Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/6/2008
TEST
Πασπαρτού...
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 23464 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/6/2008
Πάνω από όλα η άνεση
Το πρώτο πράγμα που αντιλαμβάνεται κανείς οδηγώντας το XC70, είναι η πολύ καλή μόνωση της καμπίνας, αφήνοντας έξω ενοχλητικούς ήχους και θορύβους. Το στοιχείο αυτό, σε συνδυασμό με την ύπαρξη της 6ης σχέσης στο κιβώτιο, που επιτρέπει στις στροφές του κινητήρα να διατηρούνται σε χαμηλά επίπεδα, δημιουργεί ένα σύνολο με κορυφαία ποιότητα κύλισης. Ο αυτοκινητόδρομος αποδεικνύεται το μέρος στο οποίο το XC70 νιώθει περισσότερο άνετα από οπουδήποτε αλλού, αφού ταξιδεύει με χαρακτηριστική άνεση, εκμεταλλευόμενο τις δυνατότητες του 3,2 λίτρων κινητήρα του. Σε κομμάτια με στροφές, η αδυναμία σε ακρίβεια και πληροφόρηση που έχει το σύστημα διεύθυνσης του XC70, είναι το ένα από τα δύο στοιχεία που ίσως αφήσουν ανικανοποίητο τον οδηγό του τετρακίνητου μοντέλου. Το δεύτερο είναι οι μεγάλες κλίσεις του αμαξώματος, που γίνονται αρκετά αισθητές, ειδικά όταν ο οδηγός πιέσει λίγο το γκάζι και οι στροφές γίνονται περισσότερο απαιτητικές. Αυτά τα δύο μειονεκτήματα, όμως, δεν αποτελούν ουσιαστικό πρόβλημα, καθώς όταν το πίσω άκρο του αμαξώματος τείνει να «ξεκολλήσει», η εξαιρετικά αποτελεσματική μόνιμη τετρακίνηση φροντίζει, ώστε να διορθωθεί κάθε παρεκτροπή. Το ίδιο άλλωστε συμβαίνει και με το σύστημα ευστάθειας. Σε κάθε περίπτωση πάντως, το Volvo XC70 εντυπωσιάζει με την παρεχόμενη προς τους επιβάτες άνεση, τόσο εξαιτίας της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης, όσο και χάρη στα ιδιαίτερα άνετα καθίσματα.
Στο χώμα
Παρόμοια είναι η κατάσταση και όταν το XC70 κινείται εκτός δρόμου. Το σουηδικό μοντέλο επιτρέπει αρκετές εξορμήσεις στη φύση, αφού, όπως προείπαμε, διαθέτει μόνιμη τετρακίνηση, ενώ η απόσταση που έχει το αμάξωμά του από το έδαφος είναι αντίστοιχη με καθαρόαιμων SUV (210 χλστ.) Παρ’ όλα αυτά, τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά του (235/50 R18 Μ+S Pirelli Scorpio), καθώς και η δομή των αναρτήσεων χωρίς δυνατότητα για μεγάλη άρθρωση (Γόνατα ΜακΦέρσον με αντιστρεπτική δοκός εμπρός και ανεξάρτητη με αντιστρεπτική δοκό πίσω) δεν επιτρέπουν διαδρομές σε δύσβατα εδάφη. Το πατημένο χώμα πάντως αποδεικνύεται «βούτυρο στο ψωμί» του σουηδικού μοντέλου, που παραμένει αρκετά άνετο, ενώ μπορεί να προσφέρει και αρκετή διασκέδαση πλαγιολισθαίνοντας, αρκεί βέβαια κανείς να συμβιβαστεί στο σημείο αυτό με το κάπως ασαφές τιμόνι που προαναφέραμε.
Σταθερό και άνετο, το XC70 στην άσφαλτο ξεχωρίζει για την κορυφαία ποιότητα κύλισης και την εξίσου παραδειγματική άνεση που προσφέρει.

 
 Νέο Volvo XC70 3,2 AWD
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Οδική συμπεριφορά