e-POWER: Qashqai που δίνεις 2.000 ευρώ το χρόνο σε καύσιμα ή 4κίνητο X-Trail με νο1 κατανάλωση στην πόλη;

42.021 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2024)
Σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης η ισορροπημένη κατανομή ισχύος από το σύστημα e-Force γίνεται χωρίς υστέρηση, αφήνοντας το X-Trail να πάει πιο μακριά και σε πιο δύσβατα σημεία.
3 Φωτογραφίες »

Σε επιφάνειες χαμηλής πρόσφυσης η ισορροπημένη κατανομή ισχύος από το σύστημα e-Force γίνεται χωρίς υστέρηση, αφήνοντας το X-Trail να πάει πιο μακριά και σε πιο δύσβατα σημεία.

«Θα είναι υβριδικά βενζίνης αλλά θα πηγαίνουν με ηλεκτρικό ρεύμα». Έτσι λειτουργούν τα αυτοφορτιζόμενα υβριδικά Nissan τεχνολογίας e-POWER, τα Qashqai και X-Trail. Και στα δύο μοντέλα βάση είναι ένας 1.500άρης turbo κινητήρας, ο οποίος έχει μεταβλητή συμπίεση ανάλογα τα φορτία αλλά δεν εμπλέκεται καθόλου με την κίνηση. Ο ρόλος του είναι να τροφοδοτεί με ρεύμα την μπαταρία του κάθε μοντέλου και τα εκάστοτε ηλεκτρικά μοτέρ. Η χρήση κιβωτίου μιας σχέσης και της τεχνολογίας Linear Tune (αυξάνει σταδιακά την ταχύτητα περιστροφής για να καλύψει τις ενεργειακές απαιτήσεις του ηλεκτροκινητήρα), συμβάλουν ώστε η άνοδος των στροφών του κινητήρα να συνοδεύεται από ανάλογη αύξηση της ταχύτητας. Έτσι όλα γίνονται µε πιο γραµµικό τρόπο και παράλληλα έχει εξαλειφθεί η αίσθηση «αποσύνδεσης» που συνήθως σχετίζεται µε τα υβριδικά ή µε κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέση (CVT) αυτοκίνητα.


Στην πράξη, στα e-POWER μοντέλα, η απόκριση είναι άμεση χωρίς lag, σαν σε ηλεκτρικό μοντέλο, µε πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας (η μοναδική στιγμή που θα ακούσεις ότι υπάρχει και κινητήρας είναι όταν πατήσεις βαθιά το γκάζι).
3 Φωτογραφίες »

Στην πράξη, στα e-POWER μοντέλα, η απόκριση είναι άμεση χωρίς lag, σαν σε ηλεκτρικό μοντέλο, µε πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας (η μοναδική στιγμή που θα ακούσεις ότι υπάρχει και κινητήρας είναι όταν πατήσεις βαθιά το γκάζι).

 
Στην περίπτωση του Nissan Qashqai e-POWER βασικός υπεύθυνος για την κίνηση είναι ένας ηλεκτροκινητήρας 190 ίππων, ο οποίος εντός πόλης «καίει» ρεύμα ίσο με 5 λτ./100 χλμ. (αρχική τιμή 37.990 ευρώ). Όσον αφορά το Nissan X-Trail, το δικό του σύνολο απαρτίζεται από 2 ηλεκτροκινητήρες (ένας 204 ίππων για τους εμπρός τροχούς και ένας 136 ίππων συνδεδεμένος με τον πίσω άξονα). Η συνολική ιπποδύναμη του full hybrid Nissan X-Trail είναι στα 213 άλογα, με την 4κίνηση e-4ORCE να έχει ηλεκτρικό προφίλ (από 46.590 ευρώ). Highlight του συγκεκριμένου μοντέλου είναι η κατανάλωση εντός πόλης, με τα 5,4 λτ./100 χλμ. αστικού ιστού να είναι η κορυφαία μέτρηση στα θερμικά μεσαία SUV.

Σελίδα 1Juke, Qashqai & X-Trail: Ήπια υβριδικό ή hybrid που πάει ηλεκτρικά;
Σελίδα 2Φθηνότερο το ήπια υβριδικό Qashqai, αλλά με το X-Trail γλιτώνεις 400 ευρώ το χρόνο σε καύσιμα
Σελίδα 3e-POWER: Qashqai που δίνεις 2.000 ευρώ το χρόνο σε καύσιμα ή 4κίνητο X-Trail με νο1 κατανάλωση στην πόλη;
Σελίδα 4Υβριδικό Nissan Juke από 25.900 ευρώ: Με κιβώτιο από την Formula 1
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL