Δοκιμή: BMW 328i auto
Διαβάστηκε από 16990 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 25/5/2012
Η 6η γενιά της BMW Σειρά 3 δείχνει στον ανταγωνισμό πώς μπορεί ένα οικογενειακό μεσαίο σεντάν να συνδυάζει την πολυτέλεια με την υψηλή τεχνολογία και τις πολύ καλές ανέσεις με το σπορ χαρακτήρα.
+ Κινητήρας – επιδόσεις, αμεσότητα αυτόματου κιβωτίου, οδική συμπεριφορά, οδηγική αίσθηση, ποιότητα κατασκευής, άνεση, ποιότητα κύλισης.
- Χώρος για 2 άτομα στο πίσω κάθισμα

H Σειρά 3 μετράει ήδη 37 χρόνια παρουσίας στην αγορά και έχει γίνει συνώνυμη της πολυτέλειας και του σπορ οδηγικού χαρακτήρα. Η τελευταία 6η κατά σειρά γενιά της, φέρει τον κωδικό F10 εγκαταλείποντας για πρώτη φορά το πρόθεμα Ε και αποτελεί ίσως την πιο καλοσμιλεμένη «3άρα» που έχει ποτέ παρουσιαστεί. Το εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματός της δείχνει αρκετά επιθετικό με το φαρδύ και χαμηλό ρύγχος, την ανάγλυφη μάσκα και τους εντυπωσιακούς προβολείς, από το πλάι διατηρήθηκε το σήμα κατατεθέν «Hoffmeister knick» στα πίσω πλευρικά παράθυρα, ενώ πίσω θυμίζει τη μεγαλύτερη Σειρά 5. Επίσης, από πλευράς διαστάσεων το μήκος έχει αυξηθεί κατά 93 χλστ. (4.624 χλστ.) και το μεταξόνιο κατά 50 χλστ. (2.810 χλστ.), ωστόσο το βάρος έχει περιοριστεί κατά 45 κιλά χάρη στην ευρεία χρήση αλουμινίου στο αμάξωμα και τις αναρτήσεις. Σε επίπεδο τιμών η 328i κοστίζει 42.950 ευρώ συν άλλα 2.950 ευρώ για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ενώ προς το παρόν η πιο προσιτή είναι η 320i με τιμή από 35.900 ευρώ.

Κινητήρας: Διαμάντι… 245 καρατίων
Η 328i τροφοδοτείται από το 2λιτρο 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα TwinPower Turbo με ισχύ 245 ίππων και 350 Νm ροπής (στις 1.250 σ.α.λ.), ο οποίος εντυπωσιάζει με τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του και με τον άψογο συνδυασμό του με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το μηχανικό αυτό σύνολο τραβάει θετικά από το… ρελαντί και έχει πολύ δύναμη μέχρι τις υψηλές στροφές, τις οποίες φτάνει με χαρακτηριστική ευκολία σε κάθε πίεση του δεξιού πεντάλ. Οι επιταχύνσεις ανεξαρτήτως ταχύτητας είναι ακαριαίες με αποτέλεσμα ο δείκτης του ταχυμέτρου να δείχνει υψηλά νούμερα δίχως ο οδηγός και οι επιβαίνοντες να αντιλαμβάνονται το παραμικρό. Επίσης, ο κινητήρας αυτός διακρίνεται για την ιδιαίτερα γραμμική του λειτουργία και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, ωστόσο όταν πιέζεται έχει και τις ανάλογες απαιτήσεις σε καύσιμο. ¶ψογα λειτουργεί και το 8άρι κιβώτιο, στο οποίο ο οδηγός δεν αντιλαμβάνεται τις εναλλαγές των σχέσεων στην αυτόματη λειτουργία, ενώ στη χειροκίνητη τα «ανεβοκατεβάσματα» γίνονται αστραπιαία.

