Με τη βοήθεια και του εξαιρετικού συστήματος ανάκτησης στην καθημερινότητα μπορείς εύκολα να κάνεις γύρω στα 400 χλμ. με μια φόρτιση. Μέσα στην πόλη ξεπερνάς τα 450 χλμ..

Με τη βοήθεια και του εξαιρετικού συστήματος ανάκτησης στην καθημερινότητα μπορείς εύκολα να κάνεις γύρω στα 400 χλμ. με μια φόρτιση. Μέσα στην πόλη ξεπερνάς τα 450 χλμ..

Επιδόσεις-Αυτονομία: Επιταχύνει δαιμονισμένα και κάνει 450 χλμ. με μια φόρτιση

13.920 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2024)

Το τετρακίνητο EV9, που δοκιμάζουμε, εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες 192 ίππων ο καθένας, τοποθετημένους σε εμπρός και πίσω άξονα, αντίστοιχα. Η ροπή στην σπορτίφ έκδοση GT-line της δοκιμής είναι για αμφότερα τα ηλεκτρικά μοτέρ στα 350 Nm ροπής (αλλιώς 250 Νm στο μπροστά μοτέρ). Με 2,6 τόνους βάρος είναι αλήθεια πως μας φάνηκε υπερβολικά χαμηλό το εργοστασιακό 5,3 δλ. για το 0-100. Μέχρι που στη διαδικασία των μετρήσεων επιλέξαμε τη Sport λειτουργία και πατήσαμε τέρμα το δεξί πεντάλ. Με την πλάτη κολλημένη στο κάθισμα και το μυαλό λίγο κουνημένο γουρλώσαμε τα μάτια όταν είδαμε 4,8 δλ. στα όργανα μετρήσεων. Και 4,7 δλ. μετά και μετά πάλι 4,8 δλ.! Οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές, αλλά αν είσαι στην τσίτα συνέχεια μην περιμένεις να βγάλεις πολλά χιλιόμετρα και ας υπάρχει μεγάλη μπαταρία 100 kWh (99,8 για την ακρίβεια).


Από την άλλη, με τη βοήθεια και του εξαιρετικού συστήματος ανάκτησης στην καθημερινότητα μπορείς εύκολα να κάνεις γύρω στα 400 χλμ. με μια φόρτιση. Μέσα στην πόλη ξεπερνάς τα 450 χλμ. Σχετικά με τους χρόνους φόρτισης, το EV9 διαθέτει αρχιτεκτονική 800V που του επιτρέπει να ελαχιστοποιεί το χρόνο που πρέπει να είναι συνδεδεμένο στην πρίζα. Με 15 λεπτά φόρτισης στα 240 kW κερδίζει έως 219 χλμ. (239 χλμ. αυτονομίας στη δικίνητη έκδοση), ενώ η φόρτιση 10-80% γίνεται σε 24 μόνο λεπτά. Η στάνταρ υποδοχή φόρτισης από Wallbox είναι 11kW και έτσι η σπιτική ολική φόρτιση γίνεται σε περίπου 9 ώρες.

Το EV9 προσφέρει τεχνολογία επιστροφής της ηλεκτρικής ενέργειας στο δίκτυο ηλεκτρισμού Vehicle-to-Grid (V2G), καθώς επίσης και τεχνολογία φόρτισης Vehicle-to-Load (V2L) που επιτρέπει στους χρήστες από το αυτοκίνητο να φορτίζουν φορητούς υπολογιστές ή να χρησιμοποιούν εξοπλισμό κατασκήνωσης έως και 3,68 kW. Τέλος, παρέχεται η λειτουργία Vehicle-to-Building/Vehicle-to-Home (V2B/V2H) όπου η ηλεκτρική ενέργεια της μπαταρίας του EV9 μπορεί να τροφοδοτήσει τις ανάγκες ενός κτιρίου ή του σπιτιού, με τους ανθρώπους της Kia να υπόσχονται την πλήρη κάλυψη ενός νοικοκυριού ακόμα και για 10 ημέρες.

Σελίδα 1Δοκιμή: Kia EV9 | 7θέσιο & 4κίνητο «τέρας» με 450 χλμ. αυτονομία
Σελίδα 2Σχεδίαση, τιμή, εξοπλισμός
Σελίδα 3Eσωτερικό-Χώροι: High-tech διαμέρισμα για… 7
Σελίδα 4Επιδόσεις-Αυτονομία: Επιταχύνει δαιμονισμένα και κάνει 450 χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 5Οδική συμπεριφορά: Πιο ευκίνητο και «ανάλαφρο» από ό,τι περιμένεις, εντυπωσιακά φρένα
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
MIKRA VANS LEASING
VW CRAFTER LEASEPRO