Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/10/2007
TEST
Μεταϊμπρε(ζ)ιονισμός!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 22885 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/10/2007
Υπολείπεται σε τράβηγμα και επιδόσεις
Ο βασικός 1.500άρης κινητήρας του νέου Impreza κινεί σε μέτριους ρυθμούς το αυτοκίνητο. Από πλευράς θορύβων, παράγεται ένας αισθητός στην καμπίνα ήχος, ο οποίος όμως δεν ενοχλεί.
Το βασικό 4κύλινδρο boxer κινητήρα των 1,5 λίτρων του νέου Subaru Impreza τον γνωρίσαμε για πρώτη φορά στην προηγούμενη γενιά του αυτοκινήτου. Η απόδοσή του βρίσκεται στους 107 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., με τη μέγιστη τιμή της ροπής να φτάνει στα 142 Nm στις 3.200 σ.α.λ. Οι τιμές αυτές αποδεικνύονται οριακά επαρκείς για την κίνηση του 4κίνητου Impeza, αφού το ιαπωνικό μοτέρ εμφανίζεται νωθρό στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα των στροφών, με τη δύναμη να γίνεται αισθητή μόνο πάνω από τις 3.800 σ.α.λ. Αυτό αποδείχθηκε και στον τομέα των μετρήσεων, όπου το Impreza 1,5 παρουσίασε πολύ μέτριες επιδόσεις, ειδικά στις επιταχύνσεις εν κινήσει. Είναι χαρακτηριστικό μάλιστα, ότι στο ταξίδι, ο οδηγός για να προσπεράσει, θα καταφύγει πολύ συχνά στο μακριάς κλιμάκωσης 5άρι κιβώτιο για να κατεβάσει σχέση, επιβαρύνοντας όμως την κατανάλωση.

 
 Subaru Impreza 1,5R 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας
Χώροι
Οδική συμπεριφορά