Διαβάστηκε από 53451αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/10/2010
Η βαλβίδα πλήρωσης υγραερίου βρίσκεται συνήθως χαμηλά, στο πίσω μέρος του οχήματος.
Τα συστήματα 4ης γενιάς έχουν ηλεκτρονικό έλεγχο ψεκασμού με έναν ιντζέκτορα ανά κύλινδρο (multipoint injection), που ψεκάζει το υγραέριο σε αέρια φάση. Έχει πνεύμονα υποβίβασης της πίεσης και εξαερωτή (vaporisater). Το αέριο διοχετεύεται μέσω ενός σωλήνα στο φίλτρο υγραερίου και έπειτα στην μπεκιέρα, προκειμένου να ψεκαστεί στον κινητήρα για να γίνει η καύση.
Για τον έλεγχο των λειτουργιών αυτών υπεύθυνος είναι ένας ηλεκτρονικός εγκέφαλος, ο οποίος, εφ´ όσον τίθεται σε λειτουργία, παρακάμπτει το βασικό εγκέφαλο του αυτοκινήτου, λειτουργώντας όμως σε σχέση με την μπεκιέρα στους ίδιους παλμούς. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπερδεύει τον εργοστασιακό εγκέφαλο, αλλά ούτε φθείρει και τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα. Κατά την εκκίνηση του κινητήρα, η λειτουργία γίνεται με βενζίνη, μέχρι η θερμοκρασία του να φτάσει στους 30-40 βαθμούς Κελσίου, προκειμένου είτε μέσω του σχετικού διακόπτη είτε αυτόματα, να επιλεγεί το υγραέριο για καύσιμο. Από εκεί και πέρα, τα πάντα λειτουργούν όπως με τη βενζίνη.Τα συστήματα υγραεριοκίνησης 5ης γενιάς ψεκάζουν το υγραέριο σε υγρή φάση, άρα περισσότερο αέριο εκχύνεται στον κύλινδρο από ό,τι της 4ης γενιάς. Το αποτέλεσμα είναι η μεγαλύτερη απόδοση ισχύος και ροπής στρέψης σε σύγκριση με τη βενζίνη. Το σύστημα έχει εμβαπτιζόμενη αντλία μέσα στη δεξαμενή και το ταμπελάκι έξω από τη δεξαμενή γράφει "pump inside", δηλαδή "αντλία εσωτερικά στη δεξαμενή"