Peugeot 208: 1,2 PureTech 82 PS Vs 1,6 BlueHDI 75 PS

51.608 Επισκέψεις στο άρθρο
Ο πολύ καλός 1,6 λίτρων πετρελαιοκινητήρας του Peugeot 208 εντυπωσιάζει στην πράξη όμως με αυτό το μοτέρ το κόστος ανεβαίνει κατά 2.200 ευρώ.

Ο πολύ καλός 1,6 λίτρων πετρελαιοκινητήρας του Peugeot 208 εντυπωσιάζει στην πράξη όμως με αυτό το μοτέρ το κόστος ανεβαίνει κατά 2.200 ευρώ.

Στα δημοφιλέστερα μοντέλα της αγοράς βρίσκεται το Peugeot 208 που διατίθεται και σε βενζινοκίνητες όσο και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. Εκείνες που βρίσκονται πιο κοντά από άποψη απόδοσης είναι η έκδοση βενζίνης με τον 1,2 λτ. ατμοσφαιρικό κινητήρα των 82 ίππων και η έκδοση BlueHDI των 1,6 λίτρων με απόδοση 75 ίππων. Η υψηλότερη ροπή του κινητήρα diesel (230Νm έναντι 118 Νm του 1,2 PureTech) εξασφαλίζει σημαντικά καλύτερες επιδόσεις με ελαφρώς υποδεέστερες τιμές στις επιταχύνσεις από στάση. Η κατανάλωση είναι κατά 1,0 λτ. χαμηλότερη στο diesel (3,5 λτ./100 χλμ.), ενώ η διαφορά στην τιμή τους στη βασική έκδοση εξοπλισμού Access, ανέρχεται στα 2.200 ευρώ υπέρ του βενζινοκίνητου που είναι ιδιαίτερα χαμηλότερη. 

Σελίδα 1Βενζίνη Vs Diesel σε 10 best seller
Σελίδα 2Fiat Panda: 0,9 TwinAir 85 PS Vs 1,3 MJT 95 PS
Σελίδα 3Toyota Yaris: 1,5 VVT-i Vs 1,4 D-4D
Σελίδα 4Νissan Micra: 0,9T Vs 1,5 dCi
Σελίδα 5Οpel Corsa: 1,4 Ecotec Vs 1,3 DTE
Σελίδα 6Peugeot 208: 1,2 PureTech 82 PS Vs 1,6 BlueHDI 75 PS
Σελίδα 7VW Polo: 1,2 TSI 90 PS Vs 1,4 TDI 90 PS
Σελίδα 8Citroen C3: 1,2 PureTech 82 PS Vs 1,6 BlueHDI 75 PS
Σελίδα 9Renault Clio: 0,9 TCe 90 PS Vs 1,5 dCi 90 PS
Σελίδα 10Opel Astra: 1,0 T 105 PS Vs 1,6 CDTi 110 PS
Σελίδα 11Νissan Qashqai: 1,2 DIG-T 115 PS Vs 1,5 dCi 110 PS
citroen
KIA