Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/3/2011
TEST
Λιτοδίαιτο!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 61328 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/3/2011
Οικονομικός ο 3κύλινδρος 1,2 TDI
Κάτω από το καπό του Polo, είναι τοποθετημένος ένας 3κύλινδρος κινητήρας πετρελαίου με χωρητικότητα 1,2 λτ. που αποδίδει 75 ονομαστικούς ίππους στις 4.200 σ.α.λ. και 180 Nm στις 2.000 σ.α.λ., νούμερα τα οποία ικανοποιούν και στην πράξη. Το μηχανικό σύνολο αυτό ικανοποιεί με την απόδοση πάνω από τις 2.000 σ.α.λ., όμως κάτω από αυτό το φάσμα λειτουργίας δεν δείχνει πρόθυμο να αυξήσει στροφές. Επίσης, αν και 3κύλινδρο, το μοτέρ δεν ενοχλεί τους επιβάτες, τόσο στην πόλη, όσο και στον αυτοκινητόδρομο, παράγοντας φυσιολογικά επίπεδα θορύβου. Πολύ καλή είναι η απόδοση του συστήματος πέδησης του μοντέλου που παραμένει ακούραστο και αποτελεσματικό μετά από συνεχή χρήση. Η έκδοση BlueMotion του Polo διαθέτει στο στάνταρ εξοπλισμό σύστημα Start-Stop που έχει άμεση λειτουργία και σε συνδυασμό με την ένδειξη αλλαγής ταχύτητας στον πίνακα οργάνων, και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά τη επιβράδυνση αποτελούν σύμμαχο για τον οδηγό ώστε να επιτύχει χαμηλή κατανάλωση.

 
 VW Polo 1,2 TDI BlueMotion 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό- Χώροι
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία