Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/2/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/2/2004
Test mtx
Ραντεβού στο κέντρο
Διαμάχη άνεσης και σπορτίφ αίσθησης
Στον αυτοκινητόδρομο, σε δρόμο με στροφές αλλά και μέσα στην πόλη την πιο ευχάριστη οδηγική αίσθηση έχει το Seicento (στην έκδοση Sporting της δοκιμής) καθώς η σβελτάδα του συνδυάζεται αρμονικά με το καλό σε αίσθηση τιμόνι και τις σχετικά σφικτές αναρτήσεις. Οι τελευταίες βέβαια έχουν αντίκτυπο στην παρεχόμενη άνεση και δεν αποκλείεται να κουράσουν ορισμένους οδηγούς. Πιο άνετο στο δρόμο είναι το Alto (αν και οι οδικές ανωμαλίες απορροφώνται σχετικά θορυβωδώς) το οποίο έχει πιο μαλακές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις του. Το όχημα της Suzuki είναι πολύ ευχάριστο εντός πόλεως ενώ στον αυτοκινητόδρομο ταξιδεύει με αρκετά υψηλές ταχύτητες οπότε όμως η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης είναι αρκετά ασαφής ενώ εμφανίζονται και κάποιες τάσεις πλεύσης. Το Daihatsu Cuore έχει σχεδόν εξίσου μαλακές ρυθμίσεις με αυτές του Alto στις αναρτήσεις του επιτρέποντας αισθητές κλίσεις στις στροφές αλλά και απροβλημάτιστη διέλευση από λακκούβες και "σαμαράκια". Το τιμόνι είναι ακριβές στις πληροφορίες που μεταφέρει, όμως γίνεται αρκετά "ελαφρύ" σε ταχύτητες άνω των 120 χλμ/ώρα χωρίς να μειώνεται η κατευθυντικότητά του. Καλές εντυπώσεις αποκομίσαμε από τα φρένα των τριών λιλιπούτειων "μονομάχων" με ένα προβάδισμα να δίνεται από πλευράς αίσθησης στο Seicento. Εύλογα και τα τρία οχήματα εμφανίζουν ελεγχόμενες τάσεις υποστροφής (περισσότερο τα Cuore και Alto και λιγότερο το Seicento).
Daihatsu Cuore

Fiat Seicento

Suzuki Alto

 
 Daihatsu Cuore - Fiat Seicento - Suzuki Alto
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες - Επιδόσεις
Eσωτερικό
Χώροι
Διαμάχη άνεσης και σπορτίφ αίσθησης