Ο αξιόλογος 1,5 diesel κινητήρας της Renault- Nissan προσφέρει καλές επιδόσεις και κυρίως, αρκετά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Κινητήρας-επιδόσεις: Με έμφαση στην οικονομία

156.055 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/7/2015

Η diesel έκδοση του Nissan Note δεύτερης γενιάς έρχεται με το γνωστό, αξιόλογο και δοκιμασμένο 1,5 dCi πετρελαιοκινητήρα της Renault-Nissan κάτω από το καπό της. Το μοτέρ αυτό στην περίπτωση του Note αποδίδει 90 ίππους ισχύος και κυρίως, 200 Nm ροπής διαθέσιμα μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου και παρά τη μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου 5 σχέσεων, οι επιδόσεις που προσδίδει κρίνονται αρκετά καλές και ικανές να κινήσουν με άνεση το Note τόσο εντός των τειχών της πόλεως, όσο και εκτός αυτών. 


Παράλληλα, ο οδηγός μπορεί να κινηθεί εξαιρετικά οικονομικά με το αυτοκίνητο εκμεταλλευόμενος το μακρύ κιβώτιο εκτός πόλεως, το στάνταρ σύστημα start/stop εντός πόλεως, αλλά και την επιλογή «Eco» που αλλάζει σε πιο οικολογικό το set-up του κινητήρα. Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε ότι στην πράξη εύκολα κρατά κανείς τη μέση κατανάλωση κάτω από τα 5,0 λτ./100 χλμ., ενώ και οι εκπομπές ρύπων βρίσκονται στα 92 γρ./χλμ., απαλλάσσοντας τον κάτοχό του από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Σε ό,τι αφορά στη λειτουργία του κινητήρα, η Nissan ανακοινώνει σημαντική βελτίωση σε κραδασμούς και θόρυβο σε σχέση με το παρελθόν, κάτι που στην πράξη δεν επιβεβαιώνεται πλήρως μιας και πάνω από τις μεσαίες στροφές λειτουργίας του, το μοτέρ αυτό θα γίνει αισθητό στο εσωτερικό.

 
  • loukia

    Elmariachi, ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΑ ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΓΡΑΦΩ, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΜΕ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      32
  • mike

    Με το που καθεσαι μεσα θες να πεταχτεις κατευθειαν απο το παραθυρο απο την φτηνια και την πλαστικουρα του εσωτερικου,μεχρι και οι κορεατες φτιαχνουν καλυτερα εσωτερικα

      15
  • teo

    Οταν ολα τα υπολοιπα μοντελα μαζι της κατηγοριας του δεν κανουν ουτε τις μισες πωλησεις κ μοιαζουν με κατσαρολες π.χ. b-max ε κατι λεει αυτο

      12
  • notakias

    Με το που κάθεσαι μέσα θέλεις να βγεις έξω ???? μηπως μπήκες σε κάνα lada? Μια χαρά είναι.. η πλούσια έκδοση έχει τα πάντα. Ότι υπάρχει στην αγορά από εξοπλισμό. Κινητήρας Διαμαντη. Diesel 1.5.

      10
  • notakias

    καταναλωση μεικτη 5,3 εκτος για ταξιδι θα δεις και κατω από 4,5!! 1,500diesel. τράβηγμα κινητηρα σουπερ. χωροι πολύ άπλα ειδικα στην εκδοση που τραβιέται το πισω καθισμα και ελευθερωνει από πορτπαγκαζ. εάν ψάχνεις μεχρι αυτά τα χρηματα τον κωλο σου από κατω να χτυπας δεν βρίσκεις κατι καλυτερο. εννοω σε χωρους και κινητηρα. αρνητικα. δυσκολευτικα να συνηθισω λιγο τον συμπλεκτη είναι μαλακος πολύ.

      7
  • notakias

    το παραλαμβάνω σε λίγες μέρες , θα σας ενημερώσω

      5
  • cynic

    Εμένα μία φορά που είχα μπει πίσω σε ένα Note ταξί, μου ερχόταν να πεταχτώ έξω από το παράθυρο από τις αναπηδήσεις της ανάρτησης. Χοροπηδούσε σαν να μην έχει καθόλου αμορτισέρ. Αλλά δεν μπορείς να περιμένεις κάτι καλύτερο: ινδικό Micra με ψηλότερο κέντρο βάρους δεν είναι;

      4