Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/9/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/9/2001

Πολύ καλοί χώροι - αίσθηση πολυμορφικού

Κύριος στόχος των σχεδιαστών και των μηχανικών της Honda όσον αφορά τη διαμόρφωση του εσωτερικού του 5θυρου Civic ήταν η επίτευξη όσο το δυνατόν μεγαλύτερων χώρων για τους επιβάτες, κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό. Η τοποθέτηση του επιλογέα των ταχυτήτων στο ταμπλό και η έλλειψη κεντρικής κονσόλας συμβάλλουν κατά πολύ στο διαθέσιμο χώρο για τους εμπρός επιβάτες. Οσον αφορά τους πίσω έχουν στη διάθεσή τους πολλά εκατοστά για τα γόνατά τους, κάτι που οφείλεται και στο αυξημένο μεταξόνιο του αμαξώματος (2.685 μ.). 
Πρόβλημα δε θα συναντήσουν ακόμα και υψηλόσωμοι επιβάτες όσον αφορά το χώρο για τα κεφάλια τους λόγω του αυξημένου ύψους της οροφής. Το πίσω κάθισμα μπορεί να φιλοξενήσει ακόμα και ένα τρίτο επιβάτη με μικρές παραχωρήσεις. Ο τελευταίος μάλιστα δε θα συναντήσει πρόβλημα με το χώρο για τα πόδια του καθώς το πάτωμα του 5θυρου Civic είναι επίπεδο. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 370 λίτρων, τιμή αρκετά καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας. Οι θόλοι των τροχών δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλοι, ενώ η πρόσβαση στο χώρο αποσκευών διευκολύνεται από το μεγάλο άνοιγμα της 5ης πόρτας. 
Τα πλαστικά τμήματα που είναι κατασκευασμένο το ταμπλό όπως και το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεων των θυρών είναι σκληρά στην αφή και υπολείπονται ποιοτικά έναντι άμεσων ανταγωνιστικών μοντέλων (π.χ. Peugeot 307, VW Golf, Opel Astra). H συναρμογή τους είναι πολύ καλή, γεγονός που αποτρέπει την εμφάνιση τριγμών ακόμα και σε κακής ποιότητας οδοστρώματα. Ο διάκοσμος είναι σχετικά μονότονος καθώς τα πλαστικά τμήματα έχουν μαύρο χρώμα όπως σκουρόχρωμες είναι και οι υφασμάτινες επενδύσεις των καθισμάτων και των θυρών. 
Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, ενώ αρκετά θετική κρίνεται η τοποθέτηση του επιλογέα των σχέσεων στο ταμπλό καθώς απαιτούνται μικρές κινήσεις του χεριού για την αλλαγή των σχέσεων. Τα επιμέρους χειριστήρια βρίσκονται σε κατάλληλες θέσεις και αποστάσεις από τον οδηγό. Η μοναδική ένσταση αφορά το διακόπτη για τους ηλεκτρικούς καθρέφτες που βρίσκεται χαμηλά τοποθετημένος και ένα μέρος του κρύβεται από το τιμόνι. Τα καθίσματα είναι σχετικά σκληρά και στηρίζουν πολύ καλά το σώμα. Ο οδηγός δε θα συναντήσει πρόβλημα με την ορατότητα λόγω των μεγάλων γυάλινων επιφανειών περιμετρικά του αμαξώματος.


Το ταμπλό του νέου 5θυρου Civic είναι πολύ καλά φινιρισμένο. Τα πλαστικά τμήματα είναι σκληρά, ενώ ο διάκοσμος είναι σκουρόχρωμος. Ολοι σχεδόν οι διακόπτες βρίσκονται σε εύκολα προσβάσιμες θέσεις.




Η έλλειψη κεντρικού τούνελ θα διευκολύνει πολύ τη φιλοξενία ενός τρίτου επιβάτη στο πίσω κάθισμα. Το πλάτος του τελευταίου είναι αρκετά καλό.
Η τοποθέτηση του επιλογέα των ταχυτήτων στο ταμπλό έχει άμεσα οφέλη στους χώρους. Παράλληλα ο οδηγός δε χρειάζεται να αφήνει για μεγάλο διάστημα το χέρι του από το τιμόνι για τις αλλαγές των σχέσεων.

Ο χώρος αποσκευών του 5θυρου Civic έχει απόλυτα ικανοποιητική χωρητικότητα, για τα δεδομένα της κατηγορίας, της τάξεως των 370 λίτρων.
Ο χώρος που έχουν στη διάθεσή τους οι πίσω επιβάτες τόσο για τα γόνατα όσο και για τα κεφάλια τους είναι από τους καλύτερους της κατηγορίας.

 ΔΟΚΙΜΗ Honda Civic 1,4
 
Νέα δεδομένα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πολύ καλοί χώροι - αίσθηση πολυμορφικού
4 αστέρια από το Euro NCAP
Ανετη ανάρτηση - υποστροφικός χαρακτήρας
Πολιτισμένος και ελαστικός κινητήρας