Δεν είναι έντονες οι αλλαγές σε σχέση με την απλή έκδοση. Τα φανάρια είναι πιο σκούρα και οι ζάντες ειδικής σχεδίασης.

Εξωτερική εμφάνιση: Διακριτικό

15.878 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/9/2015

Η εν λόγω έκδοση του μοντέλου δεν διαφοροποιείται σε μεγάλο βαθμό σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις και μόνο οι «ψαγμένοι» θα καταλάβουν αμέσως για ποια πρόκειται. Έτσι, διαφορικά είναι τα σκουρόχρωμα φανάρια εμπρός, η σχεδίαση των ζαντών, η χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης και το α λά carbon spoiler στον πίσω προφυλακτήρα. Η μεγάλη αεροτομή, επίσης, αποτελεί ένα ακόμη διακριτικό της έκδοσης, ενώ από εκεί και πέρα το Pulsar διατηρεί τη σχεδίαση των υπολοίπων εκδόσεων. Έτσι, εντύπωση προκαλούν η μάσκα σε σχήμα V, το «πρησμένο» καπό, αλλά και τα επιθετικής σχεδίασης φανάρια. Σε κάθε περίπτωση, η σχεδίαση του Nissan Pulsar 1,6 DiG-T δεν είναι κραυγαλέα και απευθύνεται σε όσους θέλουν να κάνουν… γρήγορες, χαμηλές πτήσεις κρατώντας χαμηλό προφίλ.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση Nissan Pulsar
Κινητήρας 1,6 DiG-T
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.618
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία `Αμεσος ψεκασμός, turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 190/5.600
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 240/2.000-4.000
Start/Stop NAI
Eπιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 7,7
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 7,9/8,8
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 9,8/11,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 217
Βάρος (κιλά) 1.325
Κατανάλωση
Μέση εργοστασιακή (λτ./100 χλμ.) 5,7-5,9
Μέση δοκιμής (λτ./100 χλμ.) 7,2
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 134-138
Εργοστασιακές μετρήσεις στην Ισχύ και τη Ροπή 0
Εξοπλισμός - τιμή
VSA *
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π *-*
Κεντρικό κλείδωμα *
Ηλεκτρικοί καθρέπτες *
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού *
Αυτόματος κλιματισμός *
Ηχοσύστημα *
Cruise control *
Ζάντες αλουμινίου *
Προβολείς ομίχλης *
Φώτα ημέρας *
Eξοπλιστική έκδοση ACENTA CON
Τιμή από (ευρώ) 24.500
Τιμή μετά από απόσυρση (ευρώ) 21.870
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,6
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 2,7
Κύκλος στροφής (μ.) 10,2
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) -
Διάσταση ελαστικών 0
Mετρήσεις χώρων (χλστ.)
Κεφάλι οδηγού 54
Κεφάλι πίσω 22
Πλάτος εμπρός 1.401
Πλάτος πίσω 1.371
Πόδια πίσω 173
Χώρος αποσκευών (λτ.) 385
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος (χλστ.) 4.387x1.768x1.520
Μεταξόνιο (χλστ.) 2.700
 
  • DIM

    Ολα τα αμάξια την σήμερον ημέρα είναι καλά και προσφέρουν πολλά,τα μόνο υπερκτιμημένα είναι τα αμάξια του group vw με το φοβερό marketing που έχουν και τις άκρες που έχουν αποκτήσει.Συμφωνείς αγαπητό autotriti;Θυμάστε το Fiat Bravo που το είχατε ξεσκίσει χωρίς λόγο,και για τα ξεφτίλο vw τα έχετε θεοποιήσει για ευνόητους λόγους.

      79
  • kostas.

    ΟΙ Γερμανοι ηταν παντα εξπερτ στην προπαγανδα...... Φανταστειτε να μην υπηρχαν δασμοι και τελωνεια και να μπορουσαν να πουλουσαν οι ιαπωνες κ οι κορεατες πια,τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στην ιαπωνια στην ευρωπη.... απλα δειτε τι κυκλοφορει στα ιαπωνικα sites... toyota.jp http://www.nissan.co.jp/ http://www.mazda.co.jp/ http://www.daihatsu.co.jp/

      78
  • elmariachi

    <<Απουσία σχεδιαστικών λεπτομερειών>> Αγαπητοί του autotrti δεν είδα πότε αυτή την παρατήρηση στα μείον των μοντέλων της ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ. ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ. Αλλά μάλλον ενοχλεί που NISSAN έχει 16αρη 190 ίππων και μπαίνει στα χωράφια της Γκόλφως.

