Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/3/2011
Πρώτη επαφή
Βιταμίνη C
Κινητήρες
Διαβάστηκε από 6295 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/3/2011
Έως και 31% οικονομία
Με επιτυχημένες επεμβάσεις που συνδέονται με τη φρεσκάδα στην εμφάνιση, την αυξημένη ενεργητική ασφάλεια και τη μειωμένη κατανάλωση, η ανανεωμένη C-Class παίρνει ενισχύσεις για να διατηρήσει την πρωτοκαθεδρία της στα πολυτελή σεντάν.
Μεταξένιος και δυνατός ο V6, αλλά για την Ελλάδα είναι απαγορευμένος καρπός.
Φυσικά για την Ελλάδα, ενδιαφέρον παρουσιάζει ο 1,8 τούρμπο άμεσου ψεκασμού CGI κινητήρας των εκδόσεων: C180, C200 και C250 με 156, 184 και 204 ίππους αντίστοιχα. Οι 204 ίπποι είναι αρκετοί για να προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις, ενώ τονισμένη είναι η ελαστικότητα και η ροπή χαμηλά. Σε σχέση πάντως με τον V6 κινητήρα, ο τετρακύλινδρος της C250 είναι κάπως πιο τραχύς, όχι όμως και λιγότερο πολιτισμένος. O V6 εντυπωσιάζει σε όλα τα επίπεδα… Συνολικά πάντως, η γκάμα θα περιλαμβάνει 11 εκδόσεις (βενζίνης και πετρελαίου) με στάνταρ σύστημα ECO Start/Stop και την ιπποδύναμη να ξεκινά από τους 120 ίππους και να φτάνει έως τους 306 ίππους. Σε κάθε περίπτωση, η Mercedes αναφέρει ότι η οικονομία καυσίμου στους αναβαθμισμένους κινητήρες θα φτάνει έως και το εκπληκτικό 31% ( στη C350) χάρη και στο αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic Plus.

 
 Ανανεωμένη Mercedes-Βenz C-Class
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Εσωτερικό
Ακόμη περισσότερη ασφάλεια
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά