Εξακύλινδρος σε σειρά με διπλό VANOS (που διαφοροποιεί ανάλογα με τις συνθήκες φορτίου, ταχύτητας κίνησης, κ.λ.π. το χρονισμό των βαλβίδων), ο κινητήρας της BMW προβάλλει ένα ιδιαίτερα πολιτισμένο προφίλ με εξαιρετικά χαρακτηριστικά λειτουργίας και πολύ καλή απόδοση. Η χωρητικότητα των 2,5 λίτρων είναι το τίμημα για τα ελληνικά φορολογικά δεδομένα. Το στοιχείο που κερδίζει τις εντυπώσεις, ίσως περισσότερο και από τις επιδόσεις (οι οποίες είναι σαφώς καλύτερες από αυτές της Sports Coupe) που προσδίδει στο μοντέλο ο κινητήρας αυτός, είναι η η απόκριση που εμφανίζει στις εντολές του οδηγού αλλά και η γραμμικότητα στην απόδοσή του. Από την άλλη μεριά, ο μηχανικά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 2,0 λίτρων της Mercedes φορολογικά συμφέρει σαφώς περισσότερο, ενώ δεν υπολείπεται και πολύ σε επίπεδο απόδοσης και επιδόσεων. Με δεδομένο το ότι πρόκειται για τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο, η λειτουργία του είναι πολιτισμένη, ενώ η και η απόδοσή του εμφανίζεται γραμμική, χωρίς "σκαλοπάτι" απόδοσης το οποίο θα δικαιολογούσε η ύπαρξη μηχανικού υπερσυμπιεστή. Στις υψηλές στροφές λειτουργίας, αντίθετα με το μοτέρ της BMW που ακούγεται σαν συγχορδία, ο κινητήρας της Mercedes εκπέμπει ένα μπάσο ήχο με ιδιαίτερα σπορτίφ χροιά, που δε μπορεί να χαρακτηριστεί ενοχλητικός.
Κυβικά ή υπερσυμπιεστής, το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό με τον τρόπο που αποδίδεται από τους δύο κατασκευαστές κύρους, σε κάθε επίπεδο.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ BMW 325ti Compact-Mercedes Sports Coupe 200 Meet your match...