Juke, Qashqai & X-Trail: Ήπια υβριδικό ή hybrid που πάει ηλεκτρικά;

41.881 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2024)
Juke, Qashqai & X-Trail: Ήπια υβριδικό ή hybrid που πάει ηλεκτρικά;

- Με 25.000 ευρώ το ήπια υβριδικό Qashqai έχει κορυφαία τιμή στην κατηγορία
- Το μοτέρ του X-Trail αλλάζει μόνο του κυβικά αν θες γκάζια ή οικονομία
- Τα e-POWER Qashqai & X-Trail καίνε βενζίνη που γίνεται ρεύμα για να πηγαίνουν ηλεκτρικά
- To full hybrid Juke έχει την καλύτερη κατανάλωση μέσα στην πόλη (4 λτ./100 χλμ.) από όλα τα μικρά SUV

Με 25.000 ευρώ το ήπια υβριδικό Qashqai έχει κορυφαία τιμή στην κατηγορία

Είναι το 3ο φθηνότερο μικρομεσαίο SUV, με τιμή που παραπέμπει σε αυτοκίνητο μικρότερης κατηγορίας (από 24.990 ευρώ). Είναι το Nissan Qashqai, ο ιδρυτής της κατηγορίας των οικογενειακών SUV, με την τιμή αυτή να αφορά την εισαγωγική mild hybrid έκδοση των 140 ίππων. Σε αυτήν την έκδοση λοιπόν το Qashqai έχει ένα ήπια υβριδικό κύκλωμα 12V, τεχνολογία που του εξασφαλίζει  ελεύθερη πρόσβαση στον Δακτύλιο αλλά και συγκρατημένη μέση πραγματική κατανάλωση (7,5 λτ./100 χλμ.) (διαβάστε εδώ τη δοκιμή).
 
Από εκεί και πέρα και συνολικά για το Qashqai, μιλάμε για ένα οικογενειακό SUV με πολύ καλούς χώρους, το οποίο ξεχωρίζει για την οδική του συμπεριφορά, ακόμη και σε πιο οριακές καταστάσεις. Μην ξεχνάμε πως το Nissan Qashqai έχει πετύχει κορυφαία επίδοση στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου (elk test), την οποία ολοκλήρωσε με ταχύτητα 77 χλμ./ώρα, νούμερο εντυπωσιακό για το segment των οικογενειακών SUV!

Το μοτέρ του X-Trail αλλάζει μόνο του κυβικά αν θες γκάζια ή οικονομία

Ήπια υβριδική τεχνολογία με διαφορετική όμως λογική έχει και το Nissan X-Trail, το μεσαίο SUV της ιαπωνικής μάρκας (από 38.190 ευρώ). Και εδώ δηλαδή έχουμε ενσωματωμένο mild hybrid κύκλωμα 12V, μόνο που ο μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρας του X-Trail αυξομειώνει τα κυβικά του, ανάλογα του αν θες περισσότερα γκάζια ή μεγαλύτερη οικονομία! Λίγα κυβικά, λιγότερη κατανάλωση, περισσότερα κυβικά, περισσότερες επιδόσεις (διαβάστε παρακάτω αναλυτικά πώς λειτουργεί).

Τα e-POWER Qashqai & X-Trail καίνε βενζίνη που γίνεται ρεύμα για να πηγαίνουν ηλεκτρικά

Κατανάλωση που θυμίζει diesel έχουν οι full υβριδικές εκδόσεις των Qashqai και X-Trail. Η Nissan ονομάζει την συγκεκριμένη τεχνολογία e-POWER και το βασικό της χαρακτηριστικό είναι η καθαρά ηλεκτρική λειτουργία των δύο μοντέλων. Ουσιαστικά έχουμε δύο αυτοκίνητα που κινούνται με ρεύμα, μιας και ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια ηλεκτρικής ενέργειας. Μάλιστα, στην περίπτωση του Nissan X-Trail υπάρχει δυνατότητα 4κίνησης e-4ORCE, με το συγκεκριμένο μοντέλο να έχει την κορυφαία κατανάλωση εντός πόλης, από όλα τα μεσαία SUV (5,4 λτ./100 χλμ.).

To full hybrid Juke έχει την καλύτερη κατανάλωση μέσα στην πόλη (4 λτ./100 χλμ.) από όλα τα μικρά SUV

Στην βάση της SUV γκάμας της Nissan βρίσκουμε το Nissan Juke (από 19.990 ευρώ καθαρά βενζινοκίνητο). Στο κορυφαίο του επίπεδο το μικρό SUV της Nissan έχει αυτοφορτιζόμενη (full) υβριδική τεχνολογία, κι αυτή διαφορετικής λογικής. Κάτω από το καπό του Juke δηλαδή είναι ένας 1.600άρης βενζινοκινητήρας ο οποίος συνεργάζεται με 2 ηλεκτρικά μοτέρ, για συνδυαστική απόδοση 143 ίππων. Το συγκεκριμένο σύνολο συμπληρώνει ένα πολύπλοκο αυτόματο κιβώτιο (με τεχνογνωσία από την Formula 1), το οποίο «μοιράζει» αρμοδιότητες και επιτυγχάνει μέγιστη δυνατή οικονομία κίνησης. Στην πράξη, το full hybrid Nissan Juke έχει την χαμηλότερη κατανάλωση εντός πόλης (4 λτ./100 χλμ.) από όλα τα hybrid μικρά SUV.

Σελίδα 2Φθηνότερο το ήπια υβριδικό Qashqai, αλλά με το X-Trail γλιτώνεις 400 ευρώ το χρόνο σε καύσιμα
Σελίδα 3e-POWER: Qashqai που δίνεις 2.000 ευρώ το χρόνο σε καύσιμα ή 4κίνητο X-Trail με νο1 κατανάλωση στην πόλη;
Σελίδα 4Υβριδικό Nissan Juke από 25.900 ευρώ: Με κιβώτιο από την Formula 1
Hyundai
SEAT