Το αναβαθμισμένο τιμόνι προσφέρει κάπως καλύτερη πληροφόρηση για τη θέση των εμπρός τροχών.

Άνετο και ασφαλές στο δρόμο παραμένει μια σίγουρη οικογενειακή επιλογή με σωστή ποιότητα κύλισης και χαμηλά επίπεδα θορύβου.

Στο δρόμο: Ανετο και ασφαλές

80.895 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/10/2015

Οι τεχνικοί της Toyota φρόντισαν να ρυθμίσουν εκ νέου αμορτισέρ, ελατήρια, ελαστικούς συνδέσμους και αντιστρεπτικές, έκαναν μικροεπεμβάσεις στο ηλεκτρικό τιμόνι και ενίσχυσαν την ηχομόνωση. Όλα αυτά έχουν θετικό αντίκρισμα στο δρόμο, όπου η αίσθηση που εισπράττεις είναι ότι οδηγείς ένα σημαντικά αναβαθμισμένο σύνολο. 


Η ενισχυμένη ηχομόνωση και η ποιοτικότερη λειτουργία του πετρελαιοκινητήρα δεν αφήνει θορύβους να περάσουν στην καμπίνα, το ταξίδι είναι ήσυχο και άνετο και η ποιότητα κύλισης βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα. Σε αντίθεση με τα διπλά ψαλίδια της βενζινοκίνητης 1,2Τ έκδοσης, στην πίσω ανάρτηση συναντάμε έναν κλασικό ημιάκαμπτο άξονα, που κάνει τίμια τη δουλειά του, αλλά και δεν κρύβει κάποιες αδυναμίες όταν περνά πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες. 

Σε κάθε περίπτωση το Auris συνεχίζει να εστιάζει περισσότερο στις άνετες μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης, ενώ το τιμόνι αν και βελτιωμένο δεν είναι τόσο επικοινωνιακό όσο χρειάζεται για να εμπνεύσει τον οδηγό.
Κατά τα άλλα, οι κλίσεις στις στροφές είναι ελεγχόμενες, οι πλεύσεις στις αλλαγές πορείας μικρές, ενώ την προοδευτική υποστροφή στο τέλος της στροφής τη «μαζεύει» εύκολα και εξίσου προοδευτικά το καλό ESP.

Τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας έχουν απογειωθεί χάρη στο Toyota Safety Sense, αλλά και στα αποτελεσματικά και δυνατά φρένα. Παράλληλα, χαρακτηριστική είναι πλέον η σταθερότητα του μοντέλου σε ταχύτητες κοντά στην τελική.

Tags: TOYOTA AURIS
 
  • Αν κανεις

    λιγα χιλιομετρα ,η,μικρες διαδρομες παρε το 1.3 ατμοσφαιρικο δαγκωτο.Οσο πιο απλο ,τοσο πιο καλο.

      4
  • panos225

    Ή εμένα μου φαίνονται ακριβά τα καινούργια αυτοκίνητα ή είναι πολύ χαμηλός ο μισθός μου.

      3
  • PROSOXH STH LEPTOMEREIA!

    H έκδοση lounge ΔΕΝ περιλαμβάνει full-LED εμπρός φανάρια. Και αυτή η έκδοση όπως και οι πιο απλές περιλαμβάνουν φώτα αλογόνου τύπου projector.Τα full-LED εμπρός φανάρια αποτελούν extra εξοπλισμό για την έτσι κι αλλιώς ακριβή έκδοση lounge. Με 880 ευρώ επιπλέον μπορεί κανείς να τα προσθέσει στο lounge AURIS του , περιμένοντας όμως περίπου 3 μήνες για την παραλαβή του ''ιδιαίτερου'' αυτοκινήτου. Οι συγκεκριμένες πληροφορίες - διευκρινήσεις μου δόθηκαν όταν πριν από λίγες ημέρες επικοινώνησα με την ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ για το συγκεκριμένο θέμα.

      3