Μοντέρνα είναι η σχεδίαση και καλή η συναρμογή στο εσωτερικό του νέου Hyundai i20. Το πάνω μέρος του ταμπλό καλύπτεται από μία μαλακή επένδυση.

Ο κινητήρας των 75 ίππων είναι μέτριος σε επιδόσεις και στην κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο.

Με 326 λίτρο το πορτ-μπαγκάζ είναι από τα μεγαλύτερα στην κατηγορία.

Στοίχημα

137.729 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/9/2015

Ανανεωμένο σε όλους τους τομείς το νέο Hyundai i20, με άνετους χώρους για την κατηγορία.

Το νέο i20 είναι ένα μοντέλο στοίχημα για την Hyundai στην ελληνική αγορά, μιας και ανήκει στην πιο εμπορική κατηγορία, αυτήν των μικρών, με ποσοστό 44,2%. Στην έκδοση της δοκιμής μάλιστα, δηλαδή με τον 1,1 diesel κινητήρα, οι προβολείς πέφτουν ακόμη πιο έντονα πάνω του και το ενδιαφέρον αυξάνεται, αφού αυτή η έκδοση είναι η πιο οικονομική στην γκάμα του. Συγκεκριμένα, ξεκινάει από τα 12.290 ευρώ, όντας συνολικά μία δελεαστική πρόταση.

Εσωτερικό: Μοντέρνο και εργονομικό
Χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες το εσωτερικό του νέου Hyundai i20 σε κερδίζει με την εμφάνισή του, η οποία στα σημεία θυμίζει το μεγαλύτερο i30. Ο πίνακας οργάνων είναι λιτός, αλλά παρέχει όλες τις πληροφορίες, ενώ τακτοποιημένη είναι και η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας.
Όσον αφορά στην ποιότητα και στη συναρμογή, αυτές είναι καλές για τα δεδομένα της κατηγορίας. 


Γκάμα κινητήρων: Έμφαση σε χαμηλού κυβισμού diesel
Κάτω από το καπό του Hyundai i20 της δοκιμής βρίσκεται ο 1,1 λίτρων diesel κινητήρας της σειράς «U-II» που γνωρίζουμε από την προηγούμενη γενιά. Αυτός αποδίδει 75 ίππους και έχει 180 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο καθώς το
0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 13,8 δλ. (γρηγορότερο ωστόσο από το εργοστασιακό νούμερο των 16,0 δλ.), ενώ δείχνει λίγο ράθυμος στο βαθύ πάτημα του δεξιού πεντάλ. Με λίγα λόγια δηλαδή, οι 75 ίπποι του είναι σχετικά λίγοι για τα σημερινά δεδομένα και ανάγκες. Από την άλλη, μέσα στην πόλη ικανοποιεί με το τράβηγμά του και δεν προβληματίζει. Έπειτα, στο κομμάτι της κατανάλωσης η Hyundai ανακοινώνει 3,7 λτ./100 χλμ. μέση κατανάλωση και 97 γρ. CO2.χλμ. κάτι που τον απαλλάσσει από τα τέλη κυκλοφορίας.

Χώροι: Με μεγάλο χώρο αποσκευών
Η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων στο νέο Hyundai i20 έχει ωφελήσει και τους χώρους στην καμπίνα, κάτι που αποτυπώνεται και στα νούμερα των μετρήσεών μας, όντας αυτοί άνω του μέσου όρου. Αυτό έχει επιτευχθεί χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο, στο εσωτερικό πλάτος και στην τοποθέτηση των καθισμάτων πιο χαμηλά. Έτσι, πίσω θα καθίσουν με άνεση δύο ενήλικες επιβάτες, ενώ οι μπροστά και κυρίως ο οδηγός θα βρει αμέσως τη σωστή θέση οδήγησης. Ωστόσο, η είδηση αφορά στο χώρο των αποσκευών ο οποίος έχει αυξηθεί από τα 295 στα 326 λίτρα, όντας ένας από τους κορυφαίους τους κατηγορίας. Μάλιστα, είναι τετραγωνισμένος επιτρέποντας την ευκολότερη τοποθέτηση των αποσκευών.

Οδική συμπεριφορά: Καλή ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση
Το νέο Hyundai i20 βασίζεται σε νέο πάτωμα και αυτό αποτυπώνεται στην συμπεριφορά του στο δρόμο, η οποία είναι αναβαθμισμένη σε σχέση με το παρελθόν. Η ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου και προσφέρει πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Υπό πίεση, τώρα, οι κλίσεις είναι περιορισμένες και γενικά το πάτημά του i20 στο δρόμο σε ικανοποιεί. Ωστόσο, θα θέλαμε καλύτερη αίσθηση από το τιμόνι. Αυτό είναι μεν γρήγορο (2,7 στροφές από άκρη σε άκρη) όμως αρκετά βαρύ ειδικά γύρω από την ευθεία. Από την άλλη, θα αρέσει σε κάποιους όταν ανεβαίνουν οι οδηγικοί ρυθμοί. Τέλος, καλή είναι η ηχομόνωση της καμπίνας και αυτό που ακούγεται περισσότερο μετά τα 140 χλμ./ώρα είναι ο κινητήρας, παρά οι αεροδυναμικοί θόρυβοι.