      73
  • 555

    Έπεσε στην dieselοεποχή δυστυχώς!4-5 χρονάκια νωρίτερα να είχε βγει,δε θα βλέπαμε vw στον δρομο!

      62
  • TASSOS

    Πολυ καλο και σε καλη τιμη. Με χαλαει η πισω αναρτηση σε ενα μοντελο με αυτον τον κινητηρα. Αν ειχαν προσεξει την αναρτηση/οδικη συμπεριφορα και το σχεδιασμο θα μιλουσαμε για το κορυφαιο μικρομεσαιο.

      56
  • elmariachi

    Αν βγάλει στην παραγωγή η Nissan το Pulsar Nismo με 18αρη τετρακύλιδρο turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 270 ίππων είμαι περίεργος τι θα γράψετε.

      27
  • Μανος

    Αν και φαν του ομίλου vw το pulsar ειναι πιστεύω οτι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορα,εντάξει δεν ειναι τοσο δυναμικό σχεδιαστικα,αλλα πιος νοιαζεται για αυτο....οταν εχει 190psss......:-)

      16
  • Μιχάλης

    Παρότι πρόκειται για μία αξιόλογη προσπάθεια, έχει δύο σημαντικά μειονεκτήματα. 1) Νομίζω ότι ο συνδυασμός 190 ίππων με ημιάκαμπτο άξονα πίσω είναι παράταιρος. 2) Η τιμή είναι σχετικά τσιμπημένη. Θεωρώ ότι το Leon FR 1.8 tsi 180 ps είναι μία συνολικά καλύτερη πρόταση αφού είναι γρηγορότερο, οικονομικότερο σε κατανάλωση και φθηνότερο στην αγορά, χωρίς να χάνει σημαντικά σε χώρους. Πάντως χαίρομαι να βλέπω τέτοια αμάξια, έχουμε πήξει στα τρικύλινδρα!

      5
  • Θανασης

    Αφού υπάρχει απουσία σχεδιαστικών λεπτομερειών στο pulsar,την επόμενη φορα σε τεστ του vw group να αναφέρετε για το φωτοτυπικό,το οποιο βεβαια ειναι και χαλασμένο.

      4
  • kostas Λ

    " Διάσταση ελαστικών 185/65 R15 " ???? κάτι δεν πάει καλά ...

      1
    • autotriti

      Απάντηση: Στο κείμενο, στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, αναφέρουμε ότι έχει 18αρια ελαστικά. Το email σας είναι λάθος. Δεν μπορέσαμε να επικοινωνησουμε μαζί σας.

        3
  • Gefer

    Πολύ καλή προσπάθεια αλλά αν και ιδιαίτερα συμπαθής εταιρεία πρέπει να το πάρουν απόφαση και να κάνουν κάτι με τη σχεδίαση. Δε μπορεί να έχεις αυτό το ταμπλώ μέσα και αυτές τις γραμμές γενικά σα ξεφούσκωτο Quasqai.

      3
  • Berlin

    poli oreo autokinito gia iaponiko amaksi makari na ta pai kala kai sinisferi ston adagonismo oxi mono stin ellada alla kai stin europi! to komplex merikon gia ta germanika kai di perisotero gia ta vw mou thimizi tous olimpiakous kai tous adiolimpiakous grafikotita sto full......

      2
  • panosl

    Το αμάξι πρέπει, όταν πας να μπεις να το οδηγήσεις, να "φτιάχνεσαι"... Σωστός; Τι να τα κάνεις τα άλογα όταν βλέπεις το συγκεκριμένο και σκέφτεσαι πότε θα πάρεις σύνταξη... Αν τη πάρεις βέβαια...

      1
  • Αντωνης

    Παντος η nissan δεν ξερει επισημα τις τιμες...περασα τηλεφωνησα κανεις δεν ηταν σιγουρος..αν εσεις ξερετε ενημερωστε και γιατην techna εκδοση ποια ειναι η τιμη...

      1