Ο κ. Ανδρέας Μαράκης επί τω έργω.

Η Dent Master αναλαμβάνει την επισκευή οχημάτων ακόμα και εκτός Ευρώπης.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ DENT MASTER

31.320 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/3/2016

Αμεση και οικονομική επισκευή

Ο κ. Ανδρέας Μαράκης, ιδιοκτήτης της Dent Master, τα τελευταία 11 χρόνια ασχολείται με την επισκευή αυτοκινήτων, με την τεχνική PDR και μας αναλύει τη σπουδαιότητα αυτής της τεχνικής.

Πότε ανακαλύφθηκε η μέθοδος PDR και πότε ξεκίνησε τα πρώτα της βήματα στην Ελλάδα;
Δεν είναι γνωστό το πότε ακριβώς ξεκίνησε η τεχνική, πιθανολογείται περίπου μεταξύ 1960-70. Η τεχνική ξεκίνησε από τις γραμμές παραγωγής κάποιων κατασκευαστών αυτοκινήτων μέσα από την ανάγκη τους να μην γίνεται επαναβαφή στα καινούρια αυτοκίνητα παραγωγής. Επίσης πολύ πιθανόν μια από αυτές τις εταιρείες να ήταν η Mercedes.


Πως ακριβώς εφαρμόζεται αυτή η μέθοδος;
Στην αρχή η τεχνική εξασκούνταν μόνο με τα εργαλεία (λεβιέδες). Στη συνέχεια περίπου στις αρχές του 80’ προστέθηκε και η τεχνική της κόλλας και της βεντούζας. Την τελευταία δεκαετία εμφανίστηκε μια καινούργια τεχνολογία, αυτή της Επαγωγής (Induction). Η Betag Innovation είναι η πρωτοπόρος στην χρήση αυτής της τεχνολογίας (HOTBOX) στην επισκευή αυτοκινήτων με τη μέθοδο του PDR.

Εφαρμόζεται με τον ίδιο τρόπο σε όλα τα μέρη ενός αυτοκινήτου;
Στις περιοχές όπου υπάρχει πρόσβαση προτιμάται η χρήση εργαλείων, σε σημεία όπου δεν υπάρχει πρόσβαση η επισκευή γίνεται με τη χρήση κόλλας, ενώ με τη χρήση του Ηotbox μπορούμε να επέμβουμε και στις δύο παραπάνω περιπτώσεις σε περιορισμένο όμως εύρος.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της μεθόδου;

Τα πλεονεκτήματα είναι πάρα πολλά, θεωρείται ως η ιδανική μέθοδος επισκευής, διότι δεν γίνεται επαναβαφή. Άρα οι επισκευές αυτές έχουν:
• Ποιότητα χωρίς στόκους, αστάρια, χρώματα και επομένως διαφορές απόχρωσης.
• Οι περισσότερες επισκευές δεν χρειάζονται ξεμοντάρισμα/λύσιμο. Γίνονται 100% σε σχέση με την αρχική κατάσταση του οχήματος.
• Δεν μειώνουν την αξία του αυτοκινήτου.
• Δεν επηρεάζουν την εργοστασιακή εγγύηση.
• Ταχύτητα: μια μικρή επισκευή χρειάζεται από 10΄εως 30, μια μέση επισκευή από 30΄ έως 2 ώρες.
• Οικονομία: σε μικρές και μεσαίες επισκευές το κόστος επισκευής είναι από 50%-80% οικονομικότερο.
Πόσα χρόνια ασχολείστε με την μέθοδο PDR;
Πρώτη φορά ήρθα σε επαφή με τη μέθοδο του PDR το 2005 και έκτοτε την εξασκώ, δεδομένου ότι είναι μια τεχνική η οποία απαιτεί πάρα πολύ μεγάλη εξειδίκευση και συνεχή βελτίωση.
Εσείς πού εκπαιδευτήκατε;
Έπειτα από αναζήτηση για νέες τεχνογνωσίες στο τομέα της επισκευής αυτοκινήτου, το 2005 αποφάσισα να μεταβώ στην Αμερική όπου εκπαιδεύτηκα από εξειδικευμένο τεχνίτη/εκπαιδευτή PDR στις βασικές αρχές της τεχνικής. Έπειτα από 1 περίπου χρόνο εντατικής εξάσκησης πήγα στη Ρωσία για μετεκπαίδευση. Έκτοτε εξασκώ ανελλιπώς την τέχνη του PDR με σκοπό τη συνεχή βελτίωση που όπως συμβαίνει σε όλες τις τέχνες, δε σταματάει ουσιαστικά ποτέ.

