44.404 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/11/2015
¶νετο και πολύ ικανό
Το SsangYong Actyon Sports επωμίστηκε και το βάρος μεταφοράς των μηχανικών μας με τον εξοπλισμό τους, ολοκληρώνοντας τις ειδικές με χαρακτηριστική ευκολία και άνεση.
Η πρόσφατα επαναλανσαρισμένη στη χώρα μας SsangYong, εκτός του μικρού crossover Tivoli που έχουμε δοκιμάσει πρόσφατα, διαθέτει στη γκάμα της και μια σειρά από άλλα SUV μοντέλα. Εμείς, για το φετινό Ακρόπολις είχαμε μαζί μας το νεότερο pick-up της κορεάτικης φίρμας, το Actyon Sports, το οποίο εκτός των άλλων καλέστηκε να αναλάβει το ρόλο και της μεταφοράς των μηχανικών μας μαζί με τον εξοπλισμό τους – έναν ρόλο που τον έφερε σε πέρας με ιδιαίτερη επιτυχία. Το μοντέλο της SsangYong διατίθεται στη χώρα μας αποκλειστικά σε διπλοκάμπινη έκδοση (δηλαδή με δύο σειρές καθισμάτων) και εφοδιάζεται με έναν 2λιτρο turbodiesel με ονομαστική ισχύ 155 ίππων και ροπή 360 Nm. Η μετάδοση γίνεται είτε στους πίσω τροχούς, είτε στους τέσσερις, με τη δεύτερη έκδοση να είναι και αυτή που είχαμε μαζί μας. Τιμολογιακά, το 2κίνητο Actyon Sports κοστίζει από 20.980 ευρώ, ενώ το 4κίνητο από 23.860 ευρώ.
Πως τα πήγε στις ειδικές
Το Actyon Sports εκτός δρόμου ξεχώρισε για την κορυφαία άνεση από την ανάρτηση (με διπλά ψαλίδια εμπρός και 5 συνδέσμους πίσω), που ισοπέδωνε τις κροκάλες, λακκούβες και τα νεροφαγώματα των ειδικών του Ακρόπολις. Μπορεί στην ασφάλτο η πολύ μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης του pick-up της SsangYong να το καθιστά λίγο πλαδαρό και με κλίσεις στις στροφές, εκτός δρόμου όμως το Actyon Sports ήταν άκρως απολαυστικό και ξεκούραστο. Στο ύψος του και με το παραπάνω στάθηκε και ο 2λιτρος diesel κινητήρας, που μετέφερε αγόγγυστα όλο το team των μηχανικών μηχανικών μας (3 άτομα + εξοπλισμός), με τη διαθέσιμη ροπή των 360 Nm να προσφέρεται από τις 1.500 σ.α.λ. και να καθιστά ουσιαστικά άχρηστη την επιλογή των κοντών (μόνο για πολύ δύσκολες καταστάσεις, παρέχει 190 Nm ροπής από τις 1.000 μόλις στροφές).
Σύστημα τετρακίνησης
Σύστημα με κατΆ επιλογή τετρακίνηση με τρεις δυνατότητες: Κίνηση αποκλειστικά στους δύο τροχούς, Κίνηση και στους 4 τροχούς (High) και Kίνηση και στους 4 τροχούς με κοντά (Low).
Το subaru που ειναι ρε παιδια??? Α ξέχασα δεν είναι μαλλον τοσο καλο τετρακίνητο.......
Αν ειναι δυνατόν εχετε το opel mokka με την τελεια τετρακινηση και λειπει το forester με το all wheel drive.....
Τι τα βάζετε στις ειδικές του Ακρόπολις...
Βάλτε τα σε καμιά ασφάλτινη πίστα....έτσι όπως κατάντησε αυτή η κατηγορία των τετρακίνητων...
Τα μόνα από το συγκριτικό που τους ταιριάζει τέτοιο περιβάλλον είναι το Αctyon και το Duster... Αν διαβάζεις ότι τα 185 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος του Vitara είναι καλά, τότε άστο...
Το subaru που ειναι ρε παιδια??? Α ξέχασα δεν είναι μαλλον τοσο καλο τετρακίνητο....... Αν ειναι δυνατόν εχετε το opel mokka με την τελεια τετρακινηση και λειπει το forester με το all wheel drive.....
Απάντηση: Φίλε Μάνο δεν μπορούμε να έχουμε πάντοτε όλα τα αυτοκίνητα, καθώς πολλές φορές οι αντιπροσωπείες αδυνατούν να μας τα παραχωρήσουν.
Τι τα βάζετε στις ειδικές του Ακρόπολις... Βάλτε τα σε καμιά ασφάλτινη πίστα....έτσι όπως κατάντησε αυτή η κατηγορία των τετρακίνητων... Τα μόνα από το συγκριτικό που τους ταιριάζει τέτοιο περιβάλλον είναι το Αctyon και το Duster... Αν διαβάζεις ότι τα 185 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος του Vitara είναι καλά, τότε άστο...
Θυμαμαι καποτε,μαλλον 1994....στην εντυπη εκδοση τοτε,ειχανε παρει μερος και pick-up.....