Στο δρόμο: Ιδανικός συνδυασμός σπορτίφ αίσθησης και άνεσης
Ένα ακόμα από τα χαρακτηριστικά που εντυπωσιάζουν στη νέα BMW Σειρά 3 είναι ο τρόπος που συνδυάζει τη σπορτίφ αίσθηση και συμπεριφορά με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και άνεση ακόμα και στην έκδοση Sport της δοκιμής με τις ζάντες των 18 ιντσών και τα χαμηλού προφίλ 45άρια run flat ελαστικά. ΚατΆ αρχήν, ο οδηγός κάθεται χαμηλά και όπως και στο παρελθόν έχει την κονσόλα στραμμένη ελαφρά προς το μέρος του, το τιμόνι με τα έξτρα paddles έχει μικρή διάμετρο και o επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου μοιάζει σαν προέκταση του χεριού. Στα έξτρα ανήκει και το σύστημα Driving Experience Control με τις λειτουργίες με τις επιλογές ECO PRO για οικονομική οδήγηση, COMFORT για περισσότερη άνεση, SPORT και SPORT+ για πιο σπορ οδήγηση και μερική απενεργοποίηση του DSC. Για τις αστικές μετακινήσεις, η επιλογή COMFORT είναι η καταλληλότερη, ενώ για τον οδηγό που θέλει να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες κινητήρα – πλαισίου – κιβωτίου – το SPORT+ είναι το ιδανικότερο. Με αυτή την επιλογή, η απόκριση του γκαζιού είναι ταχύτατη, ενώ το τιμόνι βαραίνει και συναρπάζει με την ακρίβεια και την αίσθηση που παρέχει σε κάθε εντολή του οδηγού, την οποία ακολουθούν με απόλυτη ακρίβεια το πλαίσιο και οι αναρτήσεις (διπλά ψαλίδια μπροστά και 5πλών συνδέσμων πίσω) δίχως περιττές κινήσεις και εκδήλωση αδράνειας. Έτσι, κινούμενη σε μια διαδρομή με στροφές, είναι απολαυστική και είναι σε θέση να κινηθεί γρήγορα με γραμμές ή με το… πλάι, καθώς η υπερστροφή εκδηλώνεται με ιδιαίτερα ομαλό, προοδευτικό και ελεγχόμενο τρόπο, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό της να έχει ανά πάσα στιγμή τον έλεγχο χωρίς να κάνει περιττές και άτσαλες κινήσεις.

Εσωτερικό: ¶ρτιο ποιοτικά και με βελτιωμένους χώρους
Η νέα BMW Σειρά 3 δεν θα μπορούσε παρά να ξεχωρίζει και στον τομέα της ποιότητας κατασκευής, ενώ παράλληλα σε σχέση με το παρελθόν το εσωτερικό της είναι πιο μοντέρνο με σπορτίφ πινελιές. Αφρώδες υλικό συναντάται σε ολόκληρο το ταμπλό και στις πόρτες, το φινίρισμα και η συναρμογή είναι εξαιρετικά και όλες οι επιφάνειες δίνουν την εντύπωση της συμπαγούς κατασκευής. Ο οδηγός κάθεται πολύ σωστά, έχει στη διάθεσή του χώρους για μικροαντικείμενα και 2 ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα, ωστόσο το iDrive χρειάζεται ένα διάστημα εξοικείωσης. Νέο έξτρα στοιχείο αποτελεί το έγχρωμο head-up display (πρωτιά στην κατηγορία), στο οποίο απεικονίζονται η ταχύτητα του οχήματος, τα όρια ταχύτητας και πληροφορίες του συστήματος πλοήγησης. Στον τομέα των χώρων, το μεγαλύτερο μεταξόνιο έχει ωφελήσει τον αέρα για τα πόδια ο οποίος είναι αρκετός ακόμα και για ψηλούς επιβάτες, ωστόσο λόγω της σχεδίασης του καθίσματος και του πολύ ψηλού κεντρικού τούνελ καθίσταται ουσιαστικά αδύνατη η μεταφορά ενός 3ου ατόμου. Μεγαλύτερος κατά 20 λίτρα είναι ο χώρος αποσκευών των 480 λίτρων με το τετραγωνισμένο σχήμα και το ικανοποιητικό άνοιγμα για σεντάν αυτοκίνητο.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Τεχνικά χαρακτηριστικά
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: BMW, BMW ΣΕΙΡΑ 3, BMW ΣΕΙΡΑ 3 (NEA),

περισσότερα νέα & άρθρα »
BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ντεμπούτο για τις ανανεωμένες BMW Σειρά 4 Gran Coupe & BMW i4

Premium οικογενειακό SUV, στα ίδια χρήματα: Alfa Romeo Tonale ή BMW X1;

Προσπάθησε να διαφύγει της αστυνομίας και κατέληξε στη θάλασσα με μια BMW X3

Υβριδικό Toyota ή diesel BMW, αν θέλεις 2λιτρο SUV;

Έκαναν κόντρες με 292 χλμ./ώρα και τους έπιασαν από το instagram

Δοκιμή μεταχειρισμένου: BMW X5 diesel 2013-2018

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Ηλεκτρικό Kia EV6 GT με 585 άλογα | Το ισχυρότερο Kia ever

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Audi A3 MK3 (2012-2020)

Δοκιμή: Mazda MX-30 R-EV | Το ηλεκτρικό ΜΧ-30 χωρίς άγχος αυτονομίας

Πόσο καλό είναι το Citroen C3 diesel με τα 100 άλογα;