Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/10/2010
Παρουσίαση
Πώς δουλεύει;
Διαβάστηκε από 53451 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/10/2010
Η βαλβίδα πλήρωσης υγραερίου βρίσκεται συνήθως χαμηλά, στο πίσω μέρος του οχήματος.
Τα συστήματα 4ης γενιάς έχουν ηλεκτρονικό έλεγχο ψεκασμού με έναν ιντζέκτορα ανά κύλινδρο (multipoint injection), που ψεκάζει το υγραέριο σε αέρια φάση. Έχει πνεύμονα υποβίβασης της πίεσης και εξαερωτή (vaporisater). Το αέριο διοχετεύεται μέσω ενός σωλήνα στο φίλτρο υγραερίου και έπειτα στην μπεκιέρα, προκειμένου να ψεκαστεί στον κινητήρα για να γίνει η καύση. 
Για τον έλεγχο των λειτουργιών αυτών υπεύθυνος είναι ένας ηλεκτρονικός εγκέφαλος, ο οποίος, εφ´ όσον τίθεται σε λειτουργία, παρακάμπτει το βασικό εγκέφαλο του αυτοκινήτου, λειτουργώντας όμως σε σχέση με την μπεκιέρα στους ίδιους παλμούς. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπερδεύει τον εργοστασιακό εγκέφαλο, αλλά ούτε φθείρει και τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα. Κατά την εκκίνηση του κινητήρα, η λειτουργία γίνεται με βενζίνη, μέχρι η θερμοκρασία του να φτάσει στους 30-40 βαθμούς Κελσίου, προκειμένου είτε μέσω του σχετικού διακόπτη είτε αυτόματα, να επιλεγεί το υγραέριο για καύσιμο. Από εκεί και πέρα, τα πάντα λειτουργούν όπως με τη βενζίνη.Τα συστήματα υγραεριοκίνησης 5ης γενιάς ψεκάζουν το υγραέριο σε υγρή φάση, άρα περισσότερο αέριο εκχύνεται στον κύλινδρο από ό,τι της 4ης γενιάς. Το αποτέλεσμα είναι η μεγαλύτερη απόδοση ισχύος και ροπής στρέψης σε σύγκριση με τη βενζίνη. Το σύστημα έχει εμβαπτιζόμενη αντλία μέσα στη δεξαμενή και το ταμπελάκι έξω από τη δεξαμενή γράφει "pump inside", δηλαδή "αντλία εσωτερικά στη δεξαμενή"

 
 Υγραεριομανία! Κερδίστε 1.400 ευρώ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μετατροπή ή εργοστασιακό αυτοκίνητο
Τα βήματα
Πώς δουλεύει;
Ασφάλεια στο υγραεριοκίνητο όχημα
Κατανάλωση & αποθήκευση καυσίμου
Είναι πιο οικολογικό
Κυκλοφορία υγραεριοκίνητων στην Ελλάδα
Η αυτονομία
Το όφελος - η σχέση απόδοσης/τιμής
Συνέντευξη με τον κ. Χρήστο Γκλαβόπουλο, Δικαστικό Πραγματογνώμονα
Συνέντευξη με τον κ. Παναγιώτη Καρανάσιο της τεχνικής εταιρείας ΚΑΡΑΝΑΣΙΟΣ-ΒΑΡΣΑΜΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
Συνέντευξη με τον κ. Τάσο Θεοδώρου της GAS THEODOROU
Συνέντευξη με τον κ. Ηλία Σταμογιώργο της Ρομπόπουλος Αυτοκίνηση, εισαγωγέα συστημάτων TARTARINI
Συνέντευξη με τον κ. Βασίλη Αγγελίδη της AUTOSTRATA GAS
Συνέντευξη με τον κ. Στέλιο Μπατσιούδη, Γενικό Διευθυντή της Ελλάδα GAS
Συνέντευξη με τον κ. Γιάννη Μαχαιρόπουλο, υπεύθυνο αεριοκίνησης της ENIMEX Α.Ε.
Συνέντευξη με τον κ. Θεολόγο Λυμπερόπουλο και την κ. Σοφία Ανδριανίδου του Ευρωπαϊκού Κέντρου Υγραεριοκίνησης