15.873 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/9/2015
Το Nissan Pulsar των 190 ίππων απευθύνεται σε οδηγούς που θέλουν να κινούνται γρήγορα, όχι όμως και κουραστικά, δηλαδή να καλύπτουν έως ένα βαθμό το οικογενειακό τους προφίλ. Ή με άλλα λόγια να μπορούν να πάνε γρήγορα, χωρίς να γκρινιάζει η συνοδηγός ή οι πίσω επιβάτες. Η ανάρτησή του δεν είναι κούτσουρο, αλλά σφιχτή όσο πρέπει ώστε να περνάει άνετα πάνω από τις ανωμαλίες του δρόμου και ταυτόχρονα να μην γέρνει πολύ έχοντας αυξημένα όρια πρόσφυσης. Και αν κάποιες από τις ανωμαλίες περνούν στην καμπίνα, αυτό οφείλεται στα 18άρια λάστιχα του μοντέλου της δοκιμής.
Από την άλλη, το τιμόνι είναι πλούσιο σε πληροφόρηση όταν ανεβάσεις οδηγικούς ρυθμούς και λίγο ελαφρύ σε βάρος, ώστε να μην σε κουράζει σε καθημερινές συνθήκες. Τα φρένα έπειτα είναι ανθεκτικά και αποτελεσματικά, δεν θα κουραστούν σε μία γρήγορη κατάβαση. Αν πρέπει να του προσάψουμε κάτι, αυτό είναι η ψηλή θέση οδήγησης η οποία θα ενοχλήσει λίγο σε ένα μακρινό ταξίδι, ή δεν συνάδει με την σπορ πλευρά του DNA του. Όσο για το πώς αντιδράει σε γρήγορους ρυθμούς; Η μούρη μπαίνει μέσα εκεί που νομίζεις ότι θα υποστρέψει, ενώ το πίσω μέρος ακολουθεί. Δεν είναι σκληροπυρηνικό όσο ένα GTI, αλλά περισσότερο ένα GT με το οποίο θα κινηθείς γρήγορα και χωρίς να ιδρώσεις πίσω από το τιμόνι και χωρίς να το αντιληφθείς!
Ολα τα αμάξια την σήμερον ημέρα είναι καλά και προσφέρουν πολλά,τα μόνο υπερκτιμημένα είναι τα αμάξια του group vw με το φοβερό marketing που έχουν και τις άκρες που έχουν αποκτήσει.Συμφωνείς αγαπητό autotriti;Θυμάστε το Fiat Bravo που το είχατε ξεσκίσει χωρίς λόγο,και για τα ξεφτίλο vw τα έχετε θεοποιήσει για ευνόητους λόγους.
ΟΙ Γερμανοι ηταν παντα εξπερτ στην προπαγανδα......
Φανταστειτε να μην υπηρχαν δασμοι και τελωνεια και να μπορουσαν να πουλουσαν οι ιαπωνες κ οι κορεατες πια,τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στην ιαπωνια στην ευρωπη....
απλα δειτε τι κυκλοφορει στα ιαπωνικα sites... toyota.jp http://www.nissan.co.jp/
http://www.mazda.co.jp/ http://www.daihatsu.co.jp/
<<Απουσία σχεδιαστικών λεπτομερειών>>
Αγαπητοί του autotrti δεν είδα πότε αυτή την παρατήρηση στα μείον των μοντέλων της ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ. ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ. Αλλά μάλλον ενοχλεί που NISSAN έχει 16αρη 190 ίππων και μπαίνει στα χωράφια της Γκόλφως.
Πολυ καλο και σε καλη τιμη. Με χαλαει η πισω αναρτηση σε ενα μοντελο με αυτον τον κινητηρα.
Αν ειχαν προσεξει την αναρτηση/οδικη συμπεριφορα και το σχεδιασμο θα μιλουσαμε για το κορυφαιο μικρομεσαιο.
