Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  18/5/2011
Συγκριτικό Test
Πέρα από την ατμόσφαιρα!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 37854 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/5/2011
Πιο σπορτίφ το Mondeo, πιο άνετο το 508, καλύτερη ποιότητα κύλισης στο Passat
Στο χορό του downsizing μπαίνει και το ανανεωμένο Ford Mondeo, με την παρουσία του νεότερου 1,6 EcoBoost κινητήρα να του δίνει ένα… boost ενδιαφέροντος. Ας δούμε, όμως, πώς τα καταφέρνει το αναβαθμισμένο γερμανικό μεσαίο απέναντι στο νέο Peugeot 508 1,6 T, αλλά και στον παραδοσιακό του ανταγωνιστή, το VW Passat 1,4 TSI…
Ευχάριστο και ασφαλές παραμένει το ανανεωμένο Mondeo σε ένα δρόμο με στροφές, ενώ η ποιότητα κύλισης έρχεται αισθητά βελτιωμένη.
Οδική συμπεριφορά
Η παρουσία του νέου 1,6 EcoBoost κινητήρα κάτω από το καπό του ανανεωμένου Mondeo επιτείνει τα σπορτίφ οδικά χαρακτηριστικά του μεσαίου της Ford, τα οποία δεν έχουν μεταβληθεί μετά την ανανέωση. Έτσι, το άκαμπτο πλαίσιο και η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση προσφέρουν και πάλι ομοιογένεια, την ίδια στιγμή που το στάνταρ ESP ελέγχει τις οποίες υποστροφικές τάσεις σε ένα δρόμο με στροφές, πριν αυτές εξελιχθούν σε υπερστροφή.
Στο χορό του downsizing μπαίνει και το ανανεωμένο Ford Mondeo, με την παρουσία του νεότερου 1,6 EcoBoost κινητήρα να του δίνει ένα… boost ενδιαφέροντος. Ας δούμε, όμως, πώς τα καταφέρνει το αναβαθμισμένο γερμανικό μεσαίο απέναντι στο νέο Peugeot 508 1,6 T, αλλά και στον παραδοσιακό του ανταγωνιστή, το VW Passat 1,4 TSI…
Στο δρόμο, το Passat ξεχωρίζει για την ασφάλεια που αποπνέει, αλλά και την πολύ καλή άνεση και ποιότητα κύλισης.
Ουσιαστικά, οι τάσεις αυτές οφείλονται στο αυξημένο βάρος του οχήματος (1,5 τόνος σύμφωνα με το εργοστάσιο) και το πλέον θετικό είναι ότι ακόμη και με απενεργοποιημένο το ESP, το πολύ καλό τιμόνι δίνει αρκετά περιθώρια ελέγχου. Τελικά, αυτός ο λίγο πιο σπορτίφ χαρακτήρας του Mondeo είναι που το διαφοροποιεί από την οδική παρουσία των Passat και 508, τα οποία όμως διακρίνονται αμφότερα για την ασφάλεια που προσφέρουν.
Άνεση - Ποιότητα κύλισης
Στο χορό του downsizing μπαίνει και το ανανεωμένο Ford Mondeo, με την παρουσία του νεότερου 1,6 EcoBoost κινητήρα να του δίνει ένα… boost ενδιαφέροντος. Ας δούμε, όμως, πώς τα καταφέρνει το αναβαθμισμένο γερμανικό μεσαίο απέναντι στο νέο Peugeot 508 1,6 T, αλλά και στον παραδοσιακό του ανταγωνιστή, το VW Passat 1,4 TSI…
Ισορροπημένο οδικά και οδηγικά εμφανίζεται το 508, προσφέροντας υψηλή άνεση ακόμη και σε κακοτράχαλα οδοστρώματα.
Οι άνθρωποι της Ford έδωσαν μεγάλη σημασία στη βελτίωση της ποιότητας κύλισης του ανανεωμένου Mondeo και μέσω αρκετών αλλαγών, στη μείωση των παρασιτικών θορύβου που φθάνουν στο εσωτερικό. Και τελικά, στην πράξη, η διαφορά αυτή σε σχέση με το προ ανανέωσης μοντέλο είναι άμεσα ορατή, αφού κυρίως στο ταξίδι, το ανανεωμένο Mondeo φροντίζει να κρατά χαμηλά το θόρυβο, ενώ έχει και υψηλή ποιότητα κύλισης. Η άνεση από την ανάρτηση είναι εξίσου καλή και μόνο κάποιες ξερές αντιδράσεις από το μπροστινό τμήμα κατά το πέρασμα από ανωμαλίες ίσως ενοχλήσουν. Γεγονός είναι πάντως ότι το 508 διακρίνεται σε αυτόν τον τομέα, με την ανάρτηση να φιλτράρει αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες της ασφάλτου, ενώ το Passat εξασφαλίζει και αυτό στους επιβάτες του ένα ήσυχο και άκοπο ταξίδι, με χαμηλό θόρυβο και κορυφαία ποιότητα κύλισης.
Ηχομόνωση
Η βελτίωση της ηχομόνωσης στο εσωτερικό του ανανεωμένου Mondeo έρχεται να αποδειχτεί και στις μετρήσεις μας, εκεί όπου πλέον σε μέσο όρο, το μεσαίο Ford προσεγγίζει το κορυφαίο VW Passat (63,8 db έναντι 63,4 db), περνώντας μάλιστα στην 3η θέση της κατηγορίας συνολικά. Πάντως, ειδική μνεία πρέπει να κάνουμε και στην "ησυχία" που επικρατεί στο εσωτερικό του 508 1,6 THP, το οποίο προσφέρει την ίδια -πολύ αποτελεσματική- ηχομόνωση με αυτή του μοντέλου της VW (μ.ο. 63,5 db).

 
 Το ανανεωμένο Ford Mondeo εναντίον του Peugeot 508 1,6 THP και του VW Passat 1,4 TSI BMT
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία