• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test: Suzuki Ignis 4X4

Διαβάστηκε από 27224 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/2/2017

Το νέο Suzuki Ignis διατίθεται -όπως και ο προκάτοχός του- και σε τετρακίνητη έκδοση, αποτελώντας ένα ευχάριστο και ικανό crossover αυτοκίνητο της μίνι κατηγορίας σε δελεαστική τιμή.

 
What`s new
- 4κίνητο  
- Κινητήρας 1,2 λτ. βενζίνης με 90 ίππους
- Καίει 6,5 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει από 14.030 ευρώ

+ Ζωντάνια κινητήρα, ευελιξία, τετρακίνηση, χώροι
- Αίσθηση και αμεσότητα συστήματος διεύθυνσης, ορατότητα προς τα πίσω, φινίρισμα
 
Διατηρώντας σε μεγάλο βαθμό στις παραδοσιακές αξίες του ονόματός του, το Ignis αποτελεί ένα από τα δημοφιλέστερα και πολυαγαπημένα αυτοκίνητα της Suzuki και στη νέα του γενιά. Βασιζόμενο σε πολύ μεγάλο βαθμό στην δικίνητη έκδοση που πρόσφατα δοκιμάσαμε και μας άφησε θετικές εντυπώσεις, ήρθε η ώρα να δούμε τι παραπάνω του προσφέρει η τετρακίνητη έκδοση. Αρχικά, μαζί με το Fiat Panda είναι τα μοναδικά μίνι αυτοκίνητα που διατίθενται και ως τετρακίνητα με στοχευμένο crossover χαρακτήρα διευρύνοντας έτσι το πεδίο δράσης τους. Το Ignis και σε αυτή του την έκδοση είναι ένα ξεχωριστό και ενδιαφέρον από κάθε άποψη αυτοκίνητο το οποίο προσφέρεται και σε δελεαστική τιμή που ξεκινά από τα 14.030 ευρώ στην έκδοση GL+ με καλό επίπεδο εξοπλισμού.
 
Εμφάνιση: Χτυπάει στο μάτι
Παρά τις κόμπακτ εξωτερικές του διαστάσεις, το νέο Suzuki Ignis καταφέρνει και τραβάει τα βλέμματα μέσω της ιδιαίτερης σχεδίασης του πεντάθυρου αποκλειστικά αμαξώματός του. To εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται καλαίσθητο και σύγχρονο σχεδιαστικά προβάλλοντας δυναμισμό, ενώ από το πλάι και πίσω η εικόνα ξεφεύγει σημαντικά από το να χαρακτηριστεί συμβατική, προβάλλοντας ένα ξεχωριστό σίγουρα, αλλά αμφιλεγόμενης αισθητικής αποτέλεσμα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Tags: SUZUKI, Ignis
 
  • Φίλιππος

    Μια διευκρίνηση που πρέπει να κάνετε είναι οτι το αυτοκίνητο της δοκιμής σας, του οποίου βλέπουμε φωτογραφίες είναι επιπέδου εξοπλισμού GLX και ΟΧΙ GL+, όπως ίσως ΛΑΘΟΣ να ερμηνεύσει κάποιος αναγνώστης σας!!! Η ανώτατη λιανική τιμή του αυτοκινήτου(GLX) της δοκιμής σας ειναι 15.780€+700€(διχρωμια)=16.480€ και ΟΧΙ 14.030(GL+).

      40
  • Πειραιωτης

    Ειναι εμφανισιμο και διαφορετικο εχει ευχαριστο εσωτερικο και οικονομια ειναι suzuki αρα και αξιοπιστο ειναι μικρο δηλαδη θαυμα για την πολη και οχι πανακριβο,και πανω απο ολα και πρωτο στοιχειο που θα σε κανει να το αγαπησεις ειναι οτι εχει στην ουγια σφραγιδα κατασκευης 100% made in japan....εδω τα λογια ειναι περιττα!!

