Στις στροφές, το Nissan Note αποδεικνύεται απόλυτα ασφαλές, με αντιδράσεις προοδευτικές και ελεγχόμενες.

Οδική συμπεριφορά-Ανεση: Ασφαλές, ευέλικτο και με πολύ καλή άνεση

156.052 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/7/2015

Το Nissan Note βασίζεται σε νέα πλατφόρμα, το δάπεδο «V» που γνωρίζουμε από το Micra, η οποία προσφέρει καλύτερη ακαμψία από πριν, ενώ παράλληλα συμβάλει και στη συνολική μείωση του βάρους του αυτοκινήτου. Η ανάρτηση διατηρεί κλασικές λύσεις με Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και Ημιάκαμπτο άξονα στο πίσω μέρος, ενώ η υποβοήθηση του τιμονιού, όπως συνηθίζεται πλέον, είναι ηλεκτρική. 


Στην πράξη τώρα, το Nissan Note ξεχωρίζει για την ευχρηστία και την ευκολία στην οδήγηση εντός πόλεως, προσφέροντας πολύ καλή περιμετρική ορατότητα μέσω των αρκετών γυάλινων επιφανειών και των μεγάλων πλαϊνών καθρεπτών. Εκτός της πόλεως τώρα και στο ταξίδι, η σταθερότητα είναι δεδομένη στην ευθεία και το αυτοκίνητο δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους, αν και ο θόρυβος είναι αισθητός. Στις στροφές, το Note εμφανίζει τονισμένες κλίσεις από το αμάξωμα και η υποστροφή έρχεται σχετικά γρήγορα, ωστόσο οι αντιδράσεις είναι ελεγχόμενες και προοδευτικές, ενώ το μερικώς απενεργοποιούμενο ESP φροντίζει για να διατηρούνται υψηλά τα περιθώρια της πρόσφυσης. Στα συν πάντως του αυτοκινήτου και η πολύ καλή άνεση από την ανάρτηση, με τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα να περιορίζει τις αναπηδήσεις του κατά το πέρασμα από εγκάρσιες ανωμαλίες. 

Το τιμόνι από την πλευρά του διαθέτει μικρές διαστάσεις και σωστό βάρος, ωστόσο η αίσθησή του είναι τεχνητή και στις στροφές αποδεικνύεται λιγότερο γρήγορο από όσο θα θέλαμε. Τα φρένα τέλος, έχουν καλή αίσθηση και η απόδοσή τους κρίνεται ικανοποιητική για την κατηγορία (100-0 χλμ./ώρα κάτω από τα 40,0 μ.).

 
  • loukia

    Elmariachi, ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΓΡΑΦΩ, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      32
  • mike

    Με το που καθεσαι μεσα θες να πεταχτεις κατευθειαν απο το παραθυρο απο την φτηνια και την πλαστικουρα του εσωτερικου,μεχρι και οι κορεατες φτιαχνουν καλυτερα εσωτερικα

      15
  • teo

    Οταν ολα τα υπολοιπα μοντελα μαζι της κατηγοριας του δεν κανουν ουτε τις μισες πωλησεις κ μοιαζουν με κατσαρολες π.χ. b-max ε κατι λεει αυτο

      12
  • notakias

    Με το που κάθεσαι μέσα θέλεις να βγεις έξω ???? μηπως μπήκες σε κάνα lada? Μια χαρά είναι.. η πλούσια έκδοση έχει τα πάντα. Ότι υπάρχει στην αγορά από εξοπλισμό. Κινητήρας Διαμαντη. Diesel 1.5.

      10
  • notakias

    καταναλωση μεικτη 5,3 εκτος για ταξιδι θα δεις και κατω από 4,5!! 1,500diesel. τράβηγμα κινητηρα σουπερ. χωροι πολύ άπλα ειδικα στην εκδοση που τραβιέται το πισω καθισμα και ελευθερωνει από πορτπαγκαζ. εάν ψάχνεις μεχρι αυτά τα χρηματα τον κωλο σου από κατω να χτυπας δεν βρίσκεις κατι καλυτερο. εννοω σε χωρους και κινητηρα. αρνητικα. δυσκολευτικα να συνηθισω λιγο τον συμπλεκτη είναι μαλακος πολύ.

      7
  • notakias

    το παραλαμβάνω σε λίγες μέρες , θα σας ενημερώσω

      5
  • cynic

    Εμένα μία φορά που είχα μπει πίσω σε ένα Note ταξί, μου ερχόταν να πεταχτώ έξω από το παράθυρο από τις αναπηδήσεις της ανάρτησης. Χοροπηδούσε σαν να μην έχει καθόλου αμορτισέρ. Αλλά δεν μπορείς να περιμένεις κάτι καλύτερο: ινδικό Micra με ψηλότερο κέντρο βάρους δεν είναι;

      4