Η πίσω κίνηση του Fiat 124 Spider θα χαρίσει χαμόγελα στον ενθουσιώδη οδηγό. Μέχρι σε ένα σημείο όμως γιατί η απουσία μπλοκέ διαφορικού δεν βοηθά στην γλιστερή άσφαλτο.

Δεν μπορείς παρά να αποδώσεις τα εύσημα για την ακαμψία του πλαισίου ακόμη και σε δύσκολες καταστάσεις.

Στο δρόμο: «Ζυγισμένο» & διασκεδαστικό

43.650 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/11/2016

Η συνταγή της επιτυχίας για το Fiat 124 Spider βασίζεται στο σχετικά χαμηλό βάρος (1.050 κιλά) χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου, στην ιδανική κατανομή βάρους 50-50 ανά άξονα και χαμηλά, σε μηχανικές επιλογές όπως τα διπλά ψαλίδια της ανάρτησης μπροστά και τους πολλαπλούς συνδέσμους, στην τοποθέτηση του κινητήρα πίσω από τον εμπρός άξονα και του κιβωτίου στο κέντρο του αυτοκινήτου, στο χαμηλό κέντρο βάρους και φυσικά στην πίσω κίνηση. Στην πράξη τα χαμόγελα αρχίζουν μόλις ο οδηγός «κουμπώσει» στο κάθισμα και νιώσει το τιμόνι σχεδόν κάθετα μέσα στα χέρια του. Μετά είναι αυτή η γλυκιά, μηχανική αίσθηση και το κούμπωμα του κιβωτίου και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης παρά τους τροχούς των 17 ιντσών. Από εκεί και πέρα, το Fiat 124 Spider εμφανίζει έναν, αναμενόμενο διασκεδαστικό χαρακτήρα. Γρήγορα αντιλαμβάνεσαι την πισωκίνητη «προίκα» του με το σχετικά βαρύ τιμόνι να είναι ακριβές και απαλλαγμένο από ανεπιθύμητες αντιδράσεις, τη στιγμή που εμφανίζει τη «ζωντάνια», που μόνο ίσως τα διπλά ψαλίδια μπροστά ξέρουν να προσφέρουν. Όταν οι ρυθμοί ανέβουν η αίσθηση που αφήνει το 124 Spider δε θα λέγαμε πως είναι όσο ελαφριά αφήνει να εννοηθεί το βάρος των 1.050 κιλών, αλλά η ανάρτηση ελέγχει απόλυτα το αμάξωμα και η κλίση είναι περιορισμένη. Σε καλή άσφαλτο η πρόσφυση είναι τονισμένη και σε βοηθά να κινηθείς σε γρήγορο ρυθμό, ακόμα και αν οι εναλλαγές πορείας είναι πολλές και συνεχόμενες. Σε πιο γλιστερά οδοστρώματα και με το ESP εκτός (βγαίνει εύκολα με το πάτημα του κουμπιού αριστερά στο ταμπλό) η πίσω κίνηση θα χαρίσει χαμόγελα στον ενθουσιώδη οδηγό. Μέχρι σε ένα σημείο όμως γιατί η απουσία μπλοκέ διαφορικού, ενίοτε δεν βοηθά τη δύναμη να περάσει κάτω με τον τρόπο που πρέπει. Είναι πραγματικά κρίμα που ένα τόσο «υπάκουο» και εξαιρετικά ζυγισμένο roadster δεν είναι τόσο διασκεδαστικό, όσο θα μπορούσε να είναι με ένα ελεγχόμενο πίσω διαφορικό. Το τελευταίο είναι προνόμιο μόνο της έκδοσης με τα σήματα της Abarth. Aπό εκεί και πέρα δεν μένει παρά να αποδώσεις τα εύσημα για την ποιότητα στην καμπίνα, το τσαγανό και την ακαμψία του πλαισίου ακόμη και σε δύσκολες καταστάσεις, την αποτελεσματική προστασία από τον αέρα όταν η κουκούλα είναι κλειστή και την εξαιρετική εφαρμογή της όταν κλείνει και φυσικά στα δυνατά και άκρως αποτελεσματικά φρένα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • mparmoutogatos

    Ηθελα να ρωτησω αν το AUTOTRITI θα κανει καποιο αρθρο για το ΣΚΑΝΔΑΛΟ μεγατονων του VW GROUP που εβγαλε το Der Spiegel για 800.000 αορατες ταξινομισεις στην Γαλλικη αγορα......?????Φουσκωνοντας τις πωλησεις για να λεμε οτι ειμαστε πρωτοι και οτι χτυπαμε πρωτιες......Τελικα και εδω για απατη μιλαμε......Η αντιδραση του VAG ηταν ''δεν σχολιαζουμε'' και για τα ματια του κοσμου εδιωξαν τον εκει αρχιμάγειρα υπευθυνο του VW Group

      29
  • GIORGIO

    Το Spider της Fiat είναι μοναδικό και με μία ιστορία 50 ετών.To design παραπέμπει στο θρυλικό μοντέλο τουλάχιστον εξωτερικά και στο δρόμο είναι πολύ καλό και δυνατό. Το εσωτερικό του θα ήθελε κάτι από το παρελθόν μία πινελιά,αλλά δεν μπορούμε να έχουμε και πολλές απαιτήσεις μια που το project είναι κοινό από την Mazda και Fiat. Όσο αφορά την τιμή είναι στα 20.600 ευρώ προ φόρων,δεν φταίει η Fiat αν εμείς στην Ελλάδα και σε Κάποιες άλλες χώρες φορολογούν άγρια λες και αγοράζουμε κάποια Ferrari.Η Αγγλία,η Αμερική,η Γερμανία,η Ισπανία και η Κύπρος το πουλούν με τους φόρους στα 23.000-24.000 το απλό και το Lusso γύρω στα 25.500-26.500. To αυτοκίνητο μετράει!!

      12
  • Χρίστος

    Αδικαιολόγητα ακριβό. 10 χιλιάρικα φθηνότερο θα έπρεπε να είναι. Εκτός της οικονομικής κρίσης, θα ήθελα να μάθω ποιος θα σκάσει από 31 χιλιάρικα για αυτό το αμάξι το οποίο μεταπωλητικά μετά από 3 χρόνια δεν θα το πουλάει ούτε 8 χιλιάρικα.

      12