Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/2/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/2/2004
Test mtx
Ασύμμετρη "απειλή"
Εσωτερικό
Κορυφαία ποιότητα και εργονομία
Γνώριμο αισθητικά και κορυφαίο ποιοτικά το εσωτερικό του Χ3 συνεχίζει την άριστη παράδοση της BMW στον τομέα αυτό.
Σχεδιαστικά το εσωτερικό του Χ3 είναι γνώριμο καθώς υιοθετεί γνωστά από την ιστορία της BMW μοτίβα με κυριότερο όλων την κεντρική κονσόλα η οποία είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό εξασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο πολύ εύκολη πρόσβαση σε όλους τους διακόπτες και τα μπουτόν που φιλοξενούνται στην επιφάνεια αυτή. Ο πίνακας οργάνων διαθέτει ταχύμετρο και στροφόμετρο με σχετικά μικρές διαστάσεις και ενδείξεις ενώ μέσα στο δεύτερο βρίσκεται ο δείκτης βενζίνης και θερμοκρασίας του ψυκτικού υγρού. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι αρκετά μαλακά ενώ η σχετική μονοτονία που δημιουργείται από τους σκουρόχρωμους τόνους σε όλες τις επιφάνειες αντιμετωπίζεται επιτυχώς χάρη στην προσθήκη μεταλλικών επενδύσεων στη βάση της κεντρικής κονσόλας αλλά και στις μεγάλες χειρολαβές στο εσωτερικό των θυρών. Τα καθίσματα προσφέρουν πολύ καλή πλευρική στήριξη ενώ επιδέχονται πληθώρα ρυθμίσεων (καθ' ύψος, κατά μήκος, καθ' ύψος για το τμήμα του καθίσματος κάτω από τα γόνατα) και σε συνάρτηση με τις δύο ρυθμίσεις του τιμονιού επιτρέπουν την εύκολη εύρεση της επιθυμητής θέσης οδήγησης ακόμη και για υψηλόσωμους οδηγούς οι οποίοι κατά την πρώτη οπτική επαφή με το θάλαμο των επιβατών ίσως τον θεωρήσουν λίγο στενόχωρο. Επίσης η ρύθμιση της κλίσης της πλάτης χρειάζεται κάποια εξοικείωση καθώς η μετατόπισή της γίνεται κλιμακωτά και αρχικά δε δείχνει ιδιαίτερα βολική. Σε γενικές γραμμές πάντως η μόνη ουσιαστική ένσταση που εγείρεται αφορά τον αριθμό των χώρων για μικροαντικείμενα που θα θέλαμε να είναι μεγαλύτερος καθώς σε όλους τους υπόλοιπους τομείς και ειδικά σε ό,τι αφορά την ποιότητα της κατασκευής, τη συναρμογή των διαφόρων τμημάτων και την αισθητική το Χ3 θα ικανοποιήσει ακόμη και τους απαιτητικούς.
Καλοί χώροι για πέντε επιβάτες
Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι πολύ ικανοποιητικοί.
Με άνεση θα φιλοξενηθούν πέντε επιβάτες στο εσωτερικό του Χ3. Ειδικά οι τρεις που θα βρεθούν στο πίσω κάθισμα έχουν στη διάθεσή τους ικανοποιητικό ελεύθερο χώρο τόσο για τα γόνατα όσο και για τα κεφάλια τους. Συγκεκριμένα, σε ό,τι αφορά τον "αέρα" για τα κεφάλια τους οι πίσω επιβάτες επωφελούνται σε μεγάλο βαθμό από την επιλογή της εταιρείας να δώσει μια μικρή κλίση προς τα πίσω στην πλάτη της θέσης εξασφαλίζοντας εκτός από ευρυχωρία και μια αρκετά βολική στάση για το σώμα ειδικά όταν πρόκειται να διανυθούν μεγάλες αποστάσεις. Το "τούνελ" του συστήματος μετάδοσης είναι βέβαια σχετικά υψηλό και θα χρειαστεί ο μεσαίος πίσω επιβάτης να κάνει ορισμένες μικρές παραχωρήσεις σχετικά με τη θέση των ποδιών του. Ο δε χώρος αποσκευών έχει ωφέλιμο όγκο 480 λίτρων (1.560 με την αναδίπλωση της πίσω πλάτης) και κρίνεται ικανοποιητικός ειδικά από πλευράς σχήματος. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι είναι κατά 15 λίτρα μεγαλύτερος έναντι αυτού του Χ5 σε σχέση με το οποίο το Χ3 εμφανίζει μικρότερο μήκος, πλάτος, ύψος και μεταξόνιο κατά 100, 17, 36, και 25 χιλ. αντίστοιχα.
Πολύ καλή κρίνεται η θέση οδήγησης λόγω ποικιλίας ρυθμίσεων καθίσματος και τιμονιού.

Ο ωφέλιμος όγκος του χώρου αποσκευών είναι 480 λίτρα και κρίνεται καλός.

 
 ΒΜW X3 3,0
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Στο δρόμο