Αληθεύει ότι μετά από αυτά τα χρόνια που ασχολείστε με αυτή τη μέθοδο, για να σας κλείσουν ραντεβού δεν είναι και τόσο εύκολη υπόθεση;
Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στην μέση. Στις αρχές του καλοκαιριού όπου και αρχίζουν οι πρώτες χαλαζοπτώσεις στην κεντρική Ευρώπη ξεκινά ουσιαστικά η βασική περίοδος εργασίας μας. Καθώς έχουμε συνεργασίες με διάφορες εταιρίες του εξωτερικού καλούμαστε να βοηθήσουμε. Για το σκοπό αυτό φεύγουμε όλοι εκτός Ελλάδας για περίπου 3-5 μήνες τον χρόνο, με συνέπεια οι πελάτες που μας γνωρίζουν και εμπιστεύονται την δουλειά μας, να περιμένουν αρκετό καιρό μέχρι να πραγματοποιήσουμε την επισκευή του οχήματος τους, καθώς ακόμα και όταν επιστρέφουμε χρειάζονται αρκετές ημέρες αναμονής έως ότου να εξυπηρετηθούν όλοι οι πελάτες. Ευτυχώς οι περισσότεροι πελάτες μας πέρα από εμπιστοσύνη και υπομονή δείχνουν και κατανόηση στην κατάσταση και περιμένουν μέχρι να κανονίσουμε ραντεβού για να επισκευάσουμε το όχημα τους.

Οι υπηρεσίες σας, εκτός από ιδιώτες, σε ποιους άλλους απευθύνονται;
Οι συνεργασίες μας επεκτείνονται σε:
• Φανοποιεία αυτοκινήτων
• Στόλους ενοικιαζόμενων/Leasing αυτοκινήτων
• Εισαγωγικές εταιρίες
• Τελωνειακούς χώρους, χώρους αποθήκευσης αυτοκινήτων/Logistics
• Ασφαλιστικές εταιρίες
• Ειδικότερα σε περιπτώσεις χαλαζόπτωσης επεμβαίνουμε άμεσα στην κάθε περιοχή για αποκατάσταση των ζημιών λόγο της ταχύτητας και ποιότητας επισκευής που προσφέρει η συγκεκριμένη τεχνική. Ενδεικτικά στις χαλαζοπτώσεις του 2010 & 2012 επισκευάσαμε περίπου 2.500 καινούρια οχήματα.

Επιπλέον μετά την αποκλειστική συνεργασία μας με την Betag Innovation από το 2013, αναλαμβάνουμε και δουλειές εκτός Ευρώπης, όπως για παράδειγμα φέτος, όπου επισκευάσαμε για λογαριασμό της BMW Αιγύπτου 150 καινούρια οχήματα με ζημιές από χαλάζι.

Είστε ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος της εταιρίας Betag Innovation (εργαλεία – μηχανήματα για το PDR) στην Ελλάδα και την Κύπρο και μία από τις αρμοδιότητές σας είναι η εκπαίδευση των φανοποιών που τοποθετούν για πρώτη φορά την υπηρεσία/τεχνική του PDR στο φανοβαφείο τους. Τι σημαίνει αυτό για εσάς και πόσο σημαντική θεωρείτε αυτή την ευθύνη;
Χαίρομαι που μου κάνετε αυτή την ερώτηση γιατί έτσι μου δίνεται η ευκαιρία να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα. Στην Ελλάδα η τεχνική είναι λίγο παρεξηγημένη από τους συναδέλφους φανοποιούς και τα συνεργεία διότι μας βλέπουν σαν ανταγωνιστές στο χώρο, ενώ στην ουσία είμαστε συνεργάτες. Σε όλη την Ευρώπη σχεδόν όλα τα συνεργεία προσφέρουν την υπηρεσία του PDR στους πελάτες τους, είτε μέσω εξωτερικών συνεργατών, είτε με δικούς τους εκπαιδευμένους τεχνίτες. Πλέον έχουμε και στην Ελλάδα πάρα πολλά συνεργαζόμενα φανοποιεία όπου παρέχουμε την υπηρεσία επισκευάζοντας ζημιές που δεν χρειάζονται βαφή, ή ακόμη και σε περιπτώσεις που πρέπει να γίνει επαναβαφή αλλά δεν θέλουν να γίνει χρήση στόκου.

Η εταιρία μας παρατηρώντας τον τρόπο λειτουργίας των συνεργείων της κεντρικής Ευρώπης από την μια πλευρά και την έλλειψη τεχνογνωσίας των ελληνικών φανοποιείων στις νέες τεχνολογίες από την άλλη, υιοθέτησε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Betag Innovation και ανέλαβε την πρωτοβουλία να καλύψει αυτό το κενό. Συνδυάζοντας την εμπειρία μας και την τεχνογνωσία της Betag Innovation, προσφέραμε εξειδικευμένα πρωτοποριακά εργαλεία και νέες τεχνολογικές εφαρμογές στα ελληνικά συνεργεία, ώστε να έχουν την δυνατότητα να κάνουν χρήση αυτών των καινοτομιών, κάτι για το οποίο νιώθουμε υπερήφανοι και θεωρούμε πολύ σημαντικό.

Επίσης από το 2015 η εταιρία μας εισάγει όλα τα καινοτόμα προϊόντα της Betag innovation με λύσεις που αφορούν επισκευές πλαστικών, αλουμινίου, καθώς και μικρές και μεσαίες επισκευές λαμαρίνας.
Συνοψίζοντας, το πιο σωστό για κάθε ιδιοκτήτη αυτοκινήτου προτού αποφασίσει το πού θα πάει το αυτοκίνητό του για επισκευή είναι να αναζητήσει την καταλληλότερη μέθοδο επισκευής ανάλογα το είδος της ζημιάς. Πλέον το internet είναι ένας μεγάλος σύμμαχος για τον κάθε καταναλωτή, με μια σωστή αναζήτηση μπορεί να συλλέξει πληροφορίες για τον κάθε επισκευαστή από διάφορα φόρουμ και έτσι να διαλέξει έναν κατάλληλο τεχνικό και σωστό επαγγελματία.

 
  • THEODOR

    πιστευω οτι η μεθοδος ειναι οτι καλυτερο υπαρχει για ζημιες στις οποιες δεν εχει φυγει το χρωμα του αυτοκινητου.Ειχα στο αυτοκινητο μου 2-3 βαθουλωματα απο χτυπηματα το ενα μαλιστα ηταν αρκετα μεγαλο απο γκαραζοπορτα.Το πηγα σε φαναρτζηδες και μου ζητουσαν απο 250-400 ευρω για βαφη και στοκαρισμα.Απο ενα φιλο που το συζητησα μου συστησε ενα τυπο που ασχολειτε με την συγκεκριμενη μεθοδο και του ειχε κανει καταπληκτικη δουλεια στο αυτοκινητο του απο βαθουλωματα που ειχε απο χαλαζι.Οταν μου εδειξε φωτογραφιες πως ηταν και πως εγεινε μετα δεν το πιστευα. Τον πειρα τηλεφωνο και μου ζητησε να του στειλω φωτογραφιες στο κινητο για να μου απαντησει εαν μπορει να το φτιαξει. Οταν μου απαντησε θετικα κλεισαμε ραντεβου σε ενα συνεργειο κοντα στην περιοχη μου Ασχοληθηκε 2-3 ωρες και οταν τελειωσε δεν μπορουσα να διακρινω που υπηρχαν τα βαθουλωματα.Το πηγα μαλιστα σε εναν φαναρτζη φιλο μου και μου ειπε οτι εκανε καταπληκτικη δουλεια και μαλιστα μου ζητησε το τηλεφωνο του. Το κοστος ηταν 80 ευρω. Το θετικο δεν ειναι μονο το οικονομικο οφελος αλλα και οτι το αυτοκινητο δε βαφετε και οταν εχουν περασει 3-4 χρονια πιστευω οτι ειναι δυσκολο ο φαναρτζης να σου πετυχει ακριβως το χρωμα και να μην εχει διαφορα απο την εργαστασιακη βαφη.

      4