Αν και φαν του ομίλου vw το pulsar ειναι πιστεύω οτι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορα,εντάξει δεν ειναι τοσο δυναμικό σχεδιαστικα,αλλα πιος νοιαζεται για αυτο....οταν εχει 190psss......:-)
Παρότι πρόκειται για μία αξιόλογη προσπάθεια, έχει δύο σημαντικά μειονεκτήματα. 1) Νομίζω ότι ο συνδυασμός 190 ίππων με ημιάκαμπτο άξονα πίσω είναι παράταιρος. 2) Η τιμή είναι σχετικά τσιμπημένη. Θεωρώ ότι το Leon FR 1.8 tsi 180 ps είναι μία συνολικά καλύτερη πρόταση αφού είναι γρηγορότερο, οικονομικότερο σε κατανάλωση και φθηνότερο στην αγορά, χωρίς να χάνει σημαντικά σε χώρους. Πάντως χαίρομαι να βλέπω τέτοια αμάξια, έχουμε πήξει στα τρικύλινδρα!
Αφού υπάρχει απουσία σχεδιαστικών λεπτομερειών στο pulsar,την επόμενη φορα σε τεστ του vw group να αναφέρετε για το φωτοτυπικό,το οποιο βεβαια ειναι και χαλασμένο.
Απάντηση: Στο κείμενο, στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, αναφέρουμε ότι έχει 18αρια ελαστικά. Το email σας είναι λάθος. Δεν μπορέσαμε να επικοινωνησουμε μαζί σας.
Πολύ καλή προσπάθεια αλλά αν και ιδιαίτερα συμπαθής εταιρεία πρέπει να το πάρουν απόφαση και να κάνουν κάτι με τη σχεδίαση. Δε μπορεί να έχεις αυτό το ταμπλώ μέσα και αυτές τις γραμμές γενικά σα ξεφούσκωτο Quasqai.
poli oreo autokinito gia iaponiko amaksi makari na ta pai kala kai sinisferi ston adagonismo oxi mono stin ellada alla kai stin europi! to komplex merikon gia ta germanika kai di perisotero gia ta vw mou thimizi tous olimpiakous kai tous adiolimpiakous grafikotita sto full......
Το αμάξι πρέπει, όταν πας να μπεις να το οδηγήσεις, να "φτιάχνεσαι"... Σωστός; Τι να τα κάνεις τα άλογα όταν βλέπεις το συγκεκριμένο και σκέφτεσαι πότε θα πάρεις σύνταξη... Αν τη πάρεις βέβαια...
Παντος η nissan δεν ξερει επισημα τις τιμες...περασα τηλεφωνησα κανεις δεν ηταν σιγουρος..αν εσεις ξερετε ενημερωστε και γιατην techna εκδοση ποια ειναι η τιμη...
Ολα τα αμάξια την σήμερον ημέρα είναι καλά και προσφέρουν πολλά,τα μόνο υπερκτιμημένα είναι τα αμάξια του group vw με το φοβερό marketing που έχουν και τις άκρες που έχουν αποκτήσει.Συμφωνείς αγαπητό autotriti;Θυμάστε το Fiat Bravo που το είχατε ξεσκίσει χωρίς λόγο,και για τα ξεφτίλο vw τα έχετε θεοποιήσει για ευνόητους λόγους.
ΟΙ Γερμανοι ηταν παντα εξπερτ στην προπαγανδα...... Φανταστειτε να μην υπηρχαν δασμοι και τελωνεια και να μπορουσαν να πουλουσαν οι ιαπωνες κ οι κορεατες πια,τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν στην ιαπωνια στην ευρωπη.... απλα δειτε τι κυκλοφορει στα ιαπωνικα sites... toyota.jp http://www.nissan.co.jp/ http://www.mazda.co.jp/ http://www.daihatsu.co.jp/
<<Απουσία σχεδιαστικών λεπτομερειών>> Αγαπητοί του autotrti δεν είδα πότε αυτή την παρατήρηση στα μείον των μοντέλων της ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ. ΤΥΧΑΙΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ. Αλλά μάλλον ενοχλεί που NISSAN έχει 16αρη 190 ίππων και μπαίνει στα χωράφια της Γκόλφως.
