Το Citroen C3 είναι το μόνο που προσφέρεται με 1.600άρι σύνολο, με το μοντέλο της δοκιμής να φέρει τη δυνατή εκδοχή των 100 ίππων, η οποία εξασφαλίζει το γρηγορότερο 0-100 χλμ./ώρα.

Το Opel Corsa είναι οικονομικό στην πράξη, σβέλτο και έχει υψηλή ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο με κατανάλωση 5,0 λτ./100 χλμ. (133 χλμ./ώρα).

Το Toyota Yaris είναι το μοναδικό με 6άρι κιβώτιο, κάτι που βοηθάει πολύ την κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο, αλλά και στο θόρυβο που φθάνει στην καμπίνα.

Κινητήρες: Από τα 1.300 έως τα 1.600 κυβικά

Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/5/2016

Μόνο και μόνο το ότι τα diesel κατέχουν το 66,4% στην κατηγορία, φανερώνει πως το τρίπτυχο «κινητήρας-κατανάλωση-επιδόσεις» αποτελεί πρωταγωνιστή στην τελική επιλογή των αγοραστών. Κοινό χαρακτηριστικό και στις τρεις περιπτώσεις είναι η χαμηλή κατανάλωση, ωστόσο υπάρχουν διαφορές, με πιο τρανταχτή αυτή της χωρητικότητας των κινητήρων.
Βλέπετε, το Citroen C3 είναι το μόνο που προσφέρεται με 1.600άρι σύνολο, με το μοντέλο της δοκιμής να φέρει τη δυνατή εκδοχή των 100 ίππων, η οποία διαθέτει και σύστημα start/stop. Εύλογα, λοιπόν, το εν λόγω BlueHDi διαθέτει σημαντικά υψηλότερη ροπή (254 Nm) που είναι σημαντικό στις ρεπρίζ, αλλά και μεγαλύτερη ισχύ, έναντι των δύο «αντιπάλων» του, γεγονός που εκτιμάται δεόντως τόσο στην καθημερινή αστική χρήση, όσο και στα ταξίδια. Από την άλλη, το Toyota Yaris είναι το μοναδικό με 6άρι κιβώτιο, κάτι που το βοηθάει πολύ την κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο, αλλά και στον θόρυβο που φθάνει στην καμπίνα. Επιπλέον, προσφέρει καλές επιδόσεις από στάση και εν κινήσει, παρόλο που έχει τη μικρότερη ισχύ (90 ίπποι).
Όσον αφορά στην κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες, πάλι οι διαφορές είναι μικρές. Οπότε το τι θα «γράψει» το trip computer εξαρτάται και από το πόδι του οδηγού. Κλείνοντας, αξίζει να σημειώσουμε πως τα Citroen C3 και Opel Corsa, απαλλάσσονται (ακόμα) από το βραχνά των τελών κυκλοφορίας.

 
  • Πειραιωτης

    Κομψο αισθητικα το citroen εχει την δικη του φιλοσοφια και ξεχωριζει...ομορφη και η μασκα του opel του δινει χαρακτηρα,κατι που συμβαινει και στην υπερμεγεθη εμπρος γραμμη του toyota που το κανει αμεσα αντιληπτο. Η πρωτη επιλογη πιστευω κλεινει στο yaris...αξια αναγνωρισμενη στον χρονο αν και φτανει στο τελος της παρουσιας του και ερχεται αντικαταστατης,αξιοπιστο με χωρους για 4 και την εγγυηση ποιοτητας toyota που μαζι με αξια μεταπωλησης υψηλη ισως το κανει μονοδρομο!

      8