Φθηνότερο το ήπια υβριδικό Qashqai, αλλά με το X-Trail γλιτώνεις 400 ευρώ το χρόνο σε καύσιμα

42.022 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2024)
Σε ανώτερες εκδόσεις το Nissan Qashqai με τον 1.300άρη κινητήρα έρχεται ως αυτόματο (X-Tronic κιβώτιο) με 158 άλογα, με δυνατότητα και 4κίνησης.

Σε ανώτερες εκδόσεις το Nissan Qashqai με τον 1.300άρη κινητήρα έρχεται ως αυτόματο (X-Tronic κιβώτιο) με 158 άλογα, με δυνατότητα και 4κίνησης.

Όπως τονίσαμε στην αρχή, Nissan Qashqai και Nissan X-Trail έχουν στις εισαγωγικές τους εκδόσεις ήπια υβριδική τεχνολογία 12V, μόνο που το ευρύτερο σύνολο των δύο μοντέλων είναι διαφορετικό. Για αυτό, εξάλλου, οι μετρήσεις κατανάλωσης των δύο μοντέλων στο AutoΤρίτη Test Center ήταν... διαφορετικές και ευνοϊκές για κάποιον που κινείται περισσότερο μέσα στην πόλη.

 
Στο Nissan Qashqai βλέπουμε μικρότερου κυβισμού turbo κινητήρα (1,3 λτ.), ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Το ηλεκτρικό του σύστημα (12V) μπορεί να μην είναι αντίστοιχης ισχύος με το 48V που είναι ευρέως διαθέσιμο σήμερα, όμως κάνει σημαντική... δουλειά, ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες (κάτω από τα 30 χλμ/ώρα). Σε κάθε περίπτωση, η ήπια υβριδική τεχνολογία απαλλάσσει από περιορισμούς στον Δακτύλιο, συγκρατώντας την κατανάλωση γύρω στα 7,5 λτ./100 χλμ..
 
Αν μιλήσουμε αποκλειστικά για μέσες οδηγικές συνθήκες, το mild hybrid Nissan X-Trail «καίει» περισσότερο (8,2 λτ./100 χλμ.) σε σχέση με το Qashqai. Μία τιμή, βέβαια, η οποία είναι πολύ καλή, με δεδομένο ότι μιλάμε για ένα μεσαίο SUV (πάνω από 1.600 κιλά). Από την άλλη πλευρά, ο κινητήρας του X-Trail έχει πιο σύγχρονη τεχνολογία (1,5 λτ. μεταβλητής συμπίεσης - αλλάζει κυβικά) και προσαρμόζεται αναλόγως των συνθηκών, για καλύτερες επιδόσεις ή κατανάλωση. ΟΚ, έχει 163 άλογα οπότε φαντάζει λογικό να έχει πιο γρήγορες επιδόσεις (επίσης είναι αυτόματο), όμως την ίδια στιγμή μέσα στην πόλη το X-Trail «καίει» λιγότερο από το Qashqai, κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ.. Κάπως έτσι, ένας οδηγός που κινείται ως επί το πλείστον εντός πόλης, σε βάθος 1 χρόνου θα βγει κερδισμένος στην τσέπη του, γύρω στα 400 ευρώ το χρόνο λιγότερα από καύσιμα (2.600 ευρώ ετησίως).
 
Στην σούμα, λοιπόν, με το mild hybrid Nissan Qashqai παίρνεις ένα οικογενειακό SUV σε πολύ καλή τιμή (στα 27.990 ευρώ είναι η εμπορικά δημοφιλής έκδοση Premium). Για κάποιον που θέλει πολύ περισσότερους χώρους (σ.σ. βγαίνει και σε 7-θέσια διάταξη) το ήπια υβριδικό Nissan X-Trail έχει πολύ καλή τιμή αγοράς για τα δεδομένα της κατηγορίας των μεσαίων SUV (4o φθηνότερο μοντέλο), με αρκετά οικονομικό προφίλ στις εντός πόλης μετακινήσεις.

Σελίδα 1Juke, Qashqai & X-Trail: Ήπια υβριδικό ή hybrid που πάει ηλεκτρικά;
Σελίδα 2Φθηνότερο το ήπια υβριδικό Qashqai, αλλά με το X-Trail γλιτώνεις 400 ευρώ το χρόνο σε καύσιμα
Σελίδα 3e-POWER: Qashqai που δίνεις 2.000 ευρώ το χρόνο σε καύσιμα ή 4κίνητο X-Trail με νο1 κατανάλωση στην πόλη;
Σελίδα 4Υβριδικό Nissan Juke από 25.900 ευρώ: Με κιβώτιο από την Formula 1
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL