Ευχάριστη έκπληξη είναι ο τρόπος αντίστασης του EV9 στην πίεση, αφού πατώντας σε απίθανα φαρδιά μετατρόχια δεν γέρνει δραματικά, κρατάει πολύ πειστικά και αντιδρά χωρίς εκπλήξεις με τη βοήθεια και του
2 Φωτογραφίες »

Ευχάριστη έκπληξη είναι ο τρόπος αντίστασης του EV9 στην πίεση, αφού πατώντας σε απίθανα φαρδιά μετατρόχια δεν γέρνει δραματικά, κρατάει πολύ πειστικά και αντιδρά χωρίς εκπλήξεις με τη βοήθεια και του πληρέστατου ηλεκτρονικού οπλοστασίου.

Οδική συμπεριφορά: Πιο ευκίνητο και «ανάλαφρο» από ό,τι περιμένεις, εντυπωσιακά φρένα

13.906 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2024)

Με 5 μ. μήκος, 2 μέτρα πλάτος και 12,4 μ. κύκλο στροφής το EV9 δεν είναι και ό,τι πιο βολικό για να κινηθείς στην πόλη, αν και στην πράξη είναι απρόσμενα πιο εύχρηστο και ευέλικτο από αυτό που περιμένεις. Όμως το ΕV9 είναι για τα ταξίδια και τις αποδράσεις της οικογένειας. Εκεί θα το ευχαριστηθείς απολαμβάνοντας την υψηλή ποιότητα κύλισης και τα χαμηλά επίπεδα θορύβου, που ουσιαστικά συνθέτουν μία ήσυχη κάψουλα μεταφοράς. Παράλληλα, και χωρίς να έχει κάποια ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση αλλά αυτόματης απόσβεσης αμορτισέρ, το EV9 λειαίνει άκρως αποτελεσματικά και αθόρυβα τις ανωμαλίες, ακόμα και με τους τροχούς των 21 ιντσών και τα 285/45 ελαστικά.


Η σφιχτή ανάρτηση (ανεξάρτητη σε κάθε τροχό) καταφέρνει να κοντρολάρει το βάρος του (2,6 τόνοι είναι αυτοί) και το τιμόνι εξασφαλίζει ικανοποιητικό feedback, όμως αυτά που μας άφησαν με το στόμα ανοιχτό (και το στομάχι στο λαιμό) ήταν τα φρένα.
2 Φωτογραφίες »

Η σφιχτή ανάρτηση (ανεξάρτητη σε κάθε τροχό) καταφέρνει να κοντρολάρει το βάρος του (2,6 τόνοι είναι αυτοί) και το τιμόνι εξασφαλίζει ικανοποιητικό feedback, όμως αυτά που μας άφησαν με το στόμα ανοιχτό (και το στομάχι στο λαιμό) ήταν τα φρένα.


Ευχάριστη έκπληξη επίσης ο τρόπος αντίστασης του EV9 στην πίεση, αφού πατώντας σε απίθανα φαρδιά μετατρόχια δεν γέρνει δραματικά, κρατάει πολύ πειστικά και αντιδρά χωρίς εκπλήξεις με τη βοήθεια και του πληρέστατου ηλεκτρονικού οπλοστασίου. Η σφιχτή ανάρτηση (ανεξάρτητη σε κάθε τροχό) καταφέρνει να κοντρολάρει το βάρος του (2,6 τόνοι είναι αυτοί) και το τιμόνι εξασφαλίζει ικανοποιητικό feedback, όμως αυτά που μας άφησαν με το στόμα ανοιχτό (και το στομάχι στο λαιμό) ήταν τα φρένα: Για το «κοκάλωμα» από τα 100 χλμ./ώρα χρειάστηκε 34,4 μ. και μάλιστα με την ίδια απόδοση από την 1η μέχρι και την 4η συνεχόμενη προσπάθεια. Η Porsche Taycan για την ίδια δοκιμασία είχε χρειαστεί 35,4 μ.! Τα 177 χλστ. απόσταση από το έδαφος είναι υπεραρκετά για τις κακοτοπιές της καθημερινότητας, ενώ η ηλεκτρική τετρακίνηση με τα ξεχωριστά προγράμματα λειτουργίας αναλόγως τερέν, θα βοηθήσει τόσο σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, όσο και σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους. Στα θετικά τέλος και η ικανότητα έλξης έως 2,5 τόνους…
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Kia EV9 | 7θέσιο & 4κίνητο «τέρας» με 450 χλμ. αυτονομία
Σελίδα 2Σχεδίαση, τιμή, εξοπλισμός
Σελίδα 3Eσωτερικό-Χώροι: High-tech διαμέρισμα για… 7
Σελίδα 4Επιδόσεις-Αυτονομία: Επιταχύνει δαιμονισμένα και κάνει 450 χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 5Οδική συμπεριφορά: Πιο ευκίνητο και «ανάλαφρο» από ό,τι περιμένεις, εντυπωσιακά φρένα
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Σελίδα 7Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
MIKRA VANS LEASING
VW CRAFTER LEASEPRO