Με την τετρακίνηση στη λειτουργία auto το ιαπωνικό crossover κάνει ό,τι του ζητήσεις, εμφανίζοντας ένα ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικό προφίλ στο χώμα.

Η στιβαρότητα και η κορυφαία συναρμογή είναι τελικά αυτό που σε κερδίζει στο εσωτερικό. Tην σχεδιαστική ατολμία του ταμπλό «σπάει» η έγχρωμη οθόνη αφής του συστήματος infotainment.

Ροπάτος και πολύ οικονομικός ο γαλλικής καταγωγής 1,6 diesel του ASX με τα 114 άλογα και τα 270 Nm ροπής.

Mitsubishi ASX 1,6 DI-D

44.410 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/11/2015

Βασταγερό!


Στο σκληροτράχηλο περιβάλλον των ειδικών διαδρομών του Ράλλυ Ακρόπολις, το πετρελαιοκίνητο Mitsubishi ASX 1,6 έδειξε να μην… ιδρώνει χάρη στην άνετη ανάρτηση, στην ικανή τετρακίνηση, αλλά κυρίως χάρη στην εντυπωσιακή του στιβαρότητα. 

Η αντικατάσταση του 1,8 Di-D πετρελαιοκινητήρα με έναν νέο 1,6 Di-D έφερε το Mitsubishi ΑSX πιο κοντά στο πνεύμα της εποχής, όντας πιο «εύπεπτο» τιμολογιακά, αλλά και φορολογικά. Επηρέασε όμως τις ικανότητές του εντός και εκτός δρόμου, αφού από τα 150 άλογα έπεσε στα 114; Oι δοκιμασίες της τετρακίνητης έκδοσης στην περιπέτεια των ειδικών διαδρομών του Ακρόπολις θα έδιναν όλες τις απαντήσεις. Η ευφάνταστη σχεδίαση σίγουρα δεν είναι ένα από τα ατού του ASΧ, αλλά τελικά τα εσωτερικά χαρίσματα είναι αυτά που μετράνε. Έτσι από τη στιγμή που κάθεσαι στην πανοραμική θέση οδήγησης, ξεχωρίζεις την υψηλή εσωτερική ποιότητα, που εξασφαλίζει ότι με το πέρασμα του χρόνου δεν θα εμφανιστούν ενοχλητικοί τριγμοί και λοιπά προβλήματα. Παράλληλα, το ASX διακρίνεται και για την εσωτερική του ευρυχωρία και πρακτικότητα, δεδομένων των  compact εξωτερικών διαστάσεων.
Οι τιμές για την δικίνητη έκδοση Invite Plus ξεκινούν από 22.560 ευρώ και για την τετρακίνητη 24.860 ευρώ.

Πως τα πήγε στις ειδικές
Η «πατημένη» Ζήρεια έδειξε πως τα 114 άλογα, αλλά κυρίως τα 270 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ.  του κινητήρα είναι αρκετά για να κινήσουν γρήγορα το ASX. Με την τετρακίνηση στη λειτουργία auto το ιαπωνικό crossover έκανε ό,τι του ζητήσαμε, εμφανίζοντας ένα ιδιαίτερα ευχάριστο οδηγικό προφίλ στο χώμα. Εύχρηστο, αλλά και ρυθμίσιμο με το γκάζι και το φρένο, πλασαριζόταν χωρίς αντιρρήσεις και απότομες αντιδράσεις. Ακόμη και στο «κακοτράχαλο» Κεφαλάρι, διατυμπάνισε την στιβαρότητα και την αίσθηση για αντοχή στο χρόνο. Τα στοιχεία αυτά, μαζί και με τα 180 χλστ. της απόστασης από το έδαφος, το κιβώτιο με τον πειστικό επιλογέα και τα εξαιρετικά από κάθε άποψη φρένα, επέτρεψαν στο ASX να κινηθεί χωρίς κανένα πρόβλημα. Πολύ καλή ήταν και η λειτουργία της ανάρτησης, που φρόντισε με τον καλύτερο τρόπο για την άνεση των επιβαινόντων. Ήμασταν όμως τυχεροί, που δεν είχαμε κάποιο λάστιχο. Με δεδομένο και τον τετρακίνητο χαρακτήρα του αυτοκινήτου είναι σημαντικό σφάλμα η απουσία έστω ρεζέρβας ανάγκης και η ύπαρξη μόνο κιτ επισκευής με αφρό… Η τετρακίνητη diesel έκδοση, μάλιστα, ακόμη και ξεζουμισμένη, παρέμεινε οικονομική με την μέση κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 7,8 λτ./100 χλμ. 

Σύστημα τετρακίνησης
Η τετρακίνηση AWC (All Wheel Control) χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη και ρυθμίζεται εύκολα, μέσω μπουτόν, σε 3 λειτουργίες: 2WD για αποκλειστικά κίνηση με τους εμπρός τροχούς, AUTO όπου όταν οι εμπρός τροχοί σπινάρουν ποσοστό της ροπής (από 2% έως 50%) μεταφέρεται στους πίσω και LOCK όπου η κατανομή της ροπής εμπρός-πίσω κλειδώνει για πιο ζόρικες καταστάσεις.

 
  • Manos

    Το subaru που ειναι ρε παιδια??? Α ξέχασα δεν είναι μαλλον τοσο καλο τετρακίνητο....... Αν ειναι δυνατόν εχετε το opel mokka με την τελεια τετρακινηση και λειπει το forester με το all wheel drive.....

      4
    • autotriti

      Απάντηση: Φίλε Μάνο δεν μπορούμε να έχουμε πάντοτε όλα τα αυτοκίνητα, καθώς πολλές φορές οι αντιπροσωπείες αδυνατούν να μας τα παραχωρήσουν.

        1
  • FaniSporty

    Τι τα βάζετε στις ειδικές του Ακρόπολις... Βάλτε τα σε καμιά ασφάλτινη πίστα....έτσι όπως κατάντησε αυτή η κατηγορία των τετρακίνητων... Τα μόνα από το συγκριτικό που τους ταιριάζει τέτοιο περιβάλλον είναι το Αctyon και το Duster... Αν διαβάζεις ότι τα 185 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος του Vitara είναι καλά, τότε άστο...

      1
  • Χρηστος

    Θυμαμαι καποτε,μαλλον 1994....στην εντυπη εκδοση τοτε,ειχανε παρει μερος και pick-up.....

      1