«O κινητήρας EA888 με τους 420 ίππους είναι νεκρός». Δείτε ποιος το δήλωσε, καθώς και ποιο μοτέρ επιλέχθηκε να συνεχίσει την πορεία του στην Audi.

«O κινητήρας EA888 με τους 420 ίππους είναι νεκρός». Δείτε ποιος το δήλωσε, καθώς και ποιο μοτέρ επιλέχθηκε να συνεχίσει την πορεία του στην Audi.

Τέλος εποχής για TFSI 2,0 λτ.

2.516 Επισκέψεις στο άρθρο (28/9/2016)

Στο φως της δημοσιότητας ήρθαν πληροφορίες, που θέλουν τη διακοπή της εξέλιξης του τετρακύλινδρου δίλιτρου κινητήρα απόδοσης 420 ίππων, του VW Group. Ποιο μοτέρ επιλέχθηκε να συνεχίσει την πορεία του στην Audi;

Το 2014, στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, είχε κάνει την εμφάνιση του το πρωτότυπο Audi TT Quattro sport, το οποίο έκρυβε κάτω από το καπό του τον δίλιτρο TFSI κινητήρα, με κωδικό παραγωγής EA888, ο οποίος απέδιδε 420 ίππους ισχύος και 450 Nm ροπής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Σήμερα ήρθαν πληροφορίες στο φως της δημοσιότητας, που θέλουν τον αποκλεισμό του συγκεκριμένου μοτέρ, από τη γραμμή εξέλιξης της γερμανικής μάρκας. Το αρχικό πλάνο περιελάμβανε την παράλληλη εξέλιξη και παραγωγή του με τον πεντακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2,5 λτ., εν τούτοις οι δηλώσεις του αρχιμηχανικού της Audi Quattro ήρθαν να το διαψεύσουν.
 

Ο Stephan Reil, επικεφαλής του τμήματος μηχανολογίας της Audi Quattro, πιο συγκεκριμένα δήλωσε «ο κινητήρας EA888 με τους 420 ίππους είναι νεκρός». Υπενθυμίζουμε πως το τετρακύλινδρο μοτέρ είναι δουλειά του Freidrich Eichler, ενώ ταίριαξε απόλυτα σε μικρότερα μοντέλα βασισμένα στην MQB πλατφόρμα.

Τέλος σοφή χαρακτηρίστηκε η επιλογή του πεντακύλινδρου κινητήρα, έναντι του τετρακύλινδρου, από τον κ. Reil, λόγω κόστους κατασκευής. Επιπλέον δήλωσε πως «οι καταναλωτές αγαπούν τον ήχο του πεντακύλινδρου κινητήρα».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL