Δείχνει ράθυμος κάτω από τις 2.500 σ.α.λ., αλλά τελικά ο turbo 1,4 MultiAir χάρη και στην πλούσια ροπή του στις μεσαίες στροφές κινεί πειστικά το ελαφρύ Fiat 124 Spider.

Kινητήρας: Ιταλική καρδιά με 140 PS

43.653 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/11/2016

Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα μέρη, ο κινητήρας είναι ιταλικής προέλευσης και δεν είναι άλλος από τον turbo 1,4 ΜultiAir, που αποδίδει 140 άλογα και 240 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 2.250 σ.α.λ. Να θυμίσουμε την καινοτομία του κινητήρα αυτού, που διαθέτει 1 εκκεντροφόρο μιας και οι βαλβίδες εισαγωγής ελέγχονται ηλεκτροϋδραυλικά. Στην πράξη ο κινητήρας μπορεί να εμφανίζεται κάπως ράθυμος κάτω από τις 2.000 σ.α.λ., αλλά σε συνδυασμό με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο σφιχτής κλιμάκωσης, την πλούσια ροπή και το χαμηλό βάρος, οι επιδόσεις έχουν μπρίο (0-100 σε 7,9 δλ, 60-100 με 4η σε 5,5 δλ και 80-120 με 5η σε 6,6 δλ). Εκρηκτικό δεν το λες και δεν ανεβάζει υψηλές στροφές, αλλά ο ήχος από τις εξατμίσεις έχει χρώμα και ο επιλογέας σε προκαλεί να ανεβοκατεβάζεις σχέσεις και να επιταχύνεις γρήγορα.  Ευχάριστη έκπληξη ήρθε από την κατανάλωση. Eντάξει τα 6,5 λτ./100 χλμ. που υπόσχεται η Fiat έρχονται μόνο με προσπάθεια σε ανοιχτό δρόμο και με χαμηλή ταχύτητα, αλλά για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου τιμές 8,5-8,9 λτ./100 χλμ. και μάλιστα με σβέλτη οδήγηση δεν είναι άσχημες. Πάντως με εκπομπές CO2 148 γρ./χλμ. δεν έχει ελεύθερη είσοδο στον «πράσινο» δακτύλιο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • mparmoutogatos

    Ηθελα να ρωτησω αν το AUTOTRITI θα κανει καποιο αρθρο για το ΣΚΑΝΔΑΛΟ μεγατονων του VW GROUP που εβγαλε το Der Spiegel για 800.000 αορατες ταξινομισεις στην Γαλλικη αγορα......?????Φουσκωνοντας τις πωλησεις για να λεμε οτι ειμαστε πρωτοι και οτι χτυπαμε πρωτιες......Τελικα και εδω για απατη μιλαμε......Η αντιδραση του VAG ηταν ''δεν σχολιαζουμε'' και για τα ματια του κοσμου εδιωξαν τον εκει αρχιμάγειρα υπευθυνο του VW Group

      29
  • GIORGIO

    Το Spider της Fiat είναι μοναδικό και με μία ιστορία 50 ετών.To design παραπέμπει στο θρυλικό μοντέλο τουλάχιστον εξωτερικά και στο δρόμο είναι πολύ καλό και δυνατό. Το εσωτερικό του θα ήθελε κάτι από το παρελθόν μία πινελιά,αλλά δεν μπορούμε να έχουμε και πολλές απαιτήσεις μια που το project είναι κοινό από την Mazda και Fiat. Όσο αφορά την τιμή είναι στα 20.600 ευρώ προ φόρων,δεν φταίει η Fiat αν εμείς στην Ελλάδα και σε Κάποιες άλλες χώρες φορολογούν άγρια λες και αγοράζουμε κάποια Ferrari.Η Αγγλία,η Αμερική,η Γερμανία,η Ισπανία και η Κύπρος το πουλούν με τους φόρους στα 23.000-24.000 το απλό και το Lusso γύρω στα 25.500-26.500. To αυτοκίνητο μετράει!!

      12
  • Χρίστος

    Αδικαιολόγητα ακριβό. 10 χιλιάρικα φθηνότερο θα έπρεπε να είναι. Εκτός της οικονομικής κρίσης, θα ήθελα να μάθω ποιος θα σκάσει από 31 χιλιάρικα για αυτό το αμάξι το οποίο μεταπωλητικά μετά από 3 χρόνια δεν θα το πουλάει ούτε 8 χιλιάρικα.

      12