Ένα σπάσιμο ή μια ρωγμή μπορούν να επισκευαστούν με έκχυση ρητίνης στο τραύμα του παρμπρίζ.

Επισκευή παρμπρίζ

25.952 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/11/2015

Το εμπρόσθιο παρμπρίζ αποτελεί βασικό κομμάτι της παθητικής ασφάλειας ενός οχήματος, αφού παρέχει έως και το 30% της δομικής του αντοχής. Ακόμα και ένα μικρό ράγισμα στα κρύσταλλα του παρμπρίζ σημαίνει μειωμένη ασφάλεια για τον οδηγό και τους επιβάτες, αφού ενδέχεται να εμποδίζει την ορατότητα του οδηγού ή να αποσπά την προσοχή του κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Επιπροσθέτως, παρέχει στήριξη στους αερόσακους σε περίπτωση που ανοίξουν. Μάλιστα ένα όχημα που έχει υποστεί θραύση σε κάποιο κρύσταλλο, είναι πιθανό να μην περάσει τον έλεγχο του ΚΤΕΟ με επιτυχία. Συνεπώς η επισκευή του θεωρείτε επιβεβλημένη και μάλιστα άμεσα διότι από τους κραδασμούς ένα μικρό ράγισμα μπορεί να εξελιχθεί σε μεγάλη ρωγμή. Ένα σπάσιμο ή μια ρωγμή μπορούν συνήθως να επισκευαστούν αν η διάμετρός τους δεν είναι μεγαλύτερη από ένα νόμισμα των 2 με 3 εκ. και αν δεν βρίσκονται μέσα στο οπτικό πεδίο του οδηγού ή σε απόσταση μικρότερη των 10εκ. από την άκρη του κρυστάλλου. Η διαδικασία είναι απλή και γρήγορη αφού δεν απαιτούνται πάνω από 30 λεπτά και γίνεται με έκχυση ρητίνης στο τραύμα του παρμπρίζ.