Έπεσε στην dieselοεποχή δυστυχώς!4-5 χρονάκια νωρίτερα να είχε βγει,δε θα βλέπαμε vw στον δρομο!
Πολυ καλο και σε καλη τιμη. Με χαλαει η πισω αναρτηση σε ενα μοντελο με αυτον τον κινητηρα. Αν ειχαν προσεξει την αναρτηση/οδικη συμπεριφορα και το σχεδιασμο θα μιλουσαμε για το κορυφαιο μικρομεσαιο.
Αν βγάλει στην παραγωγή η Nissan το Pulsar Nismo με 18αρη τετρακύλιδρο turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 270 ίππων είμαι περίεργος τι θα γράψετε.
Αν και φαν του ομίλου vw το pulsar ειναι πιστεύω οτι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορα,εντάξει δεν ειναι τοσο δυναμικό σχεδιαστικα,αλλα πιος νοιαζεται για αυτο....οταν εχει 190psss......:-)
Παρότι πρόκειται για μία αξιόλογη προσπάθεια, έχει δύο σημαντικά μειονεκτήματα. 1) Νομίζω ότι ο συνδυασμός 190 ίππων με ημιάκαμπτο άξονα πίσω είναι παράταιρος. 2) Η τιμή είναι σχετικά τσιμπημένη. Θεωρώ ότι το Leon FR 1.8 tsi 180 ps είναι μία συνολικά καλύτερη πρόταση αφού είναι γρηγορότερο, οικονομικότερο σε κατανάλωση και φθηνότερο στην αγορά, χωρίς να χάνει σημαντικά σε χώρους. Πάντως χαίρομαι να βλέπω τέτοια αμάξια, έχουμε πήξει στα τρικύλινδρα!
Αφού υπάρχει απουσία σχεδιαστικών λεπτομερειών στο pulsar,την επόμενη φορα σε τεστ του vw group να αναφέρετε για το φωτοτυπικό,το οποιο βεβαια ειναι και χαλασμένο.
" Διάσταση ελαστικών 185/65 R15 " ???? κάτι δεν πάει καλά ...
Απάντηση: Στο κείμενο, στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, αναφέρουμε ότι έχει 18αρια ελαστικά. Το email σας είναι λάθος. Δεν μπορέσαμε να επικοινωνησουμε μαζί σας.
Πολύ καλή προσπάθεια αλλά αν και ιδιαίτερα συμπαθής εταιρεία πρέπει να το πάρουν απόφαση και να κάνουν κάτι με τη σχεδίαση. Δε μπορεί να έχεις αυτό το ταμπλώ μέσα και αυτές τις γραμμές γενικά σα ξεφούσκωτο Quasqai.
poli oreo autokinito gia iaponiko amaksi makari na ta pai kala kai sinisferi ston adagonismo oxi mono stin ellada alla kai stin europi! to komplex merikon gia ta germanika kai di perisotero gia ta vw mou thimizi tous olimpiakous kai tous adiolimpiakous grafikotita sto full......
Το αμάξι πρέπει, όταν πας να μπεις να το οδηγήσεις, να "φτιάχνεσαι"... Σωστός; Τι να τα κάνεις τα άλογα όταν βλέπεις το συγκεκριμένο και σκέφτεσαι πότε θα πάρεις σύνταξη... Αν τη πάρεις βέβαια...
Παντος η nissan δεν ξερει επισημα τις τιμες...περασα τηλεφωνησα κανεις δεν ηταν σιγουρος..αν εσεις ξερετε ενημερωστε και γιατην techna εκδοση ποια ειναι η τιμη...