Πολύ καλή η ποιότητα κατασκευής στο θηριώδες SUV της Kia, που διαθέτει εντυπωσιακό digital διάκοσμο και την τελευταία λέξη της σχετικής τεχνολογίας.
8 Φωτογραφίες »

Πολύ καλή η ποιότητα κατασκευής στο θηριώδες SUV της Kia, που διαθέτει εντυπωσιακό digital διάκοσμο και την τελευταία λέξη της σχετικής τεχνολογίας.

Eσωτερικό-Χώροι: High-tech διαμέρισμα για… 7

13.918 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2024)

Μπαίνοντας κανείς στο... κορεάτικο διαμέρισμα, σε πρώτο πλάνο είναι το «Triple Panorama Display», μια διαμόρφωση της Kia με τρεις οθόνες: μία 12,3 ιντσών σε ρόλο ψηφιακού πίνακα οργάνων, μία αφής 5,1" για τη διαχείριση του κλιματισμού και τέλος, μία ακόμα αφής 12,3 ιντσών ως πύλη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Το μενού είναι εύκολο και δεν είχαμε πρόβλημα να βρούμε τις βασικές τουλάχιστον ρυθμίσεις και λειτουργίες.


Για το τεχνολογικό προφίλ συνολικά, θα πούμε μόνο ότι ο κατάλογος συστημάτων άνεσης και ασφάλειας είναι… πάπυρος σε μήκος, αφού το EV9 έχει από κάμερα στο τιμόνι που σκανάρει τον οδηγό και βλέπει αν είναι κουρασμένος, αν προσέχει στο δρόμο ή ακόμη και αν «παίζει» με το κινητό, μέχρι και κάμερα αντί για εξωτερικούς πλαϊνούς καθρέπτες. Επιπλέον, υπάρχει και Head-Up Display, που ανεβάζει ακόμα περισσότερο τις τεχνολογικές μετοχές στην καμπίνα, ενώ υπάρχουν και «κρυφά» κουμπιά αφής στη φάσα του ταμπλό κάτω από την οθόνη, τα οποία φωτίζονται όταν είναι ενεργοποιημένο το αυτοκίνητο.

Πολύ βολικοί είναι οι φυσικοί διακόπτες ελέγχου πολλών λειτουργιών πάνω στο τιμόνι, στο κάτω μέρος του οποίου υπάρχει κουμπί για επιλογή Drive Mode (Eco, Sport, Normal, My Drive) και Terrain Mode για προσαρμογή της τετρακίνησης σε συνθήκες κίνησης μειωμένης πρόσφυσης (Mud, Sand ή Snow).
Ο επιλογέας της κίνησης με το κουμπί εκκίνησης βρίσκονται σε ένα μοχλοδιακόπτη πίσω και δεξιά του τιμονιού, ενώ υπάρχουν και paddles για την επιλογή των τεσσάρων βαθμίδων έντασης της ανάκτησης ενέργειας προσφέροντας και λειτουργία i-Pedal.

Αν και λείπει το μαλακό αφρώδες υλικό, η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ καλή, χαρακτηριστικό που τονίζει τόσο το προσεκτικό φινίρισμα, όσο και η στιβαρότητα της όλης κατασκευής. Το μοντέλο της δοκιμής διέθετε την επταθέσια διάταξη καμπίνας με 2+3+2 θέσεις σε κάθε μία από τις 3 σειρές. Υπάρχει όμως και 6θέσια διαμόρφωση, όπου τα καθίσματα της δεύτερης σειράς μπορούν να περιστρέφονται 180 μοίρες, έτσι ώστε οι επιβάτες να μπορούν να αλληλεπιδρούν με αυτούς που κάθονται στην τρίτη σειρά.

Playroom
Επιστρέφοντας στο μοντέλο δοκιμής με την 7θέσια διαμόρφωση, οι μετρήσεις μας έδειξαν χώρους διαμερίσματος με άπλετο «αέρα» για τα γόνατα, τους ώμους (το ωφέλιμο πλάτος είναι μέσα στα 3 μεγαλύτερα που έχουμε καταγράψει) και τα κεφάλια. Ακόμα και οι επιβάτες της 3 σειράς δε θα νιώσουν πως είναι σε «τιμωρία» αν δεν ξεπερνούν το μέσο ανάστημα. ¶πειροι χώροι για μικροαντικείμενα, πολλές θύρες USB, εύκολη ανάπτυξη/σύμπτυξη των 2 καθισμάτων της 3ης σειράς, άνετη πρόσβαση σε αυτά, μεγάλο άνοιγμα θυρών και ηλεκτρικές ρυθμίσεις για τα πάντα-όλα, απογειώνουν την πρακτικότητα αυτού του αυτοκινήτου που είναι ικανό ακόμα και για… μετακόμιση: Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο από 333 έως 828 λίτρα, ανάλογα με τη διάταξη των καθισμάτων, ενώ υπάρχει και κάτω από το καπό ένα χώρος (σ.σ. το λεγόμενο «frunk») 52 λίτρων (90 λτ. για τη δικίνητη έκδοση).
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Kia EV9 | 7θέσιο & 4κίνητο «τέρας» με 450 χλμ. αυτονομία
Σελίδα 2Σχεδίαση, τιμή, εξοπλισμός
Σελίδα 3Eσωτερικό-Χώροι: High-tech διαμέρισμα για… 7
Σελίδα 4Επιδόσεις-Αυτονομία: Επιταχύνει δαιμονισμένα και κάνει 450 χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 5Οδική συμπεριφορά: Πιο ευκίνητο και «ανάλαφρο» από ό,τι περιμένεις, εντυπωσιακά φρένα
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
MIKRA VANS LEASING
VW CRAFTER LEASEPRO