Παρά τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά και την περιορισμένη απόσταση από το έδαφος, το 500X κινήθηκε στις ειδικές του Ακρόπολις αδιαμαρτύρητα.

Το εσωτερικό του 500Χ ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του αμαξώματος. Παραπέμπει στο 500ράκι. Ο χώρος θα καλύψει τέσσερα άτομα.

Το μοτέρ των 170 ίππων είναι γνώριμο από την Alfa Romeo. Έχει αρκετά αποθέματα ροπής, καίει όμως αρκετά.

Fiat 500X 1,4 170 PS 4X4 AT9

44.403 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/11/2015

Στυλ και περιπέτεια


Το 500Χ ήρθε στην παρέα των 4Χ4 ως το αυτοκίνητο με τον πιo light χαρακτήρα αλλά τελικά, όταν όλα τελείωσαν, είχε αέρα νικητή αλλά και… αέρα στα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά του.

Το 500Χ δεν είναι από εκείνα τα αυτοκίνητα που θα ήθελες να οδηγείς σε ειδικές του Ακρόπολις, αλλά κάποιου άλλου, ασφάλτινου ράλι... Δεν είναι βλέπετε το σκληροτράχυλο 4X4 που πάει παντού, αλλά ένα στυλάτο crossover με το οποίο η Fiat εξαργυρώνει και αν θέλετε, ξεχειλώνει την επιτυχία του 500. Στο τελευταίο οφείλει εξάλλου και την αισθητική του, αφού δεν χρειάζεται να είσαι και γνώστης για να αναγνωρίσεις πως πρόκειται για μία μεγαλύτερη, crossover εκδοχή του. Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως δεν μετράει μόνο το μέγεθος αλλά και το  μηχανολογικό κομμάτι. Και αυτό γιατί εδώ έχουμε τον γνωστό 1,4 turbo MultiAir των 170 ίππων, με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο και μάλιστα 9 σχέσεων. Συνδυασμός που αφορά αποκλειστικά την έκδοση Cross, η οποία έχει έναν πιο off road χαρακτήρα χάρη στους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τις «ποδιές» και τις ράγες οροφής. Όσον αφορά στην τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης, αυτή είναι στα 23.940 ευρώ.

Πως πήγε στις ειδικές
Το Fiat 500X στην έκδοση 1,4 των 170 ίππων με την τετρακίνηση και το αυτόματο 9άρι κιβώτιο, ήταν η έκπληξη. Πριν ξεκινήσουμε κανείς δεν το ήθελε, κυρίως λόγω των 18άρηδων τροχών και της χαμηλής απόστασης από το έδαφος. Στην πορεία όμως όλοι ήθελαν να κάτσουν στη θέση του οδηγού. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου το ότι μας χάρισε και μερικές από τις εντυπωσιακότερες εικόνες. Πέρασε από κακοτράχαλους δρόμους, νεροφαγώματα και λακούβες που θύμιζαν… λίμνη, χωρίς να διαμαρτυρηθεί. Στα γρήγορα σημεία κάποιων ειδικών μάλιστα ήταν και αρκετά ευχάριστο οδηγικά και αν δεν ήταν και το άγχος των χαμηλοπρόφιλων ελαστικών, θα μιλούσαμε για την αποκάλυψη της «διοργάνωσης». Μεγαλύτερη διαδρομή στην ανάρτηση θα ήταν ευπρόσδεκτη, ενώ το ίδιο ισχύει και για την απόσταση από το έδαφος που δεν ξεπερνά τα 179 χλστ. Η αυτόματη τετρακίνηση μάλλον θα ένιωσε ανακούφιση μετά το τέλος των ειδικών αφού ποτέ δεν βρέθηκε σε δύσκολη θέση…

Σύστημα τετρακίνησης
Αυτόματη, εναλλάσσει συνεχώς το ποσοστό της ροπής μεταξύ των δύο αξόνων και μπορεί να στείλει ακόμη και το 100% της ροπής μόνο μπροστά, όταν δεν απαιτείται η λειτουργία της τετρακίνησης.

 
  • Manos

    Το subaru που ειναι ρε παιδια??? Α ξέχασα δεν είναι μαλλον τοσο καλο τετρακίνητο....... Αν ειναι δυνατόν εχετε το opel mokka με την τελεια τετρακινηση και λειπει το forester με το all wheel drive.....

      4
    • autotriti

      Απάντηση: Φίλε Μάνο δεν μπορούμε να έχουμε πάντοτε όλα τα αυτοκίνητα, καθώς πολλές φορές οι αντιπροσωπείες αδυνατούν να μας τα παραχωρήσουν.

        1
  • FaniSporty

    Τι τα βάζετε στις ειδικές του Ακρόπολις... Βάλτε τα σε καμιά ασφάλτινη πίστα....έτσι όπως κατάντησε αυτή η κατηγορία των τετρακίνητων... Τα μόνα από το συγκριτικό που τους ταιριάζει τέτοιο περιβάλλον είναι το Αctyon και το Duster... Αν διαβάζεις ότι τα 185 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος του Vitara είναι καλά, τότε άστο...

      1
  • Χρηστος

    Θυμαμαι καποτε,μαλλον 1994....στην εντυπη εκδοση τοτε,ειχανε παρει μερος και pick-up.....

      1