      36
  • Βασίλης

    Το αμαξάκι αυτό έχει το 'πακετάκι' της επιτυχίας. Ηδη έχει 109 ταξινομήσεις τον Ιανουάριο και μόνο πίσω από το Panda και Aygo. Ο αντιαισθητικός κ@λ@ς είναι κι αυτός συστατικό της επιτυχίας και της απήχησης που θα έχει. Και μόνο που κινείται στην κατεύθυνση του ελαχιστου βάρους είναι για μένα γκόλ από τα αποδυτήρια..

      29
  • Γιώργος

    Καλώς ήρθε και καλοτάξιδο το νέο ignis στην Ελληνική πραγματικότητα! Περιμένω εν αγωνίως συγκριτικό τέστ με τον έναν και μοναδικό-εως τώρα αν μη τι άλλο- βασιλιά στην κατηγορία, Fiat Panda 4x4!

      18
  • FaniSporty

    Αυτό το τελείωμα να μην είχε στο πίσω μέρος και θα ήταν ότι καλύτερο στη συγκεκριμένη κατηγορία...

      13
  • Φίλιππος

    ΧΑΡΜΟΛΥΠΗ......, έκανα TEST DRIVE!!! ΘΕΤΙΚΑ:1)Μικροσκοπικό, αλλά ταυτόχρονα τόσο ευρύχωρο.2)Ο καλύτερος επιλογέας ταχυτήτων που έχω πιάσει στα χερια μου.3)Εξαιρετικά πολιτισμένος και ευστροφος κινητήρας.4)Εντυπωσιακά άνετα καθίσματα με θαυμάσια στήριξη στις στροφές.5)Άπειρα Gadget για να "παιξεις" στην έκδοση GLX..., πραγματικά έχει ότι μπορείς να φανταστείς το αυτοκινητάκι. ΑΡΝΗΤΙΚΑ: 1)Κάτι δεν πάει καλά με το τιμόνι και εξηγούμαι. Ενώ πολύ σωστά εντός πόλης είναι πούπουλο οταν είσαι ακίνητος και σκληραίνει οταν κινήσε, στην εθνική είναι μάλλον υπερβολικά σκληρό και βρίσκεις μάλλον ενοχλητικά πολύ αντίσταση στην αλλαγή λωρίδας. 2) Επίσης κάτι δεν πάει καλά στην κίνηση με ταχυτητες εθνικής(110+), παρατήρησα μία περίεργη αίσθηση πλεύσης, οχι σαν μαλακές αναρτήσεις αλλά σαν να ταλαιπωρείται το αυτοκίνητο απο πλευρικους ανέμους(δεν κουνιόταν φύλο έξω). 3) Πάλι κάτι δεν μου άρεσε στις κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Το αμάξι σε καμμία περίπτωση δεν κοπανούσε αλλά είχα την αίσθηση οτι, οτι υπήρχε στο δρόμο το καταλάβαινα. ΑΥΤΑΑΑΑΑΑ...κρίμα δεν ξέρω ξενέρωσα λίγο......, πείτε και εσείς το οδήγησε κανείς, ή εγώ είμαι ο περίεργος??!?

      6
  • sakis88

    Χωρίς να θέλω να αναφέρω κάτι για την αξιοπιστία του αυτοκινήτου (που λογικά θα είναι ικανοποιητική) η τιμή του είναι λιγάκι τσιμπημένη για ένα αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στην Ινδία.Εντάξει το πίσω μέρος μας τα χαλάει λίγο και πιστεύω το κάνει λίγο φτωχό (όπως και το KΑ+,celerio,ecosport,αν και από μπροστά ειναι εμφανήσιμα).Αφού έρχονται τόσα αυτοκίνητα που γίνονται στην Ινδία ,πρέπει να φέρουν για μικρό αυτοκίνητο πόλης το Renault Kwid και για SUV το Hyundai Creta

      4
  • Κώστας Δ.

    Γιαπωνέζικο αυτοκίνητο; Με Fiat μηχανή 20ετίας λίγο δύσκολο!! Δεν το λέει όμως κανεις αυτό!!

      2
  • devil's advocate

    θελω και μια καυτη εκδοση με τον 1.4 με τους 140 ιππους.τετρακινητο και με τετοιο βαρος θα ειναι καταπληκτικο!!!

      2