Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  12/4/2011
Παρουσίαση
Για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο!
Extra Info….
Διαβάστηκε από 21234 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:12/4/2011
Ποιες οι ενέργειές μας σε περιπτώσεις ατυχημάτων
• Ειδοποιούμε την Τροχαία, ώστε να καταγράψει τις συνθήκες του ατυχήματος. Αν και σε πολλές περιπτώσεις, οι εμπλεκόμενοι οδηγοί αποφεύγουν-για λόγους χρόνου-να καλέσουν την Τροχαία, η παρουσία της κρίνεται απαραίτητη ειδικά στις περιπτώσεις, όπου έχει υπάρξει τραυματισμός.
• Αν στο συμβόλαιο σας, συμπεριλαμβάνεται η υπηρεσία της "φροντίδας ατυχήματος", καλέστε τον υπάλληλο της ασφαλιστικής σας εταιρείας, προκειμένου να σας καθοδηγήσει στις διαδικασίες που απαιτούνται. Εάν δεν έχετε τη συγκεκριμένη υπηρεσία, θα πρέπει εντός 8 εργάσιμων ημερών, να ενημερώσετε την ασφαλιστική σας εταιρεία για το συμβάν. 
• Για τη δική σας διευκόλυνση-και εφόσον οι δύο ασφαλιστικές εταιρείες συμμετέχουν στο συγκεκριμένο πρόγραμμα- συμπληρώστε τη φιλική δήλωση, ώστε να οι διαδικασίες να είναι όσο το δυνατό λιγότερο χρονοβόρες. 
Δεν ξεχνάμε…
• Να καταγράψουμε τα στοιχεία του άλλου οχήματος και οδηγού (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, διεύθυνση, αριθμός κυκλοφορίας κτλ.), καθώς και τυχόν παρόντων στον τόπο του ατυχήματος. 
• Να παραμείνουμε στον τόπο του ατυχήματος, έως ότου η Τροχαία καταγράψει όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Στην περίπτωση που υπάρχουν τραυματίες, ειδοποιούμε για την παροχή άμεσης βοήθειας.

 
 ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Ασφάλιση αυτοκινήτου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ποιες κυρώσεις επιφέρει η μη ασφάλιση
Ποιες οι προαιρετικές καλύψεις που μπορείτε να επιλέξετε
Tα ελάχιστα ποσά κάλυψης
Πως καλύπτεστε στις περιπτώσεις μικτής ασφάλισης
Extra Info….
Από τι εξαρτάται το ύψος των ασφαλίστρων;
Εντείνεται το πρόβλημα των ανασφάλιστων αυτοκινήτων
Πως αποζημιώνεστε από ανασφάλιστο όχημα
Τι περιλαμβάνει ένα πρόγραμμα ασφάλισης αυτοκινήτου
Ξέρετε ότι……