Στο Citroen C3 έχει δοθεί έμφαση στην άνεση και στην υψηλή ποιότητα κύλισης, με τα δύο αυτά στοιχεία να παραπέμπουν σε μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας.

Το Opel Corsa είναι προσανατολισμένο περισσότερο στην άνεση των επιβατών, χωρίς αυτό να σημαίνει πως υπολείπεται σε δυναμικά χαρακτηριστικά.

Το Toyota Yaris είναι σταθερό στον αυτοκινητόδρομο, σβέλτο και ασφαλές εφόσον το πιέσεις και διαθέτει ένα καλό σε πληροφόρηση τιμόνι, που σε εμπνέει να κινηθείς πιο γρήγορα.

Στο δρόμο: Πιο άνετα τα C3 και Corsa, πιο σφιχτό το Yaris

Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/5/2016

Τα τρία μοντέλα της συγκριτικής αυτής παρουσίασης κοινό χαρακτηριστικό έχουν την προσφερόμενη άνεση στους επιβάτες, η οποία συνοδεύεται από μία ασφαλή (έως και δυναμική) οδική συμπεριφορά υπό πίεση. Προβάλουν ένα ολοκληρωμένο πρόσωπο, με τις διαφορές να βρίσκονται στα σημεία.
Το Toyota Yaris είναι σταθερό στον αυτοκινητόδρομο, σβέλτο και ασφαλές εφόσον το πιέσεις και διαθέτει ένα καλό σε πληροφόρηση τιμόνι, που σε εμπνέει να κινηθείς πιο γρήγορα εφόσον οι συνθήκες το επιτρέπουν. Ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα είναι η ευελιξία μέσα στην πόλη, αφού μπορείς να το παρκάρεις με ευκολία σε δύσκολα σημεία, ενώ έχει καλή περιφερειακή ορατότητα. Πολύ καλή, επίσης, είναι η απόδοση των φρένων του.
Το Opel Corsa, πάλι, είναι προσανατολισμένο περισσότερο στην άνεση των επιβατών, χωρίς αυτό να σημαίνει πως υπολείπεται σε δυναμικά χαρακτηριστικά. Η ανάρτηση ναι μεν αφήνει στο αμάξωμα να παίρνει κλίσεις, όμως αυτές δεν φοβίζουν, ενώ δουλεύει σωστά απορροφώντας τις ανωμαλίες του δρόμου. Θα λέγαμε μάλιστα πως στο δρόμο το Corsa θυμίζει μοντέλο μεγαλύτερης κλάσης και μόνο το τιμόνι θα θέλαμε λίγο πιο βαρύ και ακριβές. Από την άλλη έχει τη λειτουργία City που το ελαφραίνει και κάνει το παρκάρισμα παιχνιδάκι.
Τέλος, στο Citroen C3 φαίνεται ξεκάθαρα πως έχει δοθεί έμφαση στην άνεση και στην υψηλή ποιότητα κύλισης, με τα δύο αυτά στοιχεία να παραπέμπουν σε μοντέλο μεγαλύτερης κατηγορίας. Σε αυτό βοηθούν, εκτός από τη λειτουργία της ανάρτησης, τα αναπαυτικά καθίσματα και η προσεγμένη ηχομόνωση. Η αστική ευχρηστία αυξάνεται από το ελαφρύ τιμόνι με τον περιορισμένο κύκλο στροφής (10,2 μέτρα). Στους επαρχιακούς δρόμους, η στιβαρότητα του πλαισίου εμπνέει εμπιστοσύνη, παρόλες τις αναμενόμενες κλίσεις στις στροφές. Στο όριο θα υποστρέψει σε λογικές ποσότητες και -κυρίως- προοδευτικά και εύκολα ελεγχόμενα.

 
  • Πειραιωτης

    Κομψο αισθητικα το citroen εχει την δικη του φιλοσοφια και ξεχωριζει...ομορφη και η μασκα του opel του δινει χαρακτηρα,κατι που συμβαινει και στην υπερμεγεθη εμπρος γραμμη του toyota που το κανει αμεσα αντιληπτο. Η πρωτη επιλογη πιστευω κλεινει στο yaris...αξια αναγνωρισμενη στον χρονο αν και φτανει στο τελος της παρουσιας του και ερχεται αντικαταστατης,αξιοπιστο με χωρους για 4 και την εγγυηση ποιοτητας toyota που μαζι με αξια μεταπωλησης υψηλη ισως το κανει μονοδρομο!

      8