Για την επισκευή χρησιμοποιούνται ειδικά εργαλεία από εκπαιδευμένους τεχνίτες, οι οποίοι επαναφέρουν τη λαμαρίνα στην αρχική της κατάσταση σε ελάχιστο χρόνο.

Πως ανακαλύφθηκε η μέθοδος

31.319 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/3/2016

Ο πατέρας της μεθόδου P.D.R. θεωρείτε ο Oskar Flaig, ο οποίος ήταν ένα απλό μέλος του προσωπικού στη Mercedes και η δουλειά του ήταν να αναλάβει τη φροντίδα όλων των αυτοκινήτων που παρουσιάζονταν σε εμπορικές εκθέσεις. Συχνά λόγω των μετακινήσεων συνέβαιναν μικροζημιές στα οχήματα και ο ίδιος αναγκαζόταν να τα επισκευάζει όλο το βράδυ για να είναι στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Μια φορά στην έκθεση της Νέας Υόρκης, ο Oskar Flaig χρησιμοποίησε τη λαβή ενός σφυριού για να σπρώξει προς τα έξω ένα μικρό βαθούλωμα, ώστε να κερδίσει το χρόνο του στοκαρίσματος πριν τη βαφή. Ωστόσο αφού εφάρμοσε το σφυρί, το αποτέλεσμα ήδη φαινόταν τέλειο χωρίς να χρειαστεί κάποια επιπλέον επισκευή.


Πως και σε πόση ώρα γίνεται η επισκευή;
Για την επισκευή χρησιμοποιούνται ειδικά εργαλεία από εκπαιδευμένους τεχνίτες, οι οποίοι επαναφέρουν τη λαμαρίνα στην αρχική της κατάσταση σε χρόνο που διαρκεί από 10 λεπτά έως και 2 ώρες.
Ο τεχνίτης, με ειδικό φωτισμό, τοποθετεί το κατάλληλο εργαλείο εσωτερικά ή εξωτερικά του χτυπήματος με ακρίβεια και πιέζοντάς το, το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να προκληθεί ζημιά στο χρώμα. Το κυριότερο είναι πως αυτή η τεχνική είναι οικονομική, δε χρειάζεται σφυρηλάτηση ή στοκάρισμα και βάψιμο που συνήθως βγάζει διαφορά στην απόχρωση.

Ειδικοί τεχνίτες του PDR
Οι ειδικοί που αναλαμβάνουν επισκευές με τη μέθοδο P.D.R έχουν εξειδικευτεί πάνω στη συγκεκριμένη μέθοδο και αυτό γιατί διαφέρει πολύ από την κλασσική μέθοδο που λαμβάνει χώρα στα παραδοσιακά φανοβαφεία. Αλλωστε για αυτό το λόγο, τα σύγχρονα φανοβαφεία σε όλη την Ευρώπη συνεργάζονται με τεχνίτες που ειδικεύονται στη μέθοδο P.D.R., προσφέροντας έτσι ακόμα πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες στους πελάτες τους.

 
  • THEODOR

    πιστευω οτι η μεθοδος ειναι οτι καλυτερο υπαρχει για ζημιες στις οποιες δεν εχει φυγει το χρωμα του αυτοκινητου.Ειχα στο αυτοκινητο μου 2-3 βαθουλωματα απο χτυπηματα το ενα μαλιστα ηταν αρκετα μεγαλο απο γκαραζοπορτα.Το πηγα σε φαναρτζηδες και μου ζητουσαν απο 250-400 ευρω για βαφη και στοκαρισμα.Απο ενα φιλο που το συζητησα μου συστησε ενα τυπο που ασχολειτε με την συγκεκριμενη μεθοδο και του ειχε κανει καταπληκτικη δουλεια στο αυτοκινητο του απο βαθουλωματα που ειχε απο χαλαζι.Οταν μου εδειξε φωτογραφιες πως ηταν και πως εγεινε μετα δεν το πιστευα. Τον πειρα τηλεφωνο και μου ζητησε να του στειλω φωτογραφιες στο κινητο για να μου απαντησει εαν μπορει να το φτιαξει. Οταν μου απαντησε θετικα κλεισαμε ραντεβου σε ενα συνεργειο κοντα στην περιοχη μου Ασχοληθηκε 2-3 ωρες και οταν τελειωσε δεν μπορουσα να διακρινω που υπηρχαν τα βαθουλωματα.Το πηγα μαλιστα σε εναν φαναρτζη φιλο μου και μου ειπε οτι εκανε καταπληκτικη δουλεια και μαλιστα μου ζητησε το τηλεφωνο του. Το κοστος ηταν 80 ευρω. Το θετικο δεν ειναι μονο το οικονομικο οφελος αλλα και οτι το αυτοκινητο δε βαφετε και οταν εχουν περασει 3-4 χρονια πιστευω οτι ειναι δυσκολο ο φαναρτζης να σου πετυχει ακριβως το χρωμα και να μην εχει διαφορα απο την εργαστασιακη βαφη.

      4