
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μοντέρνο εσωτερικό με πρακτικό χαρακτήρα
Βελτιωμένοι οι χώροι
Aνεση και καλές επιδόσεις
Έμφαση στην ασφάλεια