Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/9/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/9/2001

Πολιτισμένος και ελαστικός κινητήρας

Η Honda είχε ανέκαθεν πολύ καλή παράδοση όσον αφορά τους κινητήρες. Η βασική έκδοση του νέου 5θυρου Civic εφοδιάζεται με το μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων. Η κεφαλή του είναι 16βάλβιδη, ενώ για την κίνηση των βάλβιδων υπάρχει μονός εκκεντροφόρος επικεφαλής. Η λειτουργία του κινητήρα των 1,4 λίτρων είναι γραμμική σε όλο το φάσμα των στροφών, ενώ ο θόρυβος που παράγει ακόμα και σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα. Στα θετικά χαρακτηριστικά του συγκαταλέγεται η διαθέσιμη ροπή από τις χαμηλές στροφές, γεγονός που διευκολύνει τον οδηγό κατά την κίνηση στην πόλη. Η διάταξη των σχέσεων είναι πολύ καλή όπως το κούμπωμα και η αίσθηση του επιλογέα. Ο εν λόγω κινητήρας ανεβάζει στροφές αδιαμαρτύρητα και ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του δεξιού πεντάλ. Η κατανάλωσή του κυμάνθηκε σε καλά επίπεδα σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας στα 8,8 λίτρα/100 χλμ.


Ο κινητήρας των 1,4 λίτρων με τις 16βαλβίδες και το μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής παρουσιάσει γραμμική και αθόρυβη λειτουργία. Παράλληλα διακρίνεται για την πολύ καλή ελαστικότητά του. 

 ΔΟΚΙΜΗ Honda Civic 1,4
 
Νέα δεδομένα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Πολύ καλοί χώροι - αίσθηση πολυμορφικού
4 αστέρια από το Euro NCAP
Ανετη ανάρτηση - υποστροφικός χαρακτήρας
Πολιτισμένος και ελαστικός